bet365 Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 16 vendég van a témában


Idézetet írta: Milan Dátum november 13, 2014, 11:39:00
Engem is azonosítottak.  :D

1. lépés: feltöltöd online a személyi igazolványod másolatát (ez szerintem nagyon gyorsan működött - interaktívan történt az egész, tehát nem kellett e-mail-ben küldözgetni - van erre direkt felületük)

2. lépés: kértem egy e-mail-es azonosítást (ez is nagyon gyorsan működött - jött az e-mail, benne egy hivatkozás, arra rákattintottam, s már kész is).

Szvsz. nem kell az ügyfélszolgálattal foglalkozni ebben az esetben, csak ha magyar létedre kínaiul használod a felületet, s nem érted, hogy melyek a követelmények.  ;D

Ok, így világos, de ez az opció nálam csak most jelent meg, délelőtt ennek semmi nyomát nem találtam.
E-mailes azonosítást meg hogy lehet kérni?

Idézetet írta: Milan Dátum november 13, 2014, 12:44:10
Magyar.
Köszi. Angollal próbáltam, úgy nem jó link jön. Átállítom akkor.

Én angolul kaptam meg, hogy hamarosan jön ez a felülvizsgálat. 3 napig nem kaptam újabb üzenetet, így felvettem a kapcsolatot az Ügyfelesekkel és megkérdeztem, mit tegyek. Azt írták, hogy küldjem el a személyim másolatát a [email protected] címre. Megtettem, majd válaszoltak, hogy rendben van, végeztünk. A fáradtságaimért nekem se küldtek bónuszt :D

Idézetet írta: p22 Dátum november 13, 2014, 12:51:22
Ok, így világos, de ez az opció nálam csak most jelent meg, délelőtt ennek semmi nyomát nem találtam.
E-mailes azonosítást meg hogy lehet kérni?

Felugró ablakban volt minden (mindkét lépés). Második lépésnél több opció létezik, köztük a postai azonosítás is, illetve az e-mail-ben kiküldött azonosítókódos vizsgálat is.

Ami nagyon dicséretes, hogy hiába ugrik fel az ablak, addig is engedik a kifizetést, amíg nincs feltöltve a cuccos. Nyilván új számlánál ez nincs így, de ezek most a régi számlára történő adatfrissítések.

Idézetet írta: georgeboyd Dátum november 13, 2014, 11:43:12
Rá tudtál kattintani? Nálam ilyenkor kiírja, hogy blokkolt az oldal.

Tőlem akartak kivonatot is kérni,ezért mentem az ügyfélszolgálatra,mivel már nem otthon lakok,így nagyon nem szerettem volna ezért a dokumentumért 200 Km-ert leutazni,hogy nekik jó legyen

Mindenki átesik majd ezen az újraazonosítási procedúrán vagy ez egyénfüggő? Eddig nem kaptam semmilyen értesítést, hogy valamit be kéne küldenem nekik.

Én is megkaptam még hétfőn, de csak ma délután azonosítottam magam.
Ennek ellenére tegnap este megdobtak egy hűségbónusszal  :ok:

Idézetet írta: benedek185 Dátum november 13, 2014, 16:10:41
Mindenki átesik majd ezen az újraazonosítási procedúrán vagy ez egyénfüggő? Eddig nem kaptam semmilyen értesítést, hogy valamit be kéne küldenem nekik.
Szelektiv, most nekem sem jott. Mondjuk hu(lye)segbonusz sem, pedig oktober vege ota megint aktiv vagyok naluk.

Azonosítás igen,bónusz nem   >:(

Nálam a személyim képének feltöltése megakad 76%-nál!  :bash:

Pedig jpeg és 165 kb mindössze.

#3851 november 13, 2014, 21:34:26, professor25
Helló! Nekem is szükségem van az ügyfélazonosítós folyamatra, de személyin kívül semmilyen papírom nincs, bankba pedig nincs időm elmenni számlakivonatért, tegnap a chates emberkével abban maradtunk, hogy a személyim másolatát és a bankkártyám elejének másolatát küldjem el e-mailben, azóta még nem jelentkeztek. Valakinek vmi tapasztalat mennyi időbe telik? Feltölteni szintén nem tudok csak személyi másolatot..

Miért is kérnek újra papírokat?

Különválik a licensz: az angliai marad csak az angoloknak és a gibraltári (ami eddig csak a kaszinó volt) lesz a nemzetközi. Változott az angol szabályozás.

#3854 november 15, 2014, 12:54:35, Irtis
A cash out teljesen megbízhatatlan, hogy elérhető-e. Most például a grúz-lengyel meccsen nincs, de tegnap a Helsinki challenger meccseken sem volt. Tenisznél rendszeresen percekre felfüggesztik a meccseket, rosszul követik az eredményt. Egyre lejjebb csúszik ez az iroda  :noway:. Kár, hogy még így sincs igazán konkurenciája élőben.

Update: Reklamáltam a magyar chaten, és közben elérhetővé vált a cash out. Nem biztos, hogy az ügyfélszolgálatos miatt, mert nem tett erre utalást. Mindenesetre ha hiányoljátok, akkor érdemes futni egy kört a chaten. Simán el tudom képzelni, hogy csak a traderek lustasága, nemtörődömsége miatt nincs cash out időnként, amin egy chates tud segíteni.