Október 23, 2019, 09:18:56 am CEST

Szerző Téma: Kerékpár  (Megtekintve 48706 alkalommal)

firgabácsi és 1 vendég van a témában

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #900 Dátum: Október 02, 2019, 02:02:50 am CEST »
Hivatalos lett tegnap pár szerződés:
Mark Cavendish > Bahrein
Andrey Amador > Ineos
Óscar Rodriguez > Astana

Közben az Arkéa bejelentette, hogy kitette a keretéből André Greipelt. Nagyon megkopott az öreg sebessége, hatalmas jóindulattal kaphat valakitől egy utolsó szezont (prokonti csapat..).

Nem elérhető Latzka

Re:Kerékpár
« Válasz #901 Dátum: Október 05, 2019, 15:01:50 pm CEST »
Megnéztem a horvát kör 5. szakaszának a végét, amit elég simán behúzott Adam Yates. Az utolsó kilométert jelző kapunál a kommentátorok felhozták, hogy vajon van-e még félelme Yatesnek, ha ilyen típusú kapu alatt halad át. Nem tudtam miről lehet szó, de hamar meglett :o :o :o


Ha nem látom nem hiszem el, hogy ilyen megtörténhet ???


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #902 Dátum: Október 05, 2019, 15:43:28 pm CEST »
Ez epikus Tour de France szakasz volt, én se hittem el akkor, hogy ilyen lehetséges. Amúgy a horvát körön voltak érdekes dolgok, pénteki crikvenicai befutónál az utolsó kilométeren belül volt egy olyan visszafordító az Erste banknál, hogy az volt a meglepő, hogy nem az egész mezőny bukott, hanem csak páran. Konkrétan olyan szűk helyet hagytak, hogy alig fértek el a bringások. Ugyanígy az utolsó 10 km-en belül is volt két szűk visszafordító, amikor éppenhogy elfért a mezőny.

Nem követtem végig a versenyt, egy-két versenyzője voltam csak kíváncsi: Peák Barna, Dusan Rajovic és Georg Zimmermann. Három fiatal, közülük ketten jövőre fixen WT-szinten (Zimmermann és Peák), ezek alapján egyikük sem győzött meg, de mind a kettőjüknek kemény éve volt. Rajovic kapcsán viszont érthetetlen, hogy miért nem viszi el valamelyik World Tour csapat. Az ilyen kisebb dombosabb, zavarosban halászó etapok végén a sprintet nagyon érzi.

Visszatért eltiltásából az öreg Janez Brajkovic (horvát körön is ott van a mezőnyben), aki 35 évesen is lazán letagadhatna 10 évet. Mekkora tehetség volt, te jó ég! Kár érte, rosszul választott csapatot. Ő volt a mostani Roglic-féle korosztály előfutára a szlovénoknál, akiről azt gondolták, hogy minimum dobogós lesz GT-n. Én is meg voltam róla győzödve, hogy nagy karriert futhat be, de betegségektől kezdve egy csomó dolog hátráltatta. Az Astanával való kapcsolata nem tett jót, első két évében meg is indult a lejtőn. Aztán jött két év Radioshack (ott hozta az eredményeket), majd vissza Kazahsztánba, ahol második évében Vinokourov úgy döntött, jobb az olaszokat erőltetni (Aru, Nibali, Guardini stb.). Van a szlovénnak egy blogja is, ahol érdekes témákat feszeget: https://www.janibrajkovic.com/blog

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető csabax

Re:Kerékpár
« Válasz #903 Dátum: Október 05, 2019, 20:35:36 pm CEST »
Ez epikus Tour de France szakasz volt, én se hittem el akkor, hogy ilyen lehetséges. Amúgy a horvát körön voltak érdekes dolgok, pénteki crikvenicai befutónál az utolsó kilométeren belül volt egy olyan visszafordító az Erste banknál, hogy az volt a meglepő, hogy nem az egész mezőny bukott, hanem csak páran. Konkrétan olyan szűk helyet hagytak, hogy alig fértek el a bringások. Ugyanígy az utolsó 10 km-en belül is volt két szűk visszafordító, amikor éppenhogy elfért a mezőny.

Nem követtem végig a versenyt, egy-két versenyzője voltam csak kíváncsi: Peák Barna, Dusan Rajovic és Georg Zimmermann. Három fiatal, közülük ketten jövőre fixen WT-szinten (Zimmermann és Peák), ezek alapján egyikük sem győzött meg, de mind a kettőjüknek kemény éve volt. Rajovic kapcsán viszont érthetetlen, hogy miért nem viszi el valamelyik World Tour csapat. Az ilyen kisebb dombosabb, zavarosban halászó etapok végén a sprintet nagyon érzi.

Visszatért eltiltásából az öreg Janez Brajkovic (horvát körön is ott van a mezőnyben), aki 35 évesen is lazán letagadhatna 10 évet. Mekkora tehetség volt, te jó ég! Kár érte, rosszul választott csapatot. Ő volt a mostani Roglic-féle korosztály előfutára a szlovénoknál, akiről azt gondolták, hogy minimum dobogós lesz GT-n. Én is meg voltam róla győzödve, hogy nagy karriert futhat be, de betegségektől kezdve egy csomó dolog hátráltatta. Az Astanával való kapcsolata nem tett jót, első két évében meg is indult a lejtőn. Aztán jött két év Radioshack (ott hozta az eredményeket), majd vissza Kazahsztánba, ahol második évében Vinokourov úgy döntött, jobb az olaszokat erőltetni (Aru, Nibali, Guardini stb.). Van a szlovénnak egy blogja is, ahol érdekes témákat feszeget: https://www.janibrajkovic.com/blog
Sokszor voltam Crikvenicában és a környéken. Előfordult olyan eset is, hogy egyhuzamban bő 1 hónapot töltöttem el ott. Volt tehát elegendő helyismeretem ahhoz, hogy ennél a crikvenicai befutónál azt gondoljam előzesen, hogy hatalmas problémák lesznek azokon a szűk utakon a kanyaroknál. Így tehát én azon tudattal ültem le a TV elé, hogy a crikvenicai befutónál tutira biztosan lesz majd néhány bukás.

Mivel úgy alakult, hogy ezúttal éppen Erdélyben voltam, ezért kénytelen voltam román kommentárral hallgatni a horvát körverseny azon fordulóját (és bámulni az Eurosport 1-en). Amikor a szpíkerek többször is a "Bárnábás Pik" nevet említették, akkor először elgondolkoztam, hogy ki a franc lehet az a csávó, mert még sohasem hallottam semmit róla, de néhány másodperc után azért már "kapcsoltam", hogy bizony Peák Barna lehet az a "Bárnábás Pik".
 ;)

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #904 Dátum: Október 06, 2019, 20:44:24 pm CEST »
Két nappal ezelőtt a Movistart írták befutónak Rohan Dennis kapcsán, de egy népszerű belga oldalon ma azt közölték, hogy az Ineos lehet a befutó végül. Máshol sokáig nem láttam ezt a hírt, majd jött egy holland oldal, ahol szintén előkerült az Ineos - Dennis kapcsolat. Ugye először rögtön a CCC-t mondta mindenki, Ochowicz miatt. Az amerikai csapatvezető versenyzője volt a BMC-nél, azt nyilatkozta nyáron Ochowicz, neki nem gond, ha az ausztrállal kell dolgoznia. Ugyanakkor elvileg nincsen rá pénzük.. Szóval eléggé sok a valóságalapja az Ineos pletykának, annál is inkább, mert Pidcock nem akar jövőre World Tour szinten versenyezni, mindössze 24 fős a keret, még érkezne 1-2 ember, pont beleillik a profilba az ausztrál. A még elérhető versenyzők közül én csak Craddock-ot mondanám, mint potenciális Ineos versenyző (képességei, angolszász gyökerek). A Movistar érdekes lenne Dennisnél, ők szoktak jó kronósokat igazolni (Malori, Dowsett), de az is igaz, hogy költségmegvonás volt náluk, el kellett engedni pár sztárt, nem hinném, hogy az alsóhangon 1,5-2 millás bérét bevállalnák.


Nem elérhető SPF Előzetes

Re:Kerékpár
« Válasz #905 Dátum: Október 11, 2019, 11:54:31 am CEST »
World Tour: Az utolsó Monumentum

Még nem az idei utolsó World Tour verseny, de az utolsó egynapos a legrangosabb versenyek között.  Olvasd tovább


Nem elérhető peshark

Re:Kerékpár
« Válasz #906 Dátum: Október 12, 2019, 20:17:49 pm CEST »
Mollema komolyat lószolt, azt hittem ahogy Roglic utánament, el is kapja... De neki már nem volt benne a lábában az egész heti tekerése után ez, hatalmas siker ez a hollandnak :great:

Sportfogadas.org

Exkluzív ajánlat!
« Válasz #906 Dátum: Október 12, 2019, 20:17:49 pm CEST »
5.000 Forint Ingyenes Fogadás

Regisztrálj általunk az Unibethez és a regisztrációs bónuszod mellett egy 5.000 Forint értékű ingyenes fogadásban is részesülhetsz.

Kérdésed van ezzel kapcsolatban? Segítünk.


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #907 Dátum: Október 13, 2019, 10:09:12 am CEST »
Én Valverde megindulásakor gondoltam, hogy itt az esély, hogy beérjék Mollemát, ha már a szlovént befogták, de semmi. Ez az egyik halálom, mikor senki sem akar dolgozni. Meg is érdemelték, pedig a második helyért folyó sprintben látszott, van ott erő Valverde és Bernal részéről. Érdekes, de Mollema hasonló módon nyert San Sebastiant is, akkor is Valverde volt az egyik üldöző. Egymásra figyeltek Puritóval, aztán elúszott a siker. Amúgy, nem volt olasz a top10-ben a saját versenyükön, ilyenre utoljára 1990-ben volt példa...


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #908 Dátum: Október 14, 2019, 00:50:44 am CEST »
A szezon nagyjából véget ért. A mai nap még volt egy kis "bohóckodás" a Paris - Tours versenyen. Kár ezért a versenyért, mert lehetne egy méltó zárása az évnek, ehelyett egy hagyományok nélküli kínai World Tour többnapossal fejezik be az évet. Továbbra is erőltetik ezt a kínai vonalat, pár éve már volt ebből gond a rossz levegő / szmog miatt. Nem tanul belőle a UCI, kell a pénz, az a régió meg fizet bőven.

A Paris - Tours egy legendás verseny, emlékszem, mikor elkezdtem nézni a bringás versenyeket, még World Cup státuszban volt. Elit kategóriába tartozott, ahogyan a Züri Metzgete is. Számomra továbbra is az a 2004-es megoldás volt az etalon, mikor ilyen versenyekkel kiegészülve volt a 10 egynaposból álló évad. Az összetettet pedig a legjobb egynapos menő nyerte.

A mostani naptár kapcsán inkább a furcsa érzések fognak el, hogy kiölik a hagyományokat a bringázásból. Próbálnak minél inkább a népszerűsítés és a pénz irányába menni. Amikor a Züri Meztgete még létezett, rendkívül jó versenyek voltak, aztán elfogyott a pénz, nem volt támogató és annyi. Paris - Tours kapcsán is hamar lekerültek a legmagasabb szintről, pedig 2000-es évek elején olyan versenyzők csatáztak a győzelemért, mint Petacchi, Zabel, O'Grady, Bettini, McEwen, Freire Gómez, Allan Davis vagy épp Baden Cooke. A sprinterek csatatere volt, de ha "kedvezőek" voltak a körülmények, akkor a Mapei szétkapta a sort és megtréfálták a mezőnyt.

Ez most már nincsen, egy legendás verseny nimbusza folyamatosan csökken, pár éve még Avermaet vagy Gavíria indult, idén mindössze 7 World Tour csapat. Azért lássuk be, csúcsformában lévő sztár nem volt, Cavendish már nem számít annak. Démare és Naesen nem rossz, de ennyiben ki is merül az egész. Ehelyett az év a Guangxi tartományban ér majd véget. Érződik a csapatok összeállításán is, hogy ez egy nyűg, némelyik azért küldött pár elit versenyzőt, de ne számítsunk sztárparádéra.

A rajtlistát elfigyelve, komolyan veszi a Bora a hatnapos versenyt. Ackermann mellé jött Selig és Archbold, tempómenőnek ott van Schillinger és Schwarzmann. Valószínűleg Gavíria lesz a kihívója a németnek, köztük lehet harc az első helyért a sprintekben. Akikre én kíváncsi vagyok:
- Kaden Groves: nem viccelnek az ausztrálok, egyből bedobták a srácot, de felesleges is várni vele. Az új Ewan, sokan annak gondolják, alacsony, gyors, jól bírja a dombokat, pont mint a honfitársa. Számomra ez a World Tour indulás azt mutatja, hogy jövőre komolyabban számolnak vele, Trentin távozik, szóval gondolom már itt több szerepet kaphat a hajrákban (jövőre mindössze egy Mezgec marad a csapatnál), ilyen mezőnyben pedig a dobogó közelben is lehet.
- Gino Mader: mondták róla, hogy jó lehet a dombokban/hegyekben, de egyelőre semmi. Első éve csalódás a svájcinak, de most kapott egy nagy esélyt. Mezőny nem éppen veretes, pár etapon bizonyíthat, forma sem lehet rossz, elnézve az elmúlt hetek eredményeit, ha nincsen tőle top15-20, akkor lehet nem nagyon kell őt figyelgetni a továbbiakban.

Fogadás nem tudom, hogy lesz-e rá, ha igen, akkor érdemes lesz szétnézni, ilyenkor lehet pár nagyobb szorzót behúzni. Tavaly szivatták rendesen a Borát, illetve Ackermannt...

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #909 Dátum: Október 14, 2019, 15:06:02 pm CEST »
Jobbulást Kannibál!
Súlyos fejsérüléssel kórházban a Tour legendája
https://index.hu/sport/bringa/2019/10/14/merckx_baleset_korhaz/

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #910 Dátum: Október 17, 2019, 00:49:29 am CEST »
Egyre kevesebb a szabad hely a csapatoknál, kíváncsi vagyok, lesznek-e idén még "nagy" visszavonulók.
- Daniele Bennati (38 éves)
- Michael Albasini (38 éves)
- Maxime Monfort (36 éves)
- Marco Marcato (35 éves)
- Francisco José Ventoso (37 éves)
- Manuele Mori (39 éves)
- Roberto Ferrari (36 éves)
- Enrico Gasparotto (37 éves)
Taylor Phinney visszavonult, ez valahol várható volt kár érte. Nagy karriert futhatott volna be, de azok a sérülések...
Roberto Ferrari és Maxime Monfort szintén, ahogyan Simon Spilak visszavonulása sem meglepő.
Gasparotto, Ventoso és Marcato kapott még egy szezont.
Semmi hír: Albasini, Bennati, Dani Navarro, Dowsett, Mori, Pozzovivo, Modolo és Greipel. Gyanítom, hogy közülük páran jövőre már nem térnek vissza a mezőnybe és nyugdíjba vonulnak.

Vészesen fogynak a helyek, csapatok végre elkezdték a fiataloknak is megadni a lehetőséget, szóval az alibiző kiöregedett bringások már nem maradhatnak a mezőnyben 30+ életkorral, ha nem tesznek le semmit sem az asztalra. Cavendish kapcsán meg gyanítom, hogy inkább jövőre Tokió és megjelenik pár versenyen még mutatóba, aztán az olimpia után visszavonul.

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #911 Dátum: Október 18, 2019, 13:33:12 pm CEST »
Harmadik éve a Tour of Guangxi a szezon utolsó WT versenye. Nem szívesen mennek Kínába a versenyzők, de a németeknél valamiért mindig prioritás az ottani mezőnyhajrák, azonban valamilyen oknál fogva nagyon szerencsétlenek:
2017:
- 1. szakasz: Pascal Ackermann (3. helyezés)
- 2. szakasz: Max Walscheid (2. helyezés)
- 3. szakasz: Max Walscheid (2. helyezés)
- 6. szakasz: Max Walscheid (6. helyezés)

2018:
- 1. szakasz: Max Walscheid (2. helyezés)
- 2. szakasz: Pascal Ackermann (1. helyezés)
- 3. szakasz: Pascal Ackermann (2. helyezés)
- 5. szakasz: Pascal Ackermann (2. helyezés)
- 6. szakasz: Pascal Ackermann (2. helyezés)

2019:
- 1. szakasz: Pascal Ackermann (2. helyezés)
- 2. szakasz: Pascal Ackermann (2. helyezés)


Egészen elképesztő, összességében 8 második helyet szedtek össze a 11 hajrából, mindössze egy győzelemmel, miközben a versenyzőik csúcsforma közelében indultak Kínába. Az pedig már szintén vicc, hogy olyan sprinter verte most Ackermannt, mint Mclay, akinek ez volt élete első World Tour győzelme, de Fabio Jakobsen is behúzott ellenük két hajrát tavaly. Kár, hogy elvétve lehet fogadni ilyen versenyekre, speciálisan helyre meg egyáltalán, mert biztos lenne valamelyik német ezüstje.  ;D

Sportfogadas.org

Mi ezt ajánljuk neked:
« Válasz #911 Dátum: Október 18, 2019, 13:33:12 pm CEST »