Indította Milán, december 01, 2009, 19:16:27
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Idézetet írta: MCH Dátum február 15, 2013, 14:51:09Üdv!Most először szeretnék kifizetést kérni a BWIN-ről, de addig jutottam, hogy feltöltöttem a személyim másolatát,(mivel kérték) de semmi nem történik. Ahogy próbálom a "kifizetés"-t ugyanoda visszadob és újra kéri. Írtam az ügyfélszolgálatra, eddig semmi válasz. Köszönöm a segítséget!
Idézetet írta: Knapp Dátum február 15, 2013, 21:39:14Nem teljesítik a kifizetéseket, aztán csodálkoznak, hogy megszórjuk őket email-ekkel...Nem tudom, mi alapján döntenek az oldal vagy a kifizetési rendszer átalakítása mellett, de hogy az Unibetnél és a Bwinnél is egyértelműen szarabb irodát kapjunk utána vissza, az roppant tanulságos.
Idézetet írta: MCH Dátum február 15, 2013, 14:48:49Üdv!Most először szeretnék kifizetést kérni a BWIN-ről, de addig jutottam, hogy feltöltöttem a személyim másolatát,(mivel kérték) de semmi nem történik. Ahogy próbálom a "kifizetés"-t ugyanoda visszadob és újra kéri. Írtam az ügyfélszolgálatra, eddig semmi válasz. Köszönöm a segítséget!
Idézetet írta: driverbiro Dátum február 16, 2013, 09:33:59Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de nincs valamiféle fogyasztóvédelmi hatóság ezekre az esetekre? Azért ez mégiscsak az egyik legrégebbi online fogadóiroda... Én is töltöttem fel okmányokat, igaz csak tegnap, szóval az előzőket olvasva még nem is reménykedem. Valahol csak lehet panaszt tenni, nem?
Idézetet írta: benson Dátum február 22, 2013, 08:58:52Az létezhet, hogy a szülinapi bónuszt duplán ki lehet használni? Hétfőn már igényeltem, meg is kaptam, el is buktam (bocsánat, átnyertem máshová), és most belépéskor megint ott fogad az ajánlat. Járt már valaki így?