Oké, aktív a számlám.
A sztori még egyszer röviden, hátha a jövőben segít bárkinek: elkészítettem a kért fotókat, amiket a megfelelő helyen fel is töltöttem. Ezekre rendre 1-2 órán belül jött is email-ben válasz, hogy milyen képekre van szükségük: általában ugyanarra, amit amúgy is feltöltöttél.
A legelső email-ben még az is benne volt, hogy email-ben is küldhetem. Ezért elküldtem úgy is. De email-re egyetlenre sem válaszoltak közel 4 hét alatt.
Szóval még néhányszor feltöltöttem a doksikat, de nem vitt előre.
Így maradt a chat.
Ahogy sejtettem, kezdesz a robottal, az nyilván nem tud segíteni, majd jön az első ember, aki amolyan általános problémákkal foglalkozik. Ő azt kérte, hogy töltsem fel a dokumentumokat oda neki a chat-be. Kérdeztem, hogy lehetnek ugyanazok, amiket eddig is feltöltöttem? Válasz, persze, miért ne
Szóval feltöltöttem összesen 2 fotót, és egy pdf-et (Eon számla), majd ekkor közölte, hogy át kell irányítson egy a verify team-hez (vagy valami hasonló). Na itt volt kicsit rossz, mert 35 percet vártam, mire előkerült egy második ember. Még kért kétszer 10 percet, hogy ellenőrizze a dolgokat, majd jött a válasz, hogy minden rendben, aktív a számlám. És tényleg az.
Soha nem fogom megérteni ezt a folyamatot, de hogy végre túl vagyok rajta, már nem is érdekel.
A kedvenc részem amúgy ez volt:
Szóval gyakorlatilag le is írták, hogy sehogy máshogy nincs értelme próbálkozni, csak chat-en.
Kár, hogy az minden más után derül ki, és nem ezt hirdetik minden létező helyen...