Május 22, 2019, 02:35:40 am CEST

Szerző Téma: Neteller  (Megtekintve 63530 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető SPF Admin

Re:Neteller
« Válasz #525 Dátum: December 10, 2018, 22:16:39 pm CET »
25 hozzászólás.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető vazul73

Re:Neteller
« Válasz #526 Dátum: December 10, 2018, 22:53:24 pm CET »
Az idézet gomb mellett lesz, de csak bizonyos hozzászólás szám után elérhető ez a funkció!  :)  Nem akarok hülyeséget mondani, de talán 50!?

 :ok:

Nem elérhető vazul73

Re:Neteller
« Válasz #527 Dátum: December 12, 2018, 02:10:42 am CET »
Próbálkozok a Netelleren egy bankszámla váltással, de nem igazán akar menni. Ahhoz, hogy beállítsak egy újat, törölni kellene a régit. Szétnéztem a FAQ-ban, ezt találtam.

Depending on where you live, you may have registered a bank account on your NETELLER Account.
If you have a new bank account and you want to register it to your NETELLER Account, you can deactivate your old bank account on your own only in case it is already verified. If your old bank account is not verified, please contact our support team by clicking on the available contact channel below so we can assist you accordingly.
To remove your bank account:
    1. Log in to your NETELLER Account.
    2. Click onAccount tab.
    3. Click on Remove option to deactivate your bank account.
Once your old bank account is removed, you will be able to register a new bank account in exactly the same manner as you registered your first bank account. Do not forget that before you can use your new bank account to make a withdrawal, you will need to verify a new test deposit. A new test deposit will be sent to your bank account, and it will arrive in 3-5 business days. While the new bank account is unverified you will not be able to make Bank Transfer Withdrawals.

Please remember, you may only have one bank account registered to your NETELLER Account at any time.

Nos, a régi, regisztrált számlám "Verified" státuszban van, ez nem lehet gond. A probléma ott van, hogy az "Account" fülön nincs "Remove" gomb nálam. Gondoltam béna a chrome, megpróbáltam edge alól  is, de ugyanaz. Az "Account overview"-nál ha a számlaszámra kattintok akkor kirészletezi a bankszámla adataimat, a legalsó sorban meg közli, ha deaktiválni akarom a bankszámlát, vegyem fel a kapcsolatot a supporttal(kattintható).

Please contact "Neteller Support" to deactivate your bank account.


Kattintásra visszavisz a FAQ-hoz. Ördögi kör.
Ha valaki arra jár, legyen oly szíves megkukkantani, hogy merre van az a "Remove" gomb, hátha többet lát, mint én. Előre is köszönöm.

Nem elérhető vazul73

Re:Neteller
« Válasz #528 Dátum: Január 03, 2019, 11:51:29 am CET »
24-én kértem egy kifizetést a Neteller számlámról, de a mai napig sem küldtek egy mailt sem, hogy aham, vettük a lapot, indítjuk a pénzt, vagy valami. Mondjuk időközben függőről elfogadottra változott a helyzet, nyilván történt valami, csak fura, hogy nem jelzik semmivel. Ez kifizetésnél másnál is így szokott lenni, nincs értesítés? Pár hete befizetésnél azonnal jött mail, hogy jóváírás történt a számlámon.

Nem elérhető tevagyaz19

Re:Neteller
« Válasz #529 Dátum: Január 03, 2019, 12:42:55 pm CET »
24-én kértem egy kifizetést a Neteller számlámról, de a mai napig sem küldtek egy mailt sem, hogy aham, vettük a lapot, indítjuk a pénzt, vagy valami. Mondjuk időközben függőről elfogadottra változott a helyzet, nyilván történt valami, csak fura, hogy nem jelzik semmivel. Ez kifizetésnél másnál is így szokott lenni, nincs értesítés? Pár hete befizetésnél azonnal jött mail, hogy jóváírás történt a számlámon.

Mekkora gond,hogy nem küldtek emailt,durva mik vannak.   :o  Nekem csupán annyi a bajom,hogy egy 150euros készpénz felvételt kétszer számoltak el,holott egy tranzakció volt.. már egy hete dolgoznak az ügyön.

Nem elérhető vazul73

Re:Neteller
« Válasz #530 Dátum: Január 03, 2019, 13:52:05 pm CET »
Mekkora gond,hogy nem küldtek emailt,durva mik vannak.   :o  Nekem csupán annyi a bajom,hogy egy 150euros készpénz felvételt kétszer számoltak el,holott egy tranzakció volt.. már egy hete dolgoznak az ügyön.

Köszönöm építő jellegű hozzászólásodat, lehet, nem ment át, de se pénz, se értesítés. Nyilván az ünnepek miatt lehet csúszás a rendszerben, épp ezért lenne jó, ha dobnának vmi infót, ahogy pl. a Bet365 meg tudta tenni. Remélem a problémád rövidesen megoldódik.

Nem elérhető Betman91

Re:Neteller
« Válasz #531 Dátum: Április 27, 2019, 14:15:00 pm CEST »
Netellere nem saját kártyáról tudok befizetni pénzt?

Sportfogadas.org

Neked ajánljuk!
« Válasz #531 Dátum: Április 27, 2019, 14:15:00 pm CEST »
Számlanyitási ajánlat

Nyisson számlát a bet365-nél ma és igényelje 100%-os Kezdő bónuszát.

Részvételi feltételek érvényesek.


Nem elérhető SPF Admin

Re:Neteller
« Válasz #532 Dátum: Április 28, 2019, 07:26:21 am CEST »
Netellere nem saját kártyáról tudok befizetni pénzt?

Ezt fejtsd ki kérlek jobban. Saját kártya? Saját, itthoni banknál nyitott számlához kötött kártyára gondolsz?

Nem elérhető Betman91

Re:Neteller
« Válasz #533 Dátum: Április 28, 2019, 07:49:19 am CEST »
Ezt fejtsd ki kérlek jobban. Saját kártya? Saját, itthoni banknál nyitott számlához kötött kártyára gondolsz?
Neteller az én nevemen van. Az a kártya amiről pedig beszeretnék fizetni a tesómén(otp mastercard).

Nem elérhető SPF Admin

Re:Neteller
« Válasz #534 Dátum: Április 28, 2019, 07:51:56 am CEST »
Neteller az én nevemen van. Az a kártya amiről pedig beszeretnék fizetni a tesómén(otp mastercard).

Ha csak a nevetek nem azonos, akkor befizetni csak a saját kártyáddal tudsz.

Nem elérhető TiB

Re:Neteller
« Válasz #535 Dátum: Április 28, 2019, 12:07:16 pm CEST »
Azért ez érdekes kérdés, miért baj egy netes pénztárcának, ha valaki más nevéről töltik fel? Ezer féle oka lehet, hogy valaki pénzt ad nekem, nem feltétenül csalás van a dologban.

Nem elérhető vmlinuz

Re:Neteller
« Válasz #536 Dátum: Április 28, 2019, 19:56:12 pm CEST »
Pénzmosás elkerülése, nem a feltétlenül a Neteller, hanem a kártyaszolgáltatók és OECD egyezmények követelménye ez.

Sportfogadas.org

Neked ajánljuk
« Válasz #536 Dátum: Április 28, 2019, 19:56:12 pm CEST »