Február 28, 2020, 07:27:41 am CET

Szerző Téma: Kerékpár  (Megtekintve 55405 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető firgabácsi

Re:Kerékpár
« Válasz #930 Dátum: Január 03, 2020, 16:33:41 pm CET »
A Jumbo-Visma ugyanakkor számomra csalódást okozott, de ez legyen az én gondom. Gyakorlatilag mindent egy lapra tettek fel, mivel így néz ki a Tour de France csapatuk: Primoz Roglic, Tom Dumoulin, Steven Kruijswijk, Robert Gesink, Wout van Aert, Tony Martin, Sepp Kuss és Laurens de Plus.

Ez kegyetlen sornak tűnik nekem. Még azt sem tudom egyáltalán mi lenne a felállás? Roglic a captain és Dumoulin dolgozik alá, esetleg fordítva vagy egyik sem hanem majd menet közben kiderül? Ahogy majd a verseny hozza, akinek jobban megy?

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #931 Dátum: Január 03, 2020, 18:04:57 pm CET »
Ez kegyetlen sornak tűnik nekem. Még azt sem tudom egyáltalán mi lenne a felállás? Roglic a captain és Dumoulin dolgozik alá, esetleg fordítva vagy egyik sem hanem majd menet közben kiderül? Ahogy majd a verseny hozza, akinek jobban megy?
Elvileg ők is a Movistar által alkalmazott hármas osztott kapitányi szerepet akarják (esetleg az Ineos-féle ketteset), aki erősebb a szakaszokon, az mehet majd. Tavaly bejött ez a briteknek, de ehhez kellett az, hogy Pinot volt az egyedüli reális kihívó, aki ugye nem bírta végig a versenyt. Nagyon erősnek tűnik ez, de szerintem benne van az esély, hogy hasonló bukás lesz, mint a 2018-as Movistar "remekmű".

Véleményem szerint, ez tavaly azért működhetett, mert összességében nem volt minőségi kihívója Thomaséknak. Nem volt rossz verseny, végig reménykedtünk, bíztunk, de az eléggé sántítós, ha egy Alaphilippe-t kell legyőzni a sárgáért. Jövőre azonban már egy évvel idősebb lesz Buchmann is, tavaly megszerezte a kellő rutint, az EF bitang csapattal indul és csak oda fókuszálnak, Landa végre önmagáért mehet egy Tour de France-on, minőségi segítőkkel (Poels, Teuns és Bilbao), ott lesz a fiatal Pogacar, aki tavaly a Vueltán meglepte a mezőnyt, illetve indul Miguel Ángel López, Thibaut Pinot, Ilnur Zakarin, Jungels és Alaphillipe. Ha ez nem lenne elég, ott lesz az Ineos: Froome - Thomas - Bernal trióval, mellé minőségi sorral.

Ez nem egy babazsúr lesz, itt már az elején valakit fel kell áldoznia a Jumbo-Vismának a három versenyzőből, ráadásul még ki kell szolgálni Wout van Aert szakaszgyőzelmi igényeit is. A második hét végére már látszódnia kell, ki a vezér, ami feszültségekhez vezethet, mert azért lássuk be, Geraint Thomas tavaly nagyon jó arc volt, hogy hagyta Bernalt nyerni, de neki van egy Tour győzelme... Dumoulin és Roglic (illetve Kruijswijk) ezért teper, hogy megcsinálják. Ez pedig problémákat okozhat, voltak erre régebben is példák:
1985 és 1986: A címvédő Laurent Fignon 1985-ben nem indulhatott térdműtét miatt a versenyen. Hinault vs Lemond meccsre volt kilátás, gond az, hogy ők csapattársak voltak. Hinault ment előre az ötödikért (történelmet írjon), Lemond meg első győzelméért, ráadásul az ambíciózus amerikai nem igazán tartotta a csapatutasítást, mire az akkori La Vie Claire vezetője eléggé lehordta őt. Hinault többször is bajban volt (törött orr, összevarrt homlok, bukások stb.), mire Lemond rendszerint betámadta... Aztán végül csapatutasításra nyert Hinault, következő évben pedig Lemond megkapta a hőn áhított sikerét, Hinault támogatását élvezve.

Ezzel csak azt akartam hangsúlyozni, hogy két egyelőre nyeretlen versenyző között inkább esélyes a nagyobb és értelmetlen rivalizálás, mint egymás segítése, főleg, ha az a saját első helyükbe kerül. Az eddigi példák azt mutatják, hogy egy nagyobb csapatban mindig a regnáló "bajnoknak" nagyobb a szava, Jumbónál pedig ilyen nincsen. Movistarnál is hasonló volt, meg is lett az eredménye, annyi a differencie, hogy Roglic és Dumoulin most prime versenyzők, míg Quintana és Valverde a GT-ken már nem volt az.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #932 Dátum: Január 11, 2020, 19:00:52 pm CET »
Annak ellenére, hogy Ausztráliában milyen borzalmas dolgok történnek, nincsen megállás. Az év első World Tour versenye 10 nap múlva kezdődik és eléggé erős a mezőny, igazi pikáns csaták várhatók:
Santos Tour Down Under
Sprinterek mezőnye: Caleb Ewan, Elia Viviani, Sam Bennett, Jasper Philipsen, Michael Matthews, Patrick Bevin (ha nem is tradicionális sprinter) és Giacomo Nizzolo
Összetett: Rohan Dennis, Simon Yates, Richie Porte, Romain Bardet, George Bennett, Diego Ulissi és Luis Leon Sánchez.

Azért a sprinterek csapatai eléggé komolyan gondolják, Viviani legerősebb sorával érkezik (Consonni, akivel az olimpiára is készül, illetve Sabatini), Ewannek szokásosan Kluge vezeti fel a sprintet, Bennett számára Archbold és Morkov segít. Összetettnél meg felhívnám a figyelmet pár kevésbé ismert versenyzőre, hátha már az év elején mutatnak valamit:
- Alexandr Riabushenko: a fehérorosz srác nem sprintel rosszul, jól helyezkedik és bírja az emelkedőket, tavaly több egynaposon is jó eredményt ér el, ha Ulissi nincsen formában, jó alternatíva lehet a csapata számára
- Alberto Dainese: Matthews a Sunweb vezére, de szerintem okkal vitték el az olaszt is, nagy tehetség, jó sprinter lehet belőle, sebessége nagyobb, mint Bling-nek, szóval lehet egy-két alkalommal őt preferálják majd a hajráknál
- Martin Laas: rá nagyon kíváncsi leszek, mert kontinentális szinten tavaly sorra nyerte a sprinteket, de már 26 éves, viszont kapott egy esélyt és a Bora nem viszi Sagant (és Ackermannt sem), szóval ő fog hajrázni. Fogalmam sincsen, ilyen szinten mire lehet képes, mert tényleg ezeken a kevésbé jegyzett ázsiai hajrákban bizonyított, voltak ott egykori World Tour sprinterek is, de necces, azonban pár alkalommal, ha 2.20 feletti szorzót kapunk rá, érdemes lehet fogadni
- Joao Almeida: okkal hozta el a csapatához Lefevere, van egy olyan érzésem, hogy már az első szezonjában is lesznek jó eredményei egyes versenyeken/szakaszokon


Finom lehet majd, ahogyan a Quick Step majd Viviani ellen dolgozik Bennett miatt.  ;D Most meglátjuk majd, mennyire jó az a QS vonat, illetve Viviani mire megy nélkülük (írtam, hogy az olimpia miatt ne mindig várjunk tőle csodát, neki az a prioritás idén).

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #933 Dátum: Január 15, 2020, 11:03:00 am CET »
Számomra a tavasz a kerékpársportban a legjobban várt időszak, rengeteg klasszikus, igazi pezsgés és kiváló versenyek. Ránéztem az előzetesek alapján bejelentett rajtlistákra, nem lesz rossz időszak:
Milano - Sanremo: Mathieu van der Poel, Wout van Aert, Caleb Ewan, Peter Sagan, Pascal Ackermann, Fernando Gaviria, Alexander Kristoff, Arnaud Demare, Michael Matthews, Dylan Groenewegen, Tom Dumoulin, Mark Cavendish, Matteo Trentin, Greg van Avermaet, Philippe Gilbert, John Degenkolb, Michal Kwiatkowski, Elia Viviani, Vincenzo Nibali, Jasper Stuyven, Alberto Bettiol és a Quick Step még nem hirdetett csapatot...

A milánói egynaposra tervezek kimenni, mégis egy legendás verseny, ráadásul ennyi klasszissal, ez kihagyhatatatlan lesz.

Flandriai körverseny: Julian Alaphilippe, Bob Jungels, Kasper Asgreen, Yves Lampaert, Mathieu van der Poel, Wout van Aert, Peter Sagan, Mads Pedersen, Jasper Stuyven, Arnaud Demare, Stefan Küng, Zdenek Stybar, Florian Senechal, John Degenkolb, Philippe Gilbert, Alexander Kristoff, Elia Viviani, Greg van Avermaet, Matteo Trentin, Oliver Naesen, Sep Vanmarcke, Alberto Bettiol és Nils Politt. Ez azért eléggé ütős és még bőven lesznek sztárok.

Alaphilippe elvileg megpróbálja, CC-s múltja miatt simán lehet esélye ilyen falakon is, nem lepődnék meg, ha top10-ben végezne. Nagyon kíváncsi leszek a QS - van der Poel - van Aert - Sagan - Trek - Lotto - és a többi belga csatájára.
A Paris-Roubaix gyakorlatilag ugyanez lesz, annyi, hogy Alaphilippe nem indul, LBL-re készül. Ott is sztárpáradé várható, gyakorlatilag minden csapat elviszi a top GT vagy hegyi menőjét az egynaposok mellett. Roglic, Dumoulin, Alaphilippe, Evenepoel, Valverde, Landa és még lehetne sorolni.

A Giro mezőnye is változott: Ineos végül Carapaz mellett tette le a voksot, Dennis is indul, de Thomasék nem. Nibali alá nagyon jó csapatot raktak, szerintem megpróbálják vele a győzelmet, bravúr lenne közel 36 évesen ilyen mezőnyben. A sprinterek terén erősödött a verseny, lássuk kik csaphatnak össze majd a hajrákban (nálunk is..):
Elia Viviani, Caleb Ewan, Dylan Groenewegen, Fabio Jakobsen, Alexander Kristoff, Sonny Colbrelli, Peter Sagan és Pascal Ackermann.

Nibali szintén indul a Vueltán, illetve ott érdemes lesz figyelni Kruijswijket, mert elvileg a Touron végül segítő lesz, gyakorlatilag az év utolsó háromhetesére készül, akkor viszont nyerhet, mert van annyira jó.

A Tour de France kapcsán elgondolkoztam a nizzai rajton, két napot töltenek ott, árban sem vészes, mezőnyre sem lehet panasz.  ;D Érdekes lehet, hogy minden nagyobb csapat 2-3 összetett esélyessel indul, gyakorlatilag mindent feltesznek az összetett győzelemre. A másik véglet viszont a sprinterek csapatai (Ewan, Viviani), akik dominálhatnak megfelelő felvezetés mellett és az igazán nagy vesztesek: Bennett vagy épp Sagan, akiknek megosztott csapatuk lehet, ezzel pedig nem sok esélyük marad majd a jó eredményekre.

Ez a Jumbo vs Ineos küzdelem legendás lehet, hiszen egyik oldalon a Roglic - Dumoulin - Kruijswijk trió, másik meg a Froome - Bernal - Thomas hármas és a segítőkről nem is beszéltünk.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #934 Dátum: Január 21, 2020, 11:40:49 am CET »
Elkezdődött a szezon, de én még jegelem kicsit a fogadást kerékpár téren, mert ilyenkor még megy a "tapogatózás". Volt ugye egy kritériumverseny pár napja, amit Ewan nyert meg, ahol a Bennett sehol nem volt, nagyot ment az EF csapata Halvorsenért, aki későn bújt ki, Viviani pedig nem látta meg időben a kis ausztrált. Mindezek után jött a Tour Down Under 1. szakasza:

Egy körverseny volt ez is a kritériumhoz hasonlóan, csak egy meredek emelkedőt tettek bele. A sprint azonban érdekes volt és ennyit jelent a Quick Step vonata:
- Kicsit emelkedett a befutó, ez kapóra jött az ír sprinternek
- Michael Morkov olyan tempót ment, amiből nem tudott megindulni Ewan hátulról, ahogyan Viviani sem.
- Philipsen hosszút nyitott, mert tudta, máshogyan nincsen esélye, így sem volt..
- Bennett számára mindegy, hogy milyen hosszú a hajrá
- Viviani csapattársai eltűntek, ennyi lenne a híres Cofidis vonat (Sabatini - Consonni - Vanbilsen - Mathis), amely felveszi a versenyt a QS vonatával?

Ez egy sprint, rohadtul szezon eleje van, Viviani számára prioritás az olimpia, de azért ennél több kéne tőle. Ewan nekem talány, mert Kluge az egyik top felvezető, de ha ő nincsen résen, akkor ennyire képes az ausztrál?
A jó felvezetés mindennél fontosabb lett, amiben a QS még mindig a mezőny legjobbja. Hiába ment el Richeze és Sabatini, ez a dán gyerek, Michael Morkov nagyon kitanulta a szakmát. Archbold így "pihenhetett", jó lesz ő a következő napokra, nagyon erős lesz idén is a belga csapat. Elvileg Lefevere azt mondta, hogy azért érkezett Bennett, mert bírja az emelkedőket is, képes lehet vele akár egy Amstelen is jó szereplésre.

Meglátjuk, mindenesetre a belga sztárcsapat továbbra is nagyon egyben, nehéz lesz ellenük a többieknek, hiába gyengültek papíron (Viviani, Gilbert, Richeze, Mas, Sabatini). Viviani kapcsán pedig annyit érdemes hozzátenni, hogy ő is azt a vonalat követte, amit a Kittel - Gaviria páros, több pénzt akart, Vasseur pedig leült Lefevere-rel tárgyalni (korrekt módon, egyrészt azért, mert egykori versenyzője volt a francia), hogy megnyíltak a pénzcsapok, mert Thierry Vittu rendelkezésre bocsájtott egy komolyabb összeget. Viviani ennek nem tudott ellenállni, ezért is akart távozni, Lefevere pedig nem gördített akadályt ennek az útjába, mivel számára van egy pontosan kiszámított költségvetés.

Ahogyan elkezdtem követni anno a kerékpársportot, rögtön a Quick Step volt az a csapat, amelyet figyelemmel kísértem. Egyet megtanultam: Lefevere tényleg csak nagyon ritkán fizet túl egy versenyzőt, inkább elengedi őket. Emlékeim szerint csak Tom Boonen volt korábban olyan (és Museeuw még a kezdetek kezdetén), aki megkapott bármit, Lefevere végig kiállt mellette, most pedig ugyanezt látom Evenepoel kapcsán. A többiek viszont, legyen az Kittel, Gaviria vagy Viviani, mehetnek, ha többet akarnak keresni.

Holnap egy fokkal nehezebb szakasz, de Ewan két éve már nyert Stirlingben befutótt, gyakorlatilag ugyanilyen hajrát. Elvileg a Ewan - Viviani - Bennett triónak kedvezhet a hajrá, elől végezhet még Impey vagy épp Ulissi is, mivel emelkedős lesz ez is. Az EF-re érdemes figyelni idén, mert ugyan Halvorsen pocsék, de Keukeleire és a többiek nagyon jól vezetik fel a hajrákat, ezt már a kritériumon is láttam. Ne felejtsük el, hogy emiatt a Párizs - Nizzán vagy a spanyol tavaszi többnaposokon érdemes lesz majd figyelni Magnus Cort hajráit, ha ilyen felvezetést kap, simán nyerhet egy gyengébb mezőnyben (tavaly egy szökés után nyert is szakaszt a francia versenyen tavasszal, általában akkor van jó formában). A csapatból pedig ezen a versenyen lehet érdemes szemmel tartani Powless-t..

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető peshark

Re:Kerékpár
« Válasz #935 Dátum: Január 24, 2020, 17:09:35 pm CET »
Na a Jumbo-Visma is jon a magyar korversenyre... :beerchug: plusz ugye.. “A Tour de Hongrie szervezői korábban már kilenc csapat érkezését hivatalosan is bejelentették, eszerint 2020-ban indul a magyar viadalon az Astana Pro Team (World Tour), a TREK-Segafredo (World Tour), a Mitchelton-Scott (World Tour), az Androni Giocattoli-Sidermec (Pro Team), a Gazprom-RusVelo (ProTeam), a Riwal Readynez (ProTeam), a Team Novo Nordisk (Pro Team), a Kometa-Xstra (Continental Team) és a Team Novák (Continental Team) is.”

Kemeny kis mezony lesz, nincs vmi info arrol, hogy a pontos utvonalak mikor derulnek ki? :)

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #936 Dátum: Január 24, 2020, 17:49:04 pm CET »
nincs vmi info arrol, hogy a pontos utvonalak mikor derulnek ki? :)
Saccra körülbelül 1-1,5 hónap, március környékére ezt már valószínűleg megtudjuk, akkor lehet látni városokra lebontva, utána pedig majd valószínűleg a későbbiekben utcákra/terekre stb.

Sportfogadas.org

Online tippjáték
« Válasz #936 Dátum: Január 24, 2020, 17:49:04 pm CET »
Tippelj ingyen, valós nyereményekért!

Vegyél részt te is ingyenes tippjátékainkban, ahol havi szinten több, mint 100 000 Forint kerül kiosztásra akár pénznyereményként, akár sportfogadás bónuszként.


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #937 Dátum: Január 25, 2020, 11:30:46 am CET »
Giacomo Nizzolo, aki az örök második, aki kontinentális szintbe már nem fér be, de World Tour szinten meg nem tudott szakaszokat nyeregetni. Ő az átmenet, ami a legrosszabb, hiszen nincsenek sikerélmények..

Az a Nizzolo, aki 23 évesen hazai pályán oktatta Boonenéket, de azóta sincsen több World Tour szakaszgyőzelme. Ennek már lassan 8 éve, volt közte súlyos sérülés, formahanyatlás, rossz csapatválasztás. Két éve hagyta ott a Trek csapatát, hogy belekóstoljon valami újba. Az NTT-nél egy teljesen új gárdát próbálnak építeni, kirakják a túlfizetett (idősődő) versenyzőket, helyükre olyanokat hoznak, akik bizonyítanának, de nincsen hol.

Nizzolo World Tour pályafutása:
- 17 dobogó háromhetes körversenyekről, ezekből 10 (!!) második hely (amiből 9 a Giróról van)!
-  7 dobogó egynaposokról, amiből 5 alkalommal a hamburgi egynaposon végzett vagy második, vagy harmadik helyen..
- 15 dobogó egyhetes versenyekről, amiből csak egy győzelem..

Mindezek után pedig ez a faszi nem adta fel, ment előre és hajnalban behúzta a Tour Down Under 5. szakaszát egy ilyen mezőnyben: Bennett, Ewan, Philipsen, de a későbbi csoporttal megérkezett Viviani is.
Nem azt mondom, hogy egyből nyeregetni fog, de érdemes rá figyelni, mert ez a siker áttörhet nála pár gátat.

Pályafutása során 40 dobogó World Tour szinten, amiből csak két győzelem a maival együtt.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #938 Dátum: Január 30, 2020, 10:08:42 am CET »
Richie Porte szokásához híven nagyot ment a Tour Down Underen, illetve Remco Evenepoel is megkezdte a szezont. Argentína, első etap és egy hatalmas bukás, amiben Remco is benne volt, de nem adta fel, folytatta a versenyt. Tegnapi egyenkéntin hozta magát, rommá verte a mezőnyt.. Remélem nem idő előtti forma, bár elnézve a tempót, teljesítményt, szimplán csak bemelegítés volt ez neki a szezonra.


Mindössze 15 km volt a táv, igaz nehezítette egy kisebb emelkedő, amin gyakorlatilag ülve megelőzte Evenepoel az előtte haladót. Az a Nelson Oliveira, aki azért ott van a világon top 10-ben időfutamon, kapott másfél percet, míg a tavalyi időfutam világbajnokság bronzérmese, Filippo Ganna fél percet. Ez szerintem mindent elmond Remcóról, ha Lefevere és a csapata jól időzítik a formát, idén még nagyobb dolgokra lehet képes.

A naptárát jól rakták össze, hiszen nincsen sok verseny a Giróig, most jön egy hónap szünet, utána Portugália, ahol szintén lesz időfutam (és összecsaphat Mathieu van der Poellal 8)), utána Tirreno - Adriatico, hogy szokja az olasz közeget, plusz ott is lesz időfutam. Utána jönnek a belga egynaposok (okosan nem utazik el Hollandiába az Amstelre), majd egy kis szünet és a Giro d'Italia. Lefevere és pár QS tag azt nyilatkozta, hogy nem is biztos, hogy végig fog menni a versenyen, lehet, csak a második hétig csinálja meg, de nekem van egy olyan érzésem, hogy ez csak altatás.

A csapat összeállítása nem arra utal, hogy Evenepoel "lazázna" egyet: James Knox, Mattia Cattaneo és Mikkel Frølich Honoré. Tipikus hegyi segítők, Knox kicsit több is, hiszen ő akár első tíz környékén is végezhetne. Szerintem Lefevere az elmúlt években ráeszmélt, hogy bizony ilyen versenyzőkkel (Jungels, Alaphilippe, Evenepoel), simán lehet keresnivalója összetettben is, ráadásul a sprintereinek - a tökéletesített vonataik miatt - simán elég 2-3 ember a felvezetéshez.

Elnézve az idei olasz körverseny útvonalát, azért az a közel 60 kilométernyi egyéni időfutam, nem rossz. Ez jól fog jönni Evenepoelnak, mezőnyt figyelembe véve - Carapaz, Zakarin, Bennett, Majka, Nibali, Fuglsang és Bardet -, itt óriásit nyerhet. Evenepoel jelenleg a prime Dumoulin szintjén van, ezt a tavalyi Eb-n és vb-n is bizonyította. Dennis jobb nála, többiek mögötte van (esetleg még Roglic, Dumoulin vagy Froome jobb napján). Ezek alapján pár érdekesség:
- 2018-ban a 34 km-es "hegyesebb" időfutamon Roglic (és Campenaerts) adott 1 percet Nibalinak, Carapaz és a többiek 2 perc vagy afelett, ugyanezen a verseny, utolsó időfutamon Milánóban Campenaerts volt a jobb, azért ő is kiosztott 30 másodpercet minimum (de így sem tudta megnyerni a szakaszt)
- Bardet, Fuglsang és a többiek a 2018-as Tour de France-on az utolsó időfutamon kaptak minimum másfél, de inkább 2 percet Dumoulintől

Arra akarok rávilágítani, ha Evenepoel képes megfelelő erőbeosztásra, nem esik szét a kronókra, akkor ezen a közel 60 km-es össztávon simán benne van, hogy ezt az időfutam szempontjából harmatos mezőnyt (mármint akik az összetett győzelemért mennek), kegyetlenül elverje. Értem ezalatt, hogy 3-4 perc környéke is lehet a differencia, ebből kell majd gazdálkodnia a belgának. Ha nem kapkod és nem akar mindenáron nyerni, akár még dobogóra is állhat 20 évesen élete első háromhetesén.

Nem elérhető peshark

Re:Kerékpár
« Válasz #939 Dátum: Február 12, 2020, 12:08:22 pm CET »


A keleti felben eloknek tul messzire nem kell menni :great: :great: :great:

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #940 Dátum: Február 17, 2020, 14:16:34 pm CET »
Volta ao Algarve em Bicicleta
Szerdán kezdődik a portugál körverseny, egyrészt azért írok róla, mert nagyon erős mezőny lesz (érdekességként: Mathieu van der Poel, Vincenzo Nibali, Rohan Dennis, Geraint Thomas, Michal Kwiatkowski, Remco Evenepoel, Philippe Gilbert, Greg Van Avermaet, Miguel Ángel López és a sprinterekről nem is beszélve...), másrészről, mert lehetséges, hogy érkezik rá fogadási kínálat. Ez utóbbi lehet érdekes számunkra:
- Két sprinter szakasz, egy hegyi befutó, egy dombos és egy 20 km-es kronó
- Vivianival kezdeném, aki eddig pocsék, de erre számíthattunk is. Új csapat, új sor, olimpiára való felkészülés. Eddig mindössze egy dobogó, de olvastam egy nyilatkozatott a sportigazgatójával. Christian Guiberteau azt mondta, hogy a szponzorok miatt kiemelten fontos ez a verseny számukra, ezért raktak Viviani alá egy komplett sort, csak a két hajrára koncentrálnak, nagy tempót akarnak menni, kontrollálni a versenyt. Viviani is érzi a súlyát ennek, ugyanis azt mondta a francia oldalnak, hogy a Cofidis az Algarve körverseny főtámogatója, "muszáj" nyerniük egyszer.
- Egy biztos, ott lesz a mezőnyben Fabio Jakobsen, aki most kiemelkedően jó, illetve van der Poel. Köztük dőlhet el az első hely, azt mondom, hogy nagyon sok függ attól, hogy utóbbi mennyire koncentrál és milyen állapotban van.

Ha lesz H2H, akkor egy Viviani - Jakobsen párosítás esetén, akkor érdemes a hollandon elgondolkodni, ha 2.00 felett lesz a szorzója. Annyit megjegyeznék, hogy Jakobsen előtt nincsen klasszikus felvezető (Morkov, Van Lerberghe, Archbold stb.), csak tempómenő. Elvileg a QS-nél most Ballerini lehet az, aki átveszi Sabatini szerepét, ő ott lesz Jakobsen mellett, de azért nem egy Consonni vagy Sabatini szintű versenyző. Kristoff most szintén ott van a szűkebb elitben, érdemes nála egy dobogót bejátszani, ha van rá lehetőség, hátha valamelyik nagy a három közül hibázik, ez utóbbi csak ilyen 3.00 feletti szorzón.

A 20 km-es kronó kapcsán korai lenne mély elemzésbe bocsátkozni, de Evenepoel mellett én Mikkel Bjergtől várnék egy jobb időt, emelkedőn pedig szintén az UAE-től várok egy top5-öt: Rui Costa vagy Jan Polanc gondot okozhat a többieknek. Jó formában kezdte az évet a csapat és a versenyzőik is. Az már sokat sejtet, hogy több dobogós helyezést is elértek idén. Ha lesz rájuk kedvező odds, érdemes fogadni.

Köszönetek ezért a hozzászólásért:


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #941 Dátum: Február 19, 2020, 11:00:41 am CET »
Úgy néz ki, hogy az irodák kihagyják a portugál versenyt, mert hiába van később vége a mai első szakasznak, nem láttam még kínálatot. Ellenben az andalúziai körversenyre adnak, ott karcsúbb a mezőny, eléggé érdekes párosítások vannak az első szakaszra. Sokszor nézegetem a fogadásokat, de ennyi furcsa H2H opciót rég láttam. Olyan érzésem van, mintha "ráerőszakolták" volna magukat erre a versenyre, pedig fogadási szempontból a másik sokkal jobb.

Semmi olyat nem találtam az első etapra, amire érdemes lenne fogadni. Annyira csalóka ez a szintrajz, hogy nem lehet tudni, mire is számíthatunk valójában. Simán benne van ugyanis, hogy az a 12,4 km-es emelkedő nem okoz akkora problémát, mint ahogyan azt a szervezők gondolták. Lesz róla közvetítés délután 3-tól az Eurosporton, utána közvetlenül Portugáliából is lesz, remélhetőleg holnapra mindkét versenyről lesz fogadási ajánlat. Ha marad csak a spanyol, akkor viszont lehet ott cska a második szakaszon, illetve a záró kronóban lehet érték.

Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #942 Dátum: Február 20, 2020, 19:21:38 pm CET »
Portugál körverseny, második szakasz, hegyi befutó:
Remco Evenepoel nyert. Meglepetés? Lassan már nem, természetesnek vesszük, ahol elindul, ott nyer. Röhej, ahogy oktatja a nagyokat, csak tartson ki ez a forma, ne rögtön év elején lőjje el a puskaporát. Az is nagy volt, ahogyan Joao Almeida előkészítette neki a szakaszt, két 20-21 éves gyerek bedarálta az öregeket. Olyan sebességgel indult meg, utána meg beülve szépen hajtott, zseniális volt.

Nem elérhető SPF Előzetes

Re:Kerékpár
« Válasz #943 Dátum: Február 22, 2020, 23:41:19 pm CET »
World Tour: Amikor a legjobbak összecsapnak

A világ legjobb sprinterei egymás ellen, vérre menő csaták, izgalmas hajrá várható! Olvasd tovább


Nem elérhető Pozzato

Re:Kerékpár
« Válasz #944 Dátum: Február 23, 2020, 13:38:17 pm CET »
Másra lehetett számítani az UAE Tour első szakaszától. Annyira gyors volt az utolsó 3-4 km, hogy konkrétan nem is tudtak megfelelő felvezetést adni, QS meg a FDJ próbálkozott, többiek meg a zavarosban halásztak. Gavíriát majdnem megborította egykori csapattársa (Morkov), nem is tudott sprintelni, Bennett is eltűnt, Ackermann a semmiből került elő, ahogyan a végén Groenewegen is. Ha kicsit hosszabb a hajrá, ő nyert volna. Az látszott a sprinten, hogy eléggé feszült a mezőnyt, nem igazán találták a megfelelő ritmust.

Sportfogadas.org

Mi ezt ajánljuk neked:
« Válasz #944 Dátum: Február 23, 2020, 13:38:17 pm CET »