Idézetet írta: Alk Dátum március 20, 2020, 11:43:45
Köszönöm! Már meghatalmaztam egy céget a képviseletemmel. Egyedül vis majorral tudna védekezni a Wizz Air, de mivel mégis indult menetrend szerint a járat, így ugyebár az sem lehetett. 250 euróért megyünk (jogszabályban meghatározott összeg), siker esetén még a jutalék és ÁFA után is megkapom az okozott kárnak megfelelő összeget, plusz egy vacsora árát. Ezen felül profi képviselet és zéró vesződség az ügyintézőkkel. Majd jövök az eredményekkel.
Ja, van több erre szakosodott cég, flightrefund, kesettagepem stb. Kíváncsi leszek mi lesz amúgy belőle meg főleg hogy mikorra mert jelenleg több tízezerre tehető a hasonló problémával küzdő ember. Vis maiorra fognak hivatkozni kb. mert ha itt most mindenkinek fizetnek akkor kb. csőd, bár a nélkül is nagyon esélyes sajnos a csőd, azok a légitársaságok fogják túlélni ahol a készpénzállomány nagy ergo kibírják hogy hónapokig a földön állnak a gépek miközben van x euro költség így is, tárolás, karbantartás, bérek és 0 a bevétel.
Jelenleg sajnos azt csinálja a Wizz hogy elindít még olyan járatokat is ahol ha felszállsz rá 2 hét karanténnal kezded mert olyan országba visz, ebben a helyzetben az utas persze nem száll fel rá és bukja a pénzét, erre játszanak, nem ajánlanak fel járatmódosítást, még kevésbé visszatérítést így náluk marad a pénz.
De a te eseted speciális kicsit mert itt email jött majd később még egy email, ami elég nagy zavarra utal a cégnél ( sajnos jelen helyzetben nem meglepő ez sem ). Ezzel együtt mivel az egész helyzet ami van nem mindennapos nem kizárt hogy a légitársaságoknak el fognak engedni mindenféle ilyen kártérítést, tartozást EU szinten mert kb. ezek nélkül is a csőd szélén vannak illetev több egészen bizonyosan be is fog csődölni, persze ezt csak én gondolom most így, meglátjuk mi lesz belőle.
A két emailt nehogy kitöröld, kb. az az esélyed rá hogy megkapod a kártérítést.