Június 19, 2021, 18:26:42 pm CEST

Szerző Téma: F1 - Pit Stop  (Megtekintve 28528 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető ab_aevo

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #15 Dátum: Február 08, 2011, 23:52:35 pm CET »
Örüljünk,h megmaradt a keze. Lesz ez vagy egy év is, mire visszaülhet  az autóba. Remélem meggyógyul. :ok:

Az 1 év a legoptimistább hozzáállás, az, hogy megmaradt a keze nem azt jelenti, hogy használni is tudja és ha tudja is majd használni akkor sem biztos, hogy tud majd versenyezni főleg ilyen szinten (vagy akar-e egyáltalán, gondolhatod mekkora trauma ez valakinek)

Nem elérhető Lord

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #16 Dátum: Február 08, 2011, 23:56:09 pm CET »
Nagyon elszánt Kubica. Ha rajta múlik, látni fogjuk mi még F1-es kocsit vezetni. :ok:
Amúgy neten van 2-3 olyan kép....a szalagkorlát keresztbement a kocsiban. Kicsivel arrébb megy, és nem, hogy vezetni nem fog, de levegőt venni sem. De szerencsére "megúszta" ennyivel.

Nem elérhető rosco

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #17 Dátum: Február 09, 2011, 15:09:37 pm CET »
A Renault Formula–1-es istálló csapatfőnöke, Éric Boullier bejelentette, hogy a brazil Bruno Senna, az olasz Vitantonio Liuzzi és a német Nick Heidfeld a három jelölt a súlyos ralibalesete után harcképtelenné vált Robert Kubica helyettesítése.

„Keressük Kubica helyettesét: Bruno Senna, Liuzzi és Heidfeld a három jelöltünk" – közölte a Kubicát a kórházban meglátogató Bouiller. „Tárt karokkal várjuk felépülése után Robertet, és reménykedünk benne, hogy még a szezon vége előtt visszatérhet" – tette hozzá.

(Forrás: NSO.hu)

Nem elérhető csacsa44

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #18 Dátum: Február 17, 2011, 16:06:36 pm CET »
Hivatalos, hogy Heidfeld helyettesíti Kubicát

A Formula–1-ben szereplő Renault-istálló hivatalosan bejelentette, hogy Nick Heidfeld helyettesíti a ralibalesetben súlyos sérüléseket szenvedő Robert Kubicát. A német pilóta már a barcelonai tesztelésen is a Renault pilótájaként vesz részt a héten.


Nick Heidfeld meggyőzte a Renault-istálló vezetőit a jerezi tesztelésen, és a csapat most hivatalosan is bejelentette a német pilóta szerződtetését, aki nagyon örül, hogy megkapta a munkát.
Hirdetés

„Jobban örültem volna, ha más körülmények között térhetek vissza a Formula–1-be, de büszke vagyok, hogy megkaptam a lehetőséget. Minden nagyon gyorsan történt, de lenyűgözőnek találtam, amit eddig láttam és az emberek hozzáállását Enstone-ban" – mondta Heidfeld.

„Nagyon élveztem a jerezi tesztelést a múlt héten, jól ment a munka a srácokkal. Jó érzéseim vannak az autóval kapcsolatban, amely nagyon innovatív. Roppant motivált vagyok, alig várom a szezon kezdetét" – tette hozzá.

Eric Boullier, a Renault csapatfőnöke örül, hogy sikerült megtalálni Kubica helyettesét, szerinte Heidfeld az ideális beugró, mivel tapasztalt versenyző. 2000-ben debütált a száguldó cirkuszban, s eddig 172 rajttal büszkélkedhet. Győzelme még nincs, legjobb eredménye a 2. hely (nyolc alkalommal). Nála több rajtja a nyeretlenek közül csak egyetlen embernek, az olasz Andrea de Cesarisnak (208) van az F1-ben.

„A csapat nagyon nehéz heteken van túl, gyorsan kellett reagálnunk. Adtunk Nicknek egy esélyt Jerezben, és ő lenyűgözött minket. Gyors, tapasztalt és nagyon jól ért a technikai dolgokhoz. Mindig azt mondtuk, hogy tapasztalt versenyzőre van szükségünk, ő ideális erre a munkára. Nagy örömmel köszöntjük Nicket a csapatban, és jó szezonkezdést várunk Bahreinben vele és Vitalijjal" – mondta Eric Boullier.

Mint ismert, Kubica súlyos balesetet szenvedett egy raliversenyen, és biztosan nem épül fel a világbajnokság rajtjáig. A napokban már biztosnak tűnt, hogy Heidfeld helyettesítheti a lengyel pilótát, ám tegnap olyan hírek láttak napvilágot, hogy Kubica az olasz Vitantonio Liuzzit szerette volna helyettesének.


Patak:  www.nso.hu

Nem elérhető RedMunchen

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #19 Dátum: Február 17, 2011, 16:40:29 pm CET »
jó döntés  :ok:

Nem elérhető rosco

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #20 Dátum: Február 21, 2011, 23:59:41 pm CET »
Még öt hét...

A Bahreini Nagydíj szervezői hétfőn bejelentették, hogy elhalasztják a 2011-es Formula–1-es futamukat. Így a világbajnokság nem március 13-án, hanem két héttel később, 27-én rajtol, méghozzá a melbourne-i Ausztrál Nagydíjjal.

Bővebben az NSO.hu-n.

Nem elérhető rosco

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #21 Dátum: Február 25, 2011, 00:05:52 am CET »
Bemutatta végleges festését a Williams

A Williams istálló csütörtökön lerántotta a leplet végleges festéséről, mellyel az idei évben versenyezni fog a Forma-1-ben. A grove-i bázisú alakulat a hagyományoknak megfelelően egy átmeneti festéssel kezdte meg a téli teszteket, ám csütörtökön – az interneten – bemutatta új arculatát, amely nagyban hasonlít ahhoz, amit a '90-es években is használt, mikor a Rothmans volt a főszponzor.

A teljes cikk képekkel a www.f1vilag.hu-n.
« Utoljára szerkesztve: Február 25, 2011, 00:08:59 am CET írta rosco »

Sportfogadas.org

Exkluzív ajánlatunk:
« Válasz #21 Dátum: Február 25, 2011, 00:05:52 am CET »

Nem elérhető csacsa44

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #22 Dátum: Február 25, 2011, 07:57:29 am CET »
Bemutatta végleges festését a Williams

A Williams istálló csütörtökön lerántotta a leplet végleges festéséről, mellyel az idei évben versenyezni fog a Forma-1-ben. A grove-i bázisú alakulat a hagyományoknak megfelelően egy átmeneti festéssel kezdte meg a téli teszteket, ám csütörtökön – az interneten – bemutatta új arculatát, amely nagyban hasonlít ahhoz, amit a '90-es években is használt, mikor a Rothmans volt a főszponzor.

A teljes cikk képekkel a www.f1vilag.hu-n.

Gyönyörű...  ???

Nem elérhető Cesc18

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #23 Dátum: Március 01, 2011, 20:27:50 pm CET »
Ecclestone: Állítható szárnyak helyett inkább locsolják fel a pályát!

Bernie Ecclestone, a Formula–1 gazdasági vezetője úgy véli, nem válik be az autók mozgatható hátsó légterelője, amelytől több előzést várnak a szakemberek a futamokon. A 80 éves üzletember szerint inkább fel kellene locsolni a pályákat a verseny alatt.

Formula–1-es berkekben az elmúlt hetekben egyre többen nyilatkoztak úgy, hogy az állítható hátsó légterelők sem fogják megnövelni az előzések számát, pedig ebből a célból találták ki a szabályalkotók. Az első néhány futamon 600 méteres pályaszakaszt jelölnek ki, ezen lehet rést nyitni a hátsó légterelőn annak, aki az előző kanyar előtt egy másodpercen belül követi riválisát (a versenyző a kormányán jelzést kap, ha kinyithatja a vezetőszárnyat).

A szakemberek nem aggódnak, mert sikertelenség esetén a 600 méteres szakasz jócskán növelhető, míg egyesek szerint bőven elég ez a szakasz, hiszen így nem válik túl egyszerűvé az előzés, csupán több esélyt ad a támadónak, akinek azért a munka oroszlánrészét ügyességgel kell megoldania.

Sebastian Vettel szerint azonban eleve halott ötlet a légterelőé, mert nem csak hatástalan lesz, hanem túl veszélyes és nehezen ellenőrizhető is. Bernie Ecclestone, az F1 gazdasági vezetője egyetért a világbajnoki címvédővel.

„Igaza lehet Sebastiannak, nagyon nehéz lesz ellenőrizni, hogy a versenyzők helyesen használják-e a légterelőt, túl rövid szakaszon kapnak erre engedélyt – mondta Ecclestone. – Sok lesz a vádaskodás, ráadásul veszélyes az eszköz, mert ha akkor romlik el az eszköz, amikor nyitva van a légterelő, hatalmas bukás lehet a vége."

A csapatok mérnökei szerint a légterelőt úgy tervezték meg, hogy meghibásodás esetén mindenképpen lecsukódjon, de Ecclestone tart a legrosszabbtól. A 80 éves üzletember még azt is felvetette, hogy a légterelő helyett inkább locsolják fel a pályákat.

„Néhány pályán nagyon könnyen kivitelezhető lenne a fellocsolás – mondta Ecclestone. – Miért nem mondjuk azt, öntsék fel vízzel a pályát a verseny felénél vagy az utolsó tíz körben? Két perccel korábban figyelmeztetnénk a csapatokat. Garantált lenne az izgalom, és minden csapatot ugyanúgy érne a meglepetés."

Az idény március 27-én az Ausztrál Nagydíjjal veszi kezdetét.

forrás: NSO
___________________

Ilyen faszságokat nem tudom minek találnak ki... régebben érdekes módon semmi ilyen állítható szárny meg mittudom én mi nem volt mégis beszartam az izgalomtól. Most meg már azon se lehet izgulni, hogy egy tankolást elcsesszenek... ugyan már.  Egyre szánalmasabb lesz ez az F1, persze azért nézni fogom ahogy vonatoznak...

A fellocsolt pálya ötlete tetszik... ha már elkúrták az F1-et legalább valami jót is cselekedhetnének, bár kötve hiszem hogy megvalósul  ;D

Nem elérhető rosco

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #24 Dátum: Március 11, 2011, 00:43:03 am CET »
Nem lehet megjósolni, meddig tart Robert Kubica felépülése, állítja Riccardo Ceccarelli, a Renault csapatorvosa a februárban súlyos ralibalesetet szenvedett Formula–1-es pilótáról. A rehabilitáció akár több éven át is eltarthat.

A szakember csütörtöki sajtótájékoztatóján elmondta, jól halad a lengyel rehabilitációja (még most is abban az olaszországi kórházban kezelik, ahová a balesete után vitték), de most még nem lehet megmondani, hogy hónapok vagy évek kellenek ahhoz, hogy tökéletesen használni tudja a februári ralibalesetben súlyosan megsérülő kezét. „Ígérni semmit sem tudok, csak reménykedni" – mondta Ceccarelli.

(Forrás: NSO.hu)

Nem elérhető inter08

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #25 Dátum: Március 22, 2011, 20:22:23 pm CET »
Hello!

 Nem tudom, hogy jó helyre irom-e de melyik oldalon kinálják a futamokra, edzésekre vagy akár a szabadedzésekre a legtöbb fogadási kinálatot?

Előre is köszi!

Nem elérhető RedMunchen


Nem elérhető rosco

Re: F1 - Pit Stop
« Válasz #27 Dátum: Március 23, 2011, 17:02:16 pm CET »
Induljon hát a Formula 1 62. szezonja!



Kedvcsináló a 2011-es idényre

Nem elérhető RedMunchen


Nem elérhető RedMunchen

Re:F1 - Pit Stop
« Válasz #29 Dátum: Június 12, 2011, 13:11:28 pm CEST »
Silverstone-tól betiltják a spéci kipufogókat

Az FIA Barcelonában még haladékot adott a csapatoknak, de szombaton levélben értesítette őket, hogy a Brit Nagydíjtól kezdve mindenképpen be akarja tiltani a forró és hideg befújásos diffúzorokat is.

A júliusi Brit Nagydíjtól kezdve felborulhatnak az eddigi erőviszonyok, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) ugyanis ragaszkodik hozzá, hogy betiltsa a diffúzorba gázelvételnél is kipufogógázt áramoltató motorüzemmódokat, amiből a feltételezések szerint a Red Bull aránytalanul nagy előnye is származik az időmérőkön.

forrás: f1hirek.hu

Sportfogadas.org

Fogadj az Unibeten!
« Válasz #29 Dátum: Június 12, 2011, 13:11:28 pm CEST »