Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 29 vendég van a témában


Sajnos nem érteni Sofia-t...

"Hi, I'm Sofia, the Skrill virtual assistant. Here to give you instant support. How can I help?"

Csináltam a héten, Wise számlát, kártyát. Skrillt, erre ez fuccs.

Mivel fizessek be, ha nem Skrill ?

most meg ez jött:

"Dear Csucsu,
   
   
Your account has been temporarily restricted pending review.
Please contact us for further assistance.
If you feel you have received this email in error, please contact Skrill Support immediately."

Idézetet írta: Admin Dátum július 18, 2023, 22:59:21Véglegesen bezárják a Skrill számlát. Előtte viszont megadatik a lehetőség, hogy kikérhesd az egyenleget ami még bent van.

Visszakértem, 3 napra irták, hogy kifizetik, kb. félóra múlva megérkezett a Wise kártyára,
de nem forintban, hanem euróban érkezett meg.


Ismétlem, nem tudom mi lehet döntésük hátterében.

Hova szeretnél befizetni?

Idézetet írta: csucsu Dátum július 19, 2023, 00:07:35Visszakértem, 3 napra irták, hogy kifizetik, kb. félóra múlva megérkezett a Wise kártyára,
de nem forintban, hanem euróban érkezett meg.



Kyct megcsinaltad korabban?

Idézetet írta: MessiÁs Dátum július 19, 2023, 09:31:33Kyct megcsinaltad korabban?

Vagyis az ügyfélazonosítást.

Idézetet írta: Admin Dátum július 19, 2023, 09:47:27Vagyis az ügyfélazonosítást.

amit kértek regisztrációkor, azt igen,

Idézetet írta: csucsu Dátum július 19, 2023, 11:31:42amit kértek regisztrációkor, azt igen,

valami ilyen lehet a gondjuk, ez van ha nem tudjuk mit akarnak

"Here is some information based on the case issue you've selected:

When you log in, you'll see a message onscreen with the steps you need to take to reactivate your account.

    If the message says you should contact us, click on "No, keep case open" at the bottom of this email and an agent will pick it up to review your account.
    If the message says that your account is permanently closed, we can't reactivate your account and help you further. For more information, refer to the previous email we've sent you or check this article.
    If the message says you need to submit specific documents, click the Upload button below/next to the instructions. It will usually take 24-48 hours to review your documents. Read more about restricted accounts.

Account restricted for verification?

The full verification process is described here.

Sometimes we may ask you to complete additional verification for security reasons. We would usually ask you for a copy of your bank/card statement and/or a picture of yourself holding your ID next to your face. Read more about our document requirements below:

    identity verification documents
    address verification documents
    most common rejection reasons

Read here to find out how to upload your verification documents. In case you experience some technical issues, follow our basic troubleshooting guide.

Delayed verification?

Verifying your account usually takes only a few minutes but may take 24-72 hours in case of manual review or higher workload. We'll send you an email as soon as the verification is completed, or in case we need other documents from you.

Account closed?

Your account may be closed for various reasons, including multiple accounts or fake details registered. Check out this article to find out more.

Please note that this is an automated message. If you would like to express dissatisfaction with the services we provide, reply to this email with more details within the next 7 days, or click the button 'No, keep case open' at the bottom of the email, so we can assist you further.

Kind regards,

Support

Skrill Help Team
Would you like to close this case now?

Note: If no selection is made, we'll automatically close your case after 24 hours."

Ez csak egy tajekoztato, semmi erdemleges nincs leirva okkent. Rad ez vonatkozik.
If the message says that your account is permanently closed, we can't reactivate your account and help you further. For more information, refer to the previous email we've sent you or check this article.


Amugy nyiss egy netellert. Ugyanaz mint a skrill, ugyanaz a tulaj.

Idézetet írta: MessiÁs Dátum július 19, 2023, 13:12:22Ez csak egy tajekoztato, semmi erdemleges nincs leirva okkent. Rad ez vonatkozik.
If the message says that your account is permanently closed, we can't reactivate your account and help you further. For more information, refer to the previous email we've sent you or check this article.


Amugy nyiss egy netellert. Ugyanaz mint a skrill, ugyanaz a tulaj.


a baj ott lehet  hogy nem érteni az angoljukat, így bármikor letilthatnak.

A Wise legalább magyar nyelvű,  de ott is csak az igazolványt és szelfit kértek.

Idézetet írta: csucsu Dátum július 19, 2023, 17:44:48a baj ott lehet  hogy nem érteni az angoljukat, így bármikor letilthatnak.

A Wise legalább magyar nyelvű,  de ott is csak az igazolványt és szelfit kértek.

Nem azért tiltanak le, mert nem érted a nyelvet. Ilyen nincs.

Idézetet írta: Admin Dátum július 18, 2023, 22:59:57Milyen tipusú kártyával próbáltál befizetni? Ha Mastercard, akkor az nem jó. Próbáld a Visát.
Szia , a Revolut Visa kártyával próbáltam befizetni a Skrill-hez.Ha Revolutnak csak Visa kártyája van ,tehát Mastercard nem is jöhet szóba. De nme müködött a Skrillre befizetés ,pedig 2-szer is megpróbáltam.

Idézetet írta: csaba77_ Dátum július 19, 2023, 21:10:19Szia , a Revolut Visa kártyával próbáltam befizetni a Skrill-hez.Ha Revolutnak csak Visa kártyája van ,tehát Mastercard nem is jöhet szóba. De nme müködött a Skrillre befizetés ,pedig 2-szer is megpróbáltam.

Virtuális van Mastercard is.

Milyen hibát írt ki?

Idézetet írta: Admin Dátum július 19, 2023, 21:12:37Virtuális van Mastercard is.

Milyen hibát írt ki?
sajnos képet nem tudok ide becsatolni. De valmi ilyet irt ki : oopps ... transaction is failed ....