Az a baj, hogy sajnos a magyar emberek többségének nincs igénye minőségi műsorokra. Ha jól tudom a Life c. doku sorozat sem örvendett akkora nézettségnek, mint külföldön. Az átlag magyar szereti a szemetet, szereti butítani magát, pedig meglehetne a lehetősége, hogy minőségi műsort nézzen, ahogyan Milan is írta.
Például az egyik ilyen példa, hogy pár hete került be a Viasat heti műsorsávjába a This Is Us nevű sorozat. Szerintem az egyik legszebb sorozat, amit valaha gyártottak, mégis alig volt nézettsége. Persze hétfő este lehet nem sokakat érdekel, de most a Viasat egy szombat du-i vetítéssel próbálkozik, szerintem ugyanúgy sikertelenül, pedig külföldön nagy sikernek örvend és tényleg csodálatos alkotás. Inkább helyette megnéznek egy Barátok köztöt, vagy Jóban Rosszbant, mert erre van igénye a magyarnak.
A másik példa a Gasztroangyal című műsor. Külföldön ez a műsor szerintem óriási nézettség lenne, mert a saját országunk kultúráját mutatja be, igaz nekem nem túl szimpatikus Borbás Marcsi, de ennek ellenére jól vezeti a műsort. Ugyan a szombati műsorsávban szép eredményeket produkál, de még így is alig fér be a heti legnézettebb 10 műsor közé. Helyette az Angliában élő magyarok között örvend nagy népszerűségnek.
Persze erre azt lehetne mondani, hogy ezt biztos lehúzza az 50 éven felüli korosztály, de nem. Sajnos a legelőkelőbb helyeken szinte minden szegmensben, a Barátok Közt, Szulejmán, Éjjel-nappal Budapest áll, illetve a híradók. Ömlik tehát a szenny, amit nem igazán lehet megállítani, mert adva lenne a magyarnak a fejlődésre a lehetőség, de nem vagyunkk mi olyan okos nemzet, mint ahogyan azt hisszük magunkról.