Sziasztok!
Kapott már valaki blokkolást IP-re a BWin-től? Igazából nem az IP-t blokkolják persze, (pláne akkor nem tudják, ha ugró), mert egy újratelepítés után be lehet ismét lépni és működik minden funkció (fogadás, pénzkivét, stb.), de azt az üzenetet kapja ilyenkor az ember a rendszer frissítése előtti belépéskor, hogy az IP-t blokkolta a BWin és erről a címről többé nem tudok belépni. Ha jól emlékszem, 675 a "kódja" a hibaüzenetnek.
Ilyen esetben menekítse az ember a pénzét, mert onnantól "rajta van a bélyeg" és záros határidőn belül végleges tiltást kap és levelezgethet velük hetekig, hogy nagy nehezen kifizessék legalább bankszámlára, vagy nagy valószínűséggel nem történik kitiltás akkor sem, ha a rendszer frissítése után további használatban marad az account?
Ha valakinek van ilyen ügyben személyes tapasztalata és megosztaná itt, nagyon megköszönném.
Üdv!