Játékok, melyekben tsirche szerepelt

Ez a felhasználó nem szerepelt egyik játékunkban sem.

tsirche közösségi adatai

tsirche statisztikái

0 %

ROI

0

Tippek


Tipp Esemény Odds Beküldve Játék
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 13. 13:29
Na, tegnap történt megint valami, leírom hátha más hozzám hasonlónak is segít. 3-4 órája ment a játék 1 asztalon, nagyon nem jöttek a megjátszható szituációk, olyan 20-25BB mínuszban voltam. Késő (illetve korán...) is volt már, a türelem is kezdett elfogyni. És akkor jött a baj, kézben JJ. Előttem szokásosnak mondható 4BB emelés, én meg valamitől fogva meg voltam győződve, hogy vissza kell emelni (papír szerint nem kellett volna, dobni kellene), jött a 3Bet, all-in, stb, stb. Persze, hogy AA volt nála, bukó.

Konklúzió: ha nem jön sokáig semmi, benne van, pár óra után ki kell lépni, főleg ha későre jár, nem csakazértis (én is legalább 0-ra akartam hozni).

Szóval most a tegnapi bukót próbálom helyrehozni, a negyede már megvan :) Egyébként szigorúan betartva a pókeroldalak stratégiáit tényleg dől a lé.

És lenne egy kérdésem a végére: több asztalos játékról mi a véleményetek? Mikro limiten sokat számít az a kiesés a megfigyelésben amit elvisz a megosztott figyelem? Ma próbáltam két asztalon, azt, hogy kire kell ráutazni ennyinél még sikerült kiszúrni (mindkét asztalon sikerült lenullázni egy-egy ellenfelet), bár úgy vettem észre most az átlagosnál jobb lapokat is kaptam lehet csak amiatt volt...
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 10. 18:44
Na szóval, elkezdtem tényleg úgy játszani, ahogy kell az ABC-t, nem poénkodni, nem elborulni stb stb. Amióta ezt csinálom (208 leosztás, tudom ez még lófütty) megy a HM is, ebből vontam le egy kis érdekes statisztikát:
1 asztalon játszok, legkisebb téten, a hasznom így 0,74USD/óra... Na most jön a kedvenc részem, a számolgatások :)
Ha eljutnék olyan 10 asztalos szimultán szintre, és napi 8 órát grindelnék, az annyi mint 59,2 USD/nap (10K+ HUF)... az több, mint amit most keresek :)

Tudom tudom, az a 200 leosztás az minden, csak nem mintavételezési alany, de ha nagyjából itt körül maradna az nagyon zsivány lenne... főleg ha még 1-2 szintet fentebb is léphetnék...
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 9. 20:02
Üdv!
Megint értetlenkednék egy kicsit :)
Ez a HM komolyabb dolgok körében mire lenne képes? Azt látom, hogy így legalább nem kell kézzel vezetnem a saját statisztikáimat (bár még sok oszlop jelentését nem bogoztam ki), de valami csodadolgot lehet vele művelni? Mondjuk szeretek én is elemezni (hand elemzéseket is olvasok ezerszám), de azt azért gyanítom, hogy sok mindent még elrejt előlem :)
Pl. a HUD dolgok se nagyon sikerült előcsalnom (úgy ahogy képeken láttam...) illetve a többi player játékát se tudtam belevarázsolni még, pedig mintha meglenne az opció rá. De azért próbálkozok még (épp most van a szünet ebben az álmaid állása akármiben van idő).

+A fizetős verzió többet is tud, vagy csak az időkorlátot oldja fel, nem tudjátok véletlenül?
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 9. 16:30
Na időközben kipróbáltam a 15 napos verziót, de még kell idő bőven, amíg pontosan látom is majd mi hogy miért van benne. Bár még csak kevés adat van, de ha majd lesz több is, mit is fog majd pontosan csinálni? Ahogy láttam gyűlyt ez mindenféle statisztikát, még ellenfelekről is, elemezni is fog majd? Meg láttam van HUD-ja, de azt még nem sikerült működésre bírnom :)
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 9. 14:55
Ezek igazából mind olyan dolgok, amiket már olvastam, csak gyakran rosszul alkalmazom őket :) Közben elkezdtem nézegetni ezt a HM-et, de még csak a weblapjukat, majd otthonról :)
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 9. 13:27
De várj, prefloppal nincs is gond, pont az általad említett AJ, azt mint kezdő könnyen tudom tartani, megnézem a táblázatom, helyzetem, előttem a többiek cselekedeteit és aszerinti javaslatot lépem. Futottam már én is bele olyanba, aki végig allin amig volt pénze, ott nyilván belementem allinbe az elvileg dobnivaló lapokkal is. De a flop után...
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 9. 01:53
Üdv Lord!

A tanulással, és oldalakkal kapcsolatban ami neten fellelhető azt próbálom bekebelezni mindet, bár néha találok ellentétes dolgokat, amik kicsit bezavarnak a helyes út megtalálásán. Amit nagyon jól látsz, az a flop utáni játék, egyszerűen nem tudok mit kezdeni a szituációkkal... És amíg mondjuk a preflop játék javaslatok ilyen szinten 90-95%-ban megegyeznek (van már annyi kinyomtatott indulókéz táblázatom, hogy csak na :) ), ha beindul a parti ott már azért húzósabb. Azt azért látom, hogy ha már bent vagyunk a partiban ABC póker ide vagy oda, nincs fix szabályszerűség, minden egyes parti egyedi és megismételhetetlen, még ha hosszútávon a statisztika és a valószínűségszámítás igazolja is a favágó módszereket. De igazából még ha kicsit rosszul is esnek ezek a bukások, igazából örülök, hogy most találkozok velük és nem magasabb téten :)

Az említett AK-88 párharc igazából idegesítő, de jobban belegondolva lehet én is ugyanúgy játszottam volna vele (találtam olyan útmutatót, ami szerint megadható a visszaemelés bizonyos körülmények között), a flop után meg leginkább magamat vertem meg...

TiB, köszi a linket csekkelem is :)

Kösz az észrevételeket, minden jól jön most még  :cya:
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 9. 00:01
Volt pár óra szabad időm (nem volt wow raid...), elkezdtem játszani, de nagyon szigorúan ABC alapján, tényleg nagyon odafigyelve, és olyan történt, ami fene se tudja már mióta nem volt: elvertem egy gyenge ászt, aki végigjött riverig...
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 8. 21:07
Még valami, szerintetek hol van a legjobban bemutatva az ABC jellegű pokerek mikéntje? Különösképpen a flop utánni játék érdekelne (a könyvem nagyjából annyit mond, ha jó lapod van támadj ha nem dobd el...), licitálások mértéke, ilyesmi. Saját érzésem szerint ott szúrom el az egészet mindig :) Könnyen kerülök all-in helyzetbe, top párral főleg... (ahogy irtad is, elég agressziv vagyok flop után...), főleg amikor két húzó lap van lent, ugye próbálom az esélyeiket leszoritani (mondjuk sokat nem érek vele, főleg hogy ezen a szinten a 90% még csak nem is hallott olyanról, hogy banki esély...)... Úgyis megadják, "az ár nem számít"... áááá komolyan, de sokat kell még tanulni... semmit se tudok még ez őrület :)
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 8. 20:26
Hali, kösz az elemzést :) Amiket írtál visszagondolva tényleg így szoktam (volt már rá példa, hogy elgurult a gyógyszer egy-egy érdekes parti után). Ilyen elemzésnek majd én is utánanézek, had tanuljak, de lenne a másik dolog megint ez az ABC póker. Mert ahány helyen találkoztam vele, mindenhol mást írnak mind kezdőkezekre, mind emelési méretekre. Utóbbi hetekben pl. a Harrington féle Holdem Cash Game alacsonytétű gyengeasztalos tanításai szerinte próbálok játszani (gondolom ez is ABC póker, tiszta favágás az egész, megyek előre ahogy olvastam betűről betűre)... De amikor visszanéztem a jegyzeteimet, és látom hogy AK hiába emelek 4x+beszált játékos BB-re, jönnek ugyanúgy és bukom a szép bankot már az elején (már ha nem viszi el a teljes beülőm lásd 88), akkor eléggé elbizonytalanodik az ember... Utóbbi pár AK-mnál már csak beszállást tettem középre...

Pont a Harringtonban olvastam, ha egyszer a kezdő megadott egy BB-t a lapjaiért, ő azzal eldöntötte, hogy abban a körben játszani fog. Az ár nem számít. Az meg már személyes tapasztalat, hogy ha 3-4-en is így döntenek akkor dobhatom is el az AK-t...

PS annyi helpet még légyszi, pontosan mi is a neve ezeknek az elemző oldalaknak?
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 8. 16:57
Üdv TiB, szóval így gyorsba válaszolok amikre tudok:
Az, hogy nyereséges lehet az ABC póker tuti így van, különben nem maradna fent valószínűleg. Hogy rosszul csinálok valamit? Ebben is 100%-ig egyetértek veled, különben most nem lenne miről beszélni :) A gondom azzal van, hogy egy ideig működik nálam is a stratégia, főleg amikor dobják mert nekem lett toppom nekik meg semmi, a gondot az okozza, hogy ha átlagosan amikor kialakul a parti, és 2-3 ember jön velem a calling stationosok pedig találtak valamit (az említett 2 pár vagy drill), többet bukok mint amit a többi kicsivel nyerek. Az, hogy a J6 hosszűtávon az ő szemszögéből veszteséges lesz nekem igazából mindegy, ha minden 3-4. partiban valakinek bejön, akkor hiába bukja azt be közben mást telibetalál a flop.
PS-en szoktam lenni igen, ugyanezzel a névvel.

Ja igen, még az ABC-ről annyit, hogy ha néha bejönnek az ilyesmi bukások simán betudnám valószínűségi velejárónak, a gond az, hogy jóideje (kezdetek óta...) csak helyben toporgok, pedig tényleg betartok minden szabályt, illetve ami még megingat, hogy ami van plusszom az pont abból jött, hogy eszelős halként játszottam 1 versenyen (amiket egyébként csak másodrangúként kezelek a cash gamek mellett)
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 8. 15:56
Na jó, de most nézd az én szemszögemből... Megadja az emelést, majd lejön flopra neki a 2 pár. Én a top párommal és kísérőmmel nyitok, ha kapok egy visszaemelést azonnal drillre teszem a gyereket (vagy 2 párra, jelen esetben AJ), és véget ér a játszma. így meg a végén a folyamatos félbanknyi nyitásokkal bedarált...

Hasonló helyzetben buktam AK flop után 2 párral 88 ellen AK8 floppal, végig csak megadott, egyszerűen nem tudtam hova tenni...

Mi lenne a megoldás? Dobjam azonnal ha nem dobják ők flop után a hívásomra? Mert 1-2 ilyen végigvitt party és oda amit napok alatt szedtem kis nyereség...
Próbáljam alacsonyan tartani a bankot? Mennyire, hogy mondjuk a lyuksorosok is röhögve megadják?
Az meg, hogy top pár gyenge kísérővel végigjönnek legenda.
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 8. 12:38
Ráadásul igazából nem lehet azt mondani, hogy tipikus gyenge játékos ellen lett volna az a meccs... Nálam ugye az AK, emelés, a J6-al tartás talán hülyeség... De így, hogy flopon nekem bejött a pár, neki a két pár tutira a legjobbat hozta amit lehetett... Ha visszaemelt volna (ahogy két párral a legtöbben ezen a szinten) azonnal dobom... Tehát onnantól, hogy lejött a flop már minden eldőlt. A kérdés még mindig az, hogy aki odáig kőkemény feszesen játszik miért ad meg J6-al emelést... Gyanítom előtte azért ennél jobb lapokat is eldobott... Az meg amikor az AKra feljött a két pár másiknak meg drillje van... és szintén csak megad végig...

Egy biztos: az ilyen útmutató kezdőknek
-vagy nagyon régen készült és fényéveket fejlődött azóta a mikro limit szinvonala, játékosok tudása
-lebecsülik a mikrojátékosok tudását, reakcióit
-többit nem írom mert az már spekuláció :)
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: online poker témához
2010 nov 8. 00:41
Huh, ez az én topikom, összeesküvés-elmélet gyártás :) Bezzeg amikor a másikban írtam furcsáltátok, hogy milyen brutálisan sokszor osztja a monster kezeket...
+Pont ma este kezdtem kifejteni valami hasonlót, amivel a topik indult... Bár ott nem volt meg a preflop allin, de akkor is tisztességes emelést adott meg J6-al az addig feszesen játszó tag...

A másik meg a royal... évente, kétévente? A lenti két kép között 2 vagy 3 nap telt el...

Szerk: lehetne tovább gyártani az elméleteket, hogy ok, hogy 2 royal,é s mindkettő treff ráadásul :)
tsirche
tsirche hozzászólt a Re: Póker témához
2010 nov 7. 22:49
Na igen, J-6-al megadni egy emelést... Ennek még igazából örülni is kéne, de pont ez hozza magával a bajt... még ha 10-ből 9-szer nem is kap semmit hozzá, max egy alacsony párja lesz és eldobja, kevesebbet bukik vele, mint amikor én meg végigviszem a top páromat ász kisérővel abban a bizonyos egy esetben.

Végül is örülni kéne, mert nulla tudásról indultam, és pluszban vagyok, de pont a saját példám az, ami elbizonytalanít: az a bizonyos verseny, ahol elértem a jó eredményemet, pont úgy játszottam, mint azok akik papíron csak lapátolják be a pénzt a kasszába...

Kezdek elbizonytalanodni ebben a jó lappal emeljünk mert az lesz nyereséges dologban...

A felhasználó összes hozzászólása