Az agyam eldobom, végre megoldódott a két hónapos Rafis rémálom, mondom indítok egy kifizetést, most már A Bet is látta, hogy gebasz van a régi számlámmal, nem akadékoskodnak annyit. Kérelem indítása után (ahol megint nem lehetett beállítani azt, hogy hová kérem) rögtön fel is vettem a a kapcsolatot a supporttal. Szilárd C. elmondta a papírforma bla-bla szövegét, én újra a Netellert erőltettem, nem sok sikerrel, pénzmosás elleni szabályok, stb. Ezután megegyeztünk, hogy küldik az új bankszámlámra/kártyámra ha van és meg tudom adni az adatokat. Banknév, cím, kártyabirtokos, IBAN számlaszám... puff, IBAN-t nem tudtam fejből, megegyeztünk, hogy előkerítem és később jelentkezem. Közben volt egy délutáni turné egy havernál, este hazaérek, open office, gondosan előre megírtam a mondandómat (így szoktam, hogy pörgősebb legyen), adatokat kétszer is átnéztem, hogy minden stimmeljen. Ügyfélszolgálat, Szilárd C jelentkezett be, mondom zsír, biztos emlékszik, szöveg elküld, minden fasza, hát jött a sablonszöveg, hogy oda utaljuk, ahonnan jött a befizetés, stb. Mondom, akkor minek kérte az adatokat az új számláról, nézze vissza a beszélgetésünket, meg hogy ezt a kört már októberben megfutottuk, gyűjtőszámla, kifizetési igazolás, stb. Lesz.rta, kötötte az ebet a karóhoz, csak mondta a mantrát.... ááááá, NEM HISZEM EL. Mondom, akkor hogy jutok a pénzemhez? Erre közölte, hogy majd visszapattan és akkor újratervezés. Ha szerencsém van, visszapattan, ha nincs lesz egy következő két hónapos szívásom. Hihetetlen. Mindenesetre azt sikerült kihúznom belőle, hogy úgy lehet a kifizetési prioritásukat megváltoztatni, hogy leürítem a számlám 0-ra, és feltöltöm az általam kifizetésre használni kívánt számláról. Hát majd meglátjuk. Mindenesetre ajánlom, hogy ürítse le a számláját mindenki, bankszámla váltása előtt.