Az unibettől is követi valaki ezt a fórumot?
Kicsit fárasztó, hogy mennyit kell az ügyfélszolgálattal feleslegesen levelezni, miközben esély alig van rá, hogy megoldják a problémát.
Mint ha szándékosan próbálnának lepattintani az értetlenségükkel...
Múlt kedden írtam az irodának, hogy még csak egy ingyenes fogadást kaptam meg a tenisz promóban, pedig vasárnap és hétfőn is játszottam.
Aliz válaszolt, hogy a hétfőiért kaptam meg, látja, már használom is, úgyhogy sok sikert és tekintsem meg a fantasztikus promócióikat!
Mondom, akkor esetleg a vasárnapi után mikor várható a jóváírás? Bemásoltam neki a fogadás képernyőképét, ahol minden adat részletesen látszik.
Válasz: adjam meg a fogadásom kuponazonosítóját.
Na nem mintha nem látszott volna az előző üzenetemben, de azért megadtam újra.
Oké, továbbítja a bónuszosztálynak, türelmet kér, majd visszajeleznek.
Vártam 3 napot, miközben hol megkaptam az ígért ingyenes fogadásokat, hol nem, aztán félve rákérdeztem, hogy mi a helyzet, mert visszajelzés csak nem jött.
Aliz mai válasza: megvizsgálták a reklamációmat és én ezután a vasárnapi fogadás után megkaptam 14-én, kedden a bónuszt.
Ugye a 14-én megkapott bónuszról pont Aliz állította először, hogy azt a hétfői fogadásomért kaptam.
Az a "jó" az ilyen követhetetlen és rendszertelen jóváírásokban, hogy bármelyik 1500 ft-ra mondhatják, hogy te azt pont azért a napért kaptad, ami miatt reklamálsz!
A példa szerint több napot is "be lehet védeni" egy jóváírással.
Összességében 8 napból 3-at sikerült jóváírniuk eddig, de elvileg a mai munkanapon a hétvégieket még pótolhatják, így megvárom az estét és csak azután reklamálok újra, összevontan az egész heti fogadástörténettel.
Lehet, hogy a bukméker jóváhagyását igénylő téteket nem számolják? (pedig mindig az egész 9000 ft jóváhagyását kértem)
Vagy bizonyos fogadástípusokat nem fogad el automatikusan a rendszerük? Vagy nem CET szerint van beállítva a promó órája?
Ezt sem tudom követni, amíg azt sem tudom, hogy a jóváírt bónuszokat egyáltalán mely fogadások után kaptam meg.