bet365 Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 21 vendég van a témában


#7335 november 30, 2018, 10:39:11, dister
Üdv! Hamarosan lejár a netkártyám amire eddig kértem a kifizetéseket. Az újat amit kaptam annak a kártyaszáma megegyezik a lejáróéval. Beten elég akkor csak ha módosítom a lejárati dátumot? Vagy új kártyaként hozzá kellene adni?

Ha viszont rámegyek az új kártya hozzáadására, akkor van egy olyan rész, hogy "Kiadási szám". Na az mi? 3 karaktert lehet beírni oda. Az a kártyámon található CVV kód lenne?

szerk.: Vagy csináljak egy befizetést az újról? és akkor utána alapból úgyis arra fog jönni majd a kifizetés.

Nem tudok belépni.A 288sb-ről próbálkozok,de feldob valami adatvédelmi nyilatkozatot azzal hogy a végén jelöljem be egy rubrikába hogy elfogadom-e.Csakhogy semmiféle rubrika nincs.
Másnál van ilyen?

üdv,
Feldobta nekem is,de ki tudtam pipalni,es beengedett.
Mobilről hasznalom csak,probald meg onnan.

#7338 december 02, 2018, 22:19:11, vazul73
Az agyam eldobom, végre megoldódott a két hónapos Rafis rémálom, mondom indítok egy kifizetést, most már A Bet is látta, hogy gebasz van a régi számlámmal, nem akadékoskodnak annyit. Kérelem indítása után (ahol megint nem lehetett beállítani azt, hogy hová kérem) rögtön fel is vettem a a kapcsolatot a supporttal. Szilárd C. elmondta a papírforma bla-bla szövegét, én újra a Netellert erőltettem, nem sok sikerrel, pénzmosás elleni szabályok, stb. Ezután megegyeztünk, hogy küldik az új bankszámlámra/kártyámra ha van és meg tudom adni az adatokat. Banknév, cím, kártyabirtokos, IBAN számlaszám... puff, IBAN-t nem tudtam fejből, megegyeztünk, hogy előkerítem és később jelentkezem. Közben volt egy délutáni turné egy havernál, este hazaérek, open office, gondosan előre megírtam a mondandómat (így szoktam, hogy pörgősebb legyen), adatokat kétszer is átnéztem, hogy minden stimmeljen. Ügyfélszolgálat, Szilárd C jelentkezett be, mondom zsír, biztos emlékszik, szöveg elküld, minden fasza, hát jött a sablonszöveg, hogy oda utaljuk, ahonnan jött a befizetés, stb. Mondom, akkor minek kérte az adatokat az új számláról, nézze vissza a beszélgetésünket, meg hogy ezt a kört már októberben megfutottuk, gyűjtőszámla, kifizetési igazolás, stb. Lesz.rta, kötötte az ebet a karóhoz, csak mondta a mantrát.... ááááá, NEM HISZEM EL. Mondom, akkor hogy jutok a pénzemhez? Erre közölte, hogy majd visszapattan és akkor újratervezés. Ha szerencsém van, visszapattan, ha nincs lesz egy következő két hónapos szívásom. Hihetetlen. Mindenesetre azt sikerült kihúznom belőle, hogy úgy lehet a kifizetési prioritásukat megváltoztatni, hogy leürítem a számlám 0-ra, és feltöltöm az általam kifizetésre használni kívánt számláról. Hát majd meglátjuk. Mindenesetre ajánlom, hogy ürítse le a számláját mindenki, bankszámla váltása előtt.

Idézetet írta: vazul73 Dátum december 02, 2018, 19:56:02
Az agyam eldobom, végre megoldódott a két hónapos Rafis rémálom, mondom indítok egy kifizetést, most már A Bet is látta, hogy gebasz van a régi számlámmal, nem akadékoskodnak annyit. Kérelem indítása után (ahol megint nem lehetett beállítani azt, hogy hová kérem) rögtön fel is vettem a a kapcsolatot a supporttal. Szilárd C. elmondta a papírforma bla-bla szövegét, én újra a Netellert erőltettem, nem sok sikerrel, pénzmosás elleni szabályok, stb. Ezután megegyeztünk, hogy küldik az új bankszámlámra/kártyámra ha van és meg tudom adni az adatokat. Banknév, cím, kártyabirtokos, IBAN számlaszám... puff, IBAN-t nem tudtam fejből, megegyeztünk, hogy előkerítem és később jelentkezem. Közben volt egy délutáni turné egy havernál, este hazaérek, open office, gondosan előre megírtam a mondandómat (így szoktam, hogy pörgősebb legyen), adatokat kétszer is átnéztem, hogy minden stimmeljen. Ügyfélszolgálat, Szilárd C jelentkezett be, mondom zsír, biztos emlékszik, szöveg elküld, minden fasza, hát jött a sablonszöveg, hogy oda utaljuk, ahonnan jött a befizetés, stb. Mondom, akkor minek kérte az adatokat az új számláról, nézze vissza a beszélgetésünket, meg hogy ezt a kört már októberben megfutottuk, gyűjtőszámla, kifizetési igazolás, stb. Lesz.rta, kötötte az ebet a karóhoz, csak mondta a mantrát.... ááááá, NEM HISZEM EL. Mondom, akkor hogy jutok a pénzemhez? Erre közölte, hogy majd visszapattan és akkor újratervezés. Ha szerencsém van, visszapattan, ha nincs lesz egy következő két hónapos szívásom. Hihetetlen. Mindenesetre azt sikerült kihúznom belőle, hogy úgy lehet a kifizetési prioritásukat megváltoztatni, hogy leürítem a számlám 0-ra, és feltöltöm az általam kifizetésre használni kívánt számláról. Hát majd meglátjuk. Mindenesetre ajánlom, hogy ürítse le a számláját mindenki, bankszámla váltása előtt.

Amúgy nekem meggyőződésem, hogy ezek kamu "nick"-ek, hogy Szilárd C., vagy Anita B. .... És épp mindig valaki mást dob oda neked ilyen névvel...  ;D

Vagy közben volt még 150 ügyfél sok egyéb dologgal.

Idézetet írta: vazul73 Dátum december 02, 2018, 19:56:02
Az agyam eldobom, végre megoldódott a két hónapos Rafis rémálom, mondom indítok egy kifizetést, most már A Bet is látta, hogy gebasz van a régi számlámmal, nem akadékoskodnak annyit. Kérelem indítása után (ahol megint nem lehetett beállítani azt, hogy hová kérem) rögtön fel is vettem a a kapcsolatot a supporttal. Szilárd C. elmondta a papírforma bla-bla szövegét, én újra a Netellert erőltettem, nem sok sikerrel, pénzmosás elleni szabályok, stb. Ezután megegyeztünk, hogy küldik az új bankszámlámra/kártyámra ha van és meg tudom adni az adatokat. Banknév, cím, kártyabirtokos, IBAN számlaszám... puff, IBAN-t nem tudtam fejből, megegyeztünk, hogy előkerítem és később jelentkezem. Közben volt egy délutáni turné egy havernál, este hazaérek, open office, gondosan előre megírtam a mondandómat (így szoktam, hogy pörgősebb legyen), adatokat kétszer is átnéztem, hogy minden stimmeljen. Ügyfélszolgálat, Szilárd C jelentkezett be, mondom zsír, biztos emlékszik, szöveg elküld, minden fasza, hát jött a sablonszöveg, hogy oda utaljuk, ahonnan jött a befizetés, stb. Mondom, akkor minek kérte az adatokat az új számláról, nézze vissza a beszélgetésünket, meg hogy ezt a kört már októberben megfutottuk, gyűjtőszámla, kifizetési igazolás, stb. Lesz.rta, kötötte az ebet a karóhoz, csak mondta a mantrát.... ááááá, NEM HISZEM EL. Mondom, akkor hogy jutok a pénzemhez? Erre közölte, hogy majd visszapattan és akkor újratervezés. Ha szerencsém van, visszapattan, ha nincs lesz egy következő két hónapos szívásom. Hihetetlen. Mindenesetre azt sikerült kihúznom belőle, hogy úgy lehet a kifizetési prioritásukat megváltoztatni, hogy leürítem a számlám 0-ra, és feltöltöm az általam kifizetésre használni kívánt számláról. Hát majd meglátjuk. Mindenesetre ajánlom, hogy ürítse le a számláját mindenki, bankszámla váltása előtt.

Nna, voltam ma a Rafinál felvenni az okt 02-i kifizetést (röhej, hogy 50 km-re van a legközelebbi fiókjuk), azért nem volt olyan egyszerű, mint ahogy a support elővezette, a kisasszony elkezdte lenyomozni az ügyet, kiderült, hogy egy ún. függő számlán van az összes többi figuráéval együtt, aki hasonlóan járt, mint én. meg is találta okt 04-én érkezett meg a bankhoz. Hihetetlen dilettáns banda, hogy ezt a számlát senki nem nézte meg két hónapig, sőt, azt bizonygatták, hogy nem is jött pénz. Na, mondom akkor kukkantson rá a dec 03 óta érkezett utalásokra is. Hát ma meg is érkezett a másik kifizetésem is, egyúttal azt is fel tudtam venni. Mondtam is neki, hogy még jelentkezek ebben a hónapban, mert akkor leürítem koppra a számlám és visszatöltök Netellerről, csak ki kell várnom pár nyugodt, kézilabda mentes napot. Remélem aztán a Bet se fog fárasztani a Rafis kifizetésekkel. Szóval minden faszányos.   :beerchug:  :redchug:

Kaptatok manapság itt újrafeltöltési bónuszt? Én ezt kaptam ma. Szerintetek átverés?



Amiért annak gondolom:
- bet365-re belépve nem kapok belső üzenetet
- nincs az e-mailben ott a szokásos fejléc
- márc - ápr körül már kaptam ugyanerre bónuszt, amit ki is használtam.

Amiért nem gondolom annak:
- az előző bónuszt sikerült átbuknom betfairre, szóval ők a maguk szemszögéből profitnak gondolják az előző körömet
- az e-mail cím az eredeti
- nagyon ki akarnám használni ezt is.

Próbáltam már chat-en dumálni velük, de fél óra töketlenkedés után inkább kiszálltam a beszélgetésből.

Milyen atveresnek gondoltad, adathalasz, vagy a bet365 reszerol egy beugratas? Sztem rendben van, az e-mail cim elsore jonak tunik, az egyetlen gond hogy belso uzenetet nem kaptal. En a helyedben irnek nekik hogy kaptam ezt a levelet, meddig ervenyes (mert az nincs benne, legalabbis nem latom  :D)? Gondolom ha nem jarna, es atveres, akkor szolnanak.

Idézetet írta: alexthebest Dátum december 06, 2018, 00:36:51
Milyen atveresnek gondoltad, adathalasz, vagy a bet365 reszerol egy beugratas? Sztem rendben van, az e-mail cim elsore jonak tunik, az egyetlen gond hogy belso uzenetet nem kaptal. En a helyedben irnek nekik hogy kaptam ezt a levelet, meddig ervenyes (mert az nincs benne, legalabbis nem latom  :D)? Gondolom ha nem jarna, es atveres, akkor szolnanak.

Adathalásznak. Arra a klikkelhető Claim Now feliratra már majdnem beindult a kezem :D.
Chat-en már próbálkoztam ezzel, de a nő azt se tudta merre áll arccal. Először azon rugózott h 0 euró van a számlámon, erre nem lehet bónuszt igényelni. Később már eljutottunk arra a szintre, h sikerült megértetnem vele a sign up bonus és reload bonus közötti különbséget, de végül ott kellett hagynom a gépet, h kirakjam a hócipőmet.
Azért az biztató, ha függetlenként Te is patentnak látod a helyzetet. Futok akkor még egy kört chaten (vagy inkább felhívom Őket :D).

Nincs ott az elérhető bónuszok között? (Member/offers/select offers)
Korábban is ilyen emaileket küldtek, ha jól emlékszem....régen volt már.

Idézetet írta: rundmc Dátum december 06, 2018, 00:57:44
Nincs ott az elérhető bónuszok között? (Member/offers/select offers)
Korábban is ilyen emaileket küldtek, ha jól emlékszem....régen volt már.

Oltogatom itt a chat-es csajt, erre kiderül h én is ugyanakkora pancser vagyok  ;D
Köszi, ott megtaláltam (flottul le van írva minden a részleteknél is)!

Sziasztok! Nem tudjátok banki átutalással rendben megérkezik a pénzt OTP számlára és mennyi idő nagyjából? Köszönöm a választ.

Az miért lehet hogy levitték a 15 ezres bónuszomat 7500ra?
Az utóbbi 4-5 ilyen akció óta 7500at kapok, pedig előtte csak 15k-t kaptam... A téteket se érzem hogy lejjebb vittem volna, azóta meg mégjobban figyelek hogy nagyobb tétekkel fogadjak, de nem adják vissza a 15k-t. Mi alapján adják akkor?

Ez egy igen jó kérdés.  :beerchug: Engem is érdekelne mi alapján döntik el ki mennyit kap. Bàr én sokszor ki se használom, mert folyton elfelejtem, aztán amikor eszembe jut már javában megy a meccs. Lehet túl sokat nyertél vele az utóbbi időben, nem? :)