December 06, 2019, 21:55:13 pm CET

Szerző Téma: Trollkodás, mint marketingtevékenység?  (Megtekintve 539 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető SPF Előzetes

Trollkodás, mint marketingtevékenység?
« Dátum: Július 19, 2019, 11:06:55 am CEST »
Angol formátumot nyúlt le a magyar Trollfoci, a vicces képekkel pedig végül akkora lett a hírnév, hogy könyvet írtak és kocsmát nyitottak. A trollkodás egy új fejezet a marketingben? Elég csak Tibi atyára gondolni, vagy fogadás terén a Paddy Powerre. Az utóbbi napokban valószínűleg belefutottál a Huddersfield Town legújabb mezébe, amin egy hatalmas Paddy Power felirat éktelenkedik. Az európai sportsajtó, köztük még a magyar is felháborodott a dolgon, szóval bejött a húzás. Nem most kezdték, profik már ezen a téren. Tovább

« Utoljára szerkesztve: Július 19, 2019, 13:08:12 pm CEST írta SPF Előzetes »

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető csabax

Re:Trollkodás, mint marketingtevékenység?
« Válasz #1 Dátum: Július 19, 2019, 12:36:21 pm CEST »
Továbbiak:

Tényleg óriási átverés volt a Huddersfield gigantikus szponzorlógóval elcsúfított meze, de pont nem úgy, ahogy gondolnád
https://444.hu/2019/07/19/tenyleg-oriasi-atveres-volt-a-huddersfield-gigantikus-szponzorlogoval-elcsufitott-meze-de-pont-nem-ugy-ahogy-gondolnad

Nem elérhető TiB

Re:Trollkodás, mint marketingtevékenység?
« Válasz #2 Dátum: Július 19, 2019, 13:29:18 pm CEST »
Ő például egy tehetséges troll, a hírnevet pedig nem kocsmanyitásra használja, hanem többek között gyerekek segítségére egy alapítványon keresztül, ami a közösségi oldalakon felmerülő problémáktól próbálja óvni a gyerekeket.

https://www.jamesfridman.com/

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Elérhető Szabcsi151

Re:Trollkodás, mint marketingtevékenység?
« Válasz #3 Dátum: Augusztus 30, 2019, 15:16:05 pm CEST »
 :ok:
« Utoljára szerkesztve: Szeptember 04, 2019, 15:09:16 pm CEST írta Szabcsi151 »

Sportfogadas.org

Pinnacle
« Válasz #3 Dátum: Augusztus 30, 2019, 15:16:05 pm CEST »