Sziasztok!
Bet365 Korlátozás vol. 2
Aki lemaradt volna, annak most 1-2 mondatban összefoglalom: a közelmúltban kaptam egy levelet a bet365-től, amiben arról tájékoztattak, hogy a bónuszokra és ajánlatokra nem vagyok jogosult. Nem igazán tudom, hogy mi az igazi ok, mert nem kapok választ a kérdéseimre. (Rendszerint előre beképelt, esetekben nem is odaillő választ kapok.)
Arra gyanakszom, hogy az a bajuk, hogy a családban több ember játszik a fent említett irodánál. Először is az lenne a kérdésem, hogy közületek van-e (vagy esetleg tud-e ) olyan(ról) , akinél ez a helyzet fennáll. A második meg az lenne, hogy ha igen, akkor volt-e hasonló szituációban, mint én.
Az egész szituációt azért nem értem, mert évek óta játszunk az irodánál, a bónuszokat igénybe vettük és eddig semmilyen probléma nem volt. Erre most jön a levél, hogy ,,az akciók csak a kedvtelésből játszóknak van fenntartva. Az bónuszokra vonatkozó szabályzat kvázi összes pontjának megfelelek, csak ugye az az egy háztartás...
Kérdem én:
- minek kell akkor feltölteni az iratokat?
- miért nem azok számítanak? 2 különböző emberről beszélünk, érvényes dokumentumokkal stb, miért a háztartás számít? Együttlakunk nem játszhatunk, de ha külön, akkor meg igen? Mi ebben a logika? Arról nem beszélve, hogy azt mondta a chat-es (többszöri próbálkozás...) után arra a kérdésemre, hogy ha mégis mondjuk ketten játszottak eddig és észre veszik akkor kit tiltanak ki, hogy az elsőnek jár a bónusz, aki igényli. Szóval akkor végképp nem értem mi a probléma, mert ha ez így van, akkor ezért sem tudják megvonni tőlem a bónuszokat!
A hosszas (és sikertelen) próbálkozás során többek közt megtudtam, hogy ,,rendszeresen és alaposan" ellenőrzik a számlákat. Akkor hogy lehet az, hogy a regisztráláskor nem tűnt fel senkinek, az azt követő 5 évben sem zavart senkit? Különben sem akarom elhinni, hogy az egész világban nincs olyan,a hol egy családból/háztartásból játszanak többen. Azt már nem is említem, hogy rendelkezem másodlagos lakcímmel is, amit jeleztem, de természetesen válasz nem érkezet. Úgy vettem észre, hogy mikor mentek részemről a ,,kellemetlen" kérdések, akkor nem jöttek a válaszok...
Aztán jött a sokadik ügyfeles, aki azzal állt elő, hogy ők igazából nem tudják mi történt velem, mert ez a kereskedők döntése. A kereskedők nem indokolták a döntést és a chat-esek csak azt a levelet látják, amit nekem küldtek. Kérdeztem, hogy akkor most az a helyzet, hogy én nem tudom miért tiltottak ki, Ön se tudja és nincs kihez fordulni? Azt mondta igen. Jó, mi? Mert a kereskedőknek nincs elérhetősége, máshoz meg nem tudok fordulni... Ilyenkor mi van?
Kérdeztem azt, hogy ez végléges döntés-e? Mert ha elköltöznék (másodlagos lakcímről most feledkezzünk el...) akkor mi lenne? Azt a választ kaptam, hogy :
a) ,,ha változás történik a számlájával kapcsolatban, akkor majd értesítjük"
b)"végleges"
c) ,,véglegesnek tűnik, de ha változás lesz értesítjük"
d) ,,közeljövőben nem várható változás, mert most vizsgálták át a számláját"
Most legyen okos az ember...
Összességében tanácstalan vagyok. Remélem valakinek van valami jó ötlete, azt szívesen fogadom.