Május 27, 2019, 03:31:09 am CEST

Szerző Téma: Skrill Infó  (Megtekintve 265907 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető dani616

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #105 Dátum: December 03, 2011, 15:28:26 pm CET »
Igen, és akárhányszor belépek kér egy email cimet meg a születési dátumot is.

Nem elérhető Milan

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #106 Dátum: December 03, 2011, 15:34:46 pm CET »
Egyéb üzenetet nem kaptál?

Nem elérhető dani616

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #107 Dátum: December 03, 2011, 15:36:52 pm CET »
Nem

Nem elérhető dani616

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #108 Dátum: December 03, 2011, 15:40:07 pm CET »
Pl. ha rámegyek hogy kiutaljam a kártyámra akkor ezt írja:
   
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction. You need to change your Skrill (Moneybookers) account password and e-mail address via the Profile section in order to start the procedure for unlocking your account.

Nem elérhető Milan

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #109 Dátum: December 03, 2011, 15:44:38 pm CET »
Pl. ha rámegyek hogy kiutaljam a kártyámra akkor ezt írja:
   
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction. You need to change your Skrill (Moneybookers) account password and e-mail address via the Profile section in order to start the procedure for unlocking your account.

Ez magyarul azt jelenti, hogy: A számlád a kifizetésre, illetve a kártyás fizetésekre zárva van, s nem tudják végrehajtani a tranzakciót. A "Profilban" ki kell cserélned a jelszavad, illetve az e-mail címed, hogy elkezd a számla zárásának felbontását.

Nem elérhető dani616

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #110 Dátum: December 03, 2011, 16:11:56 pm CET »
Ezt már megtettem. Majd pár nap múlva megpróbálom lehet hogy várni kell vele.

Nem elérhető professor25

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #111 Dátum: December 03, 2011, 23:56:45 pm CET »
Helló!

Úgy kb egy éve regisztráltam Moneybookersnél, és azzal a lendülettel nem is foglalkoztam vele (nem igényeltem MB-s kártyát, és nem használtam utalások céljára). Megoldható, hogy MBről küldjek pénzt Bet365re esetleg úgy kifizetni Bet365röl MB-re, hogy előtte még nem utaltam onnan?

Sportfogadas.org

Neked ajánljuk!
« Válasz #111 Dátum: December 03, 2011, 23:56:45 pm CET »
Számlanyitási ajánlat

Nyisson számlát a bet365-nél ma és igényelje 100%-os Kezdő bónuszát.

Részvételi feltételek érvényesek.


Nem elérhető mgabesz07

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #112 Dátum: December 04, 2011, 00:07:58 am CET »
Nem, ez nem megoldható.
A bet365 arra fizet, amiről fizettél be.

Nem elérhető demi

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #113 Dátum: December 04, 2011, 04:32:34 am CET »
Szeretnek lassan az MB-s szenvedesemre pontot tenni. Legyszives forditsatok le nekem,nehogy vmit felreertsek.
"Your account is locked for outgoing transfers therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you would need to provide us with colour copies (scan or camera image) of the following documents: Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
Proof of address such as recent utility bill or bank statement"
Elkuldtem nekik egy bankszamlakivonatot es egy szemelyit. A bankszamla az uj cimemre jott.Ja,MB-n egyenlore a lakcimemet sem valtoztathatom...

Nem elérhető dani616

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #114 Dátum: December 04, 2011, 11:20:00 am CET »
Demitől szeretném megkérdezni hogy az elküldött okmányokra reagáltak-e és ha igen akkor mennyi időn belül?
Mert tegnap én is küldtem nekik.

Nem elérhető demi

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #115 Dátum: December 04, 2011, 20:03:24 pm CET »
1het utan valaszoltak,hogy nyomtassam ki a valaszukban levo szoveget es irjam ala,majd kuldjem vissza.
Scanner hianyaban ezt elfelejtettem.

Nem elérhető oroszlan75

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #116 Dátum: December 04, 2011, 22:43:28 pm CET »
A segítségeteket szeretném kérni!
Néhány éve regisztráltam moneybookers (mostmár SKRILL) en és használtam is a számlámat, majd pár évre megfeledkeztem róla. Most újra szeretném használni, de nem emlékszem a jelszavamra a régi 1000 éves e-mail címem meg már régen nem létezik. Egy névvel csak 1 x regisztrálhatunk egy mail címmel, ez az én bajom. Áttanulmányoztam a honlapjukat, hogy kinek tudnék írni a témában pl. elküldeném még 1 x az új személyimet és az új mail címemet, de nem találok elérhetőség, meg nem tudom hogy megértethetném magamat.
Van valamilyen ötlet, hogy mit tehetnék, mert szeretném ismét használni.

Segítségeteket előre is megköszönve,
 

Nem elérhető demi

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #117 Dátum: December 05, 2011, 03:33:37 am CET »
probaltad mar ujraregisztralni a regi mailcimedet?Talan meg nem hasznalja senki es akkor meg is oldodhat a problemad.
Egyebkent ha mas a mailcimed amit az irodaknal regisztralsz,mint ami az mbnel van akkor ebbol meg lehet kifizeteskor gondod.

Nem elérhető vmlinuz

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #118 Dátum: December 05, 2011, 09:49:31 am CET »
Egyebkent ha mas a mailcimed amit az irodaknal regisztralsz,mint ami az mbnel van akkor ebbol meg lehet kifizeteskor gondod.
Nem lesz gond, mert akárhány e-mail cimet hozzá lehet adni az MB számlához, tehát azt is amivel az irodánál regisztráltál.

Nem elérhető executor

Re:Skrill (Moneybookers) Infó
« Válasz #119 Dátum: December 21, 2011, 10:07:43 am CET »
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem és nem szeretnék beleszaladni semmi hülyeségbe. Szóval volt egy OTP-s bankszámlám amit megszüntettem. Ez a bankszámla volt regisztrálva a Moneybookersnél is. Most szeretném regisztrálni náluk a K&H bankszámlámat. Az új bankszámlaszámnál kiválasztom, hogy Country: Hungary az állam, majd alatt kéri a bankszámlám első nyolc számjegyét (Account number - first 8 digits). De amikor beírom az első nyolc számjegyet és a továbbra kattintok ezt a választ kapom: "Unfortunately we could not find your bank. Please make sure you enter the correct details" vagyis nem ismeri fel a bankot ha jól értelmezem. Pedig a számok biztosan jók. Mi lehet a hiba?

Sportfogadas.org

Fogadj az Unibeten:
« Válasz #119 Dátum: December 21, 2011, 10:07:43 am CET »