Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 36 vendég van a témában


Sziasztok!

Megosztanék veletek egy érdekes történetet:

Skrill direct-el akartam pénz feltölteni a számlámról, 45€-t, az utolsó lépésnél kiírt valami hibaüzenetet, így nem sikerült. Gondoltam sokkalja a 45-t ( 15.000ft volt a számlámon ), ezért próbáltam újra 44€-val. Ez sikerült is. Majd néhány nap múlva beléptem a Skrill-re és láttam, hogy valami "nincs rendben", több lé volt a számlámon mint gondoltam, megnyitottam a history-t és mindkét feltöltést sikeresnek írta, a 45 és 44€-t is. Pedig a számlámon csak 15ezer volt.


Vissza fogják kérni tőled a pénzt, amit ők nem tudnak behajtani követelésként.

Idézetet írta: ncis88 Dátum március 24, 2014, 19:53:33
Vissza fogják kérni tőled a pénzt, amit ők nem tudnak behajtani követelésként.

Akkor miért engedték a feltöltést?

Idézetet írta: mukusz745 Dátum március 24, 2014, 19:50:27
Sziasztok!

Megosztanék veletek egy érdekes történetet:

Skrill direct-el akartam pénz feltölteni a számlámról, 45€-t, az utolsó lépésnél kiírt valami hibaüzenetet, így nem sikerült. Gondoltam sokkalja a 45-t ( 15.000ft volt a számlámon ), ezért próbáltam újra 44€-val. Ez sikerült is. Majd néhány nap múlva beléptem a Skrill-re és láttam, hogy valami "nincs rendben", több lé volt a számlámon mint gondoltam, megnyitottam a history-t és mindkét feltöltést sikeresnek írta, a 45 és 44€-t is. Pedig a számlámon csak 15ezer volt.

Valami hasonló történt velem is 10000 Ft-ot nem kaptak meg februárban a hónap végén jött egy levél, hogy rendezzem amit márc. 3-n befizettem nekik 12000 Ft-ot (az egyenlegem így egyből 2000 Ft lett) szóval már nincsen tartozásom a skrill felé, de a számlám még mindig zárolva van kifizetni nem tudok róla sőt a bet365-re be sem csak ki a skrillre. Már vagy háromszor írtam nekik, hogy oldják fel a zárolást, de még mindig semmi.  Se válasz se számla feloldás. Pedig már jó pár nap eltelt azóta...

Alibi vs Skrill újabb forduló. Visszadobták az utalásom nem megfelelő címzett bankszámla miatt. Persze mind a két bank levette a jutalékot. Átnéztem a számlaszámot jo volt. Az egyetlen eltérés az volt hogy a muksó a bankba a SWIFT kodnál a betűk után 3 x- et tett az 590 helyett. Most elkuldtem ujra az 590-es koddal. Ez lehetett a probléma?

Masnak sem mukodik a bankkartyas feltoltes skrillre? Probaltam directet semmi, es a dijas feltoltest sem engedi...

Sziasztok! Utalt mostanában valaki bankból skrillre? 14-én délelőtt utaltam és még ma sincs a számlán. Bankban 3 -5 munkanapot mondtak. A maival ez már barátok között is 11 munkanap.

Idézetet írta: sprstar Dátum március 28, 2014, 16:59:56
Sziasztok! Utalt mostanában valaki bankból skrillre? 14-én délelőtt utaltam és még ma sincs a számlán. Bankban 3 -5 munkanapot mondtak. A maival ez már barátok között is 11 munkanap.
Biztos már olyan jól megy nekik a biznisz hogy elmentek nyaralni...
Lehet őszre visszajönnek ...

Én is szenvedek a banki utalással. Visszadobta "nem megfelelő bankszámla szám" miatt. Másodszorra már mindent odaírtam ugy ahogy minden adat van az accomon. Ez volt szerdán még semmi.

Bezártam - újranyitottam a számlám náluk más pénznemben (írtam nekik mailt előtte, válaszolták hogy mehet a dolog) most viszont nem tudom verifikálni a bankkártyám meg a bankszámlaszámom, mert azt írja ezek más Skrill accounthoz tartoznak. 10 napja írtam nekik hogy ezt legyenek kedvesek orvosolni, 4 napja megint írtam nekik, de egyikre se jött semmi reakció azóta sem...  :bash:

Idézetet írta: dynand Dátum március 28, 2014, 18:38:53
Bezártam - újranyitottam a számlám náluk más pénznemben (írtam nekik mailt előtte, válaszolták hogy mehet a dolog) most viszont nem tudom verifikálni a bankkártyám meg a bankszámlaszámom, mert azt írja ezek más Skrill accounthoz tartoznak. 10 napja írtam nekik hogy ezt legyenek kedvesek orvosolni, 4 napja megint írtam nekik, de egyikre se jött semmi reakció azóta sem...  :bash:

Ilyen ez a skrill... nekem már 1 hónapja nem válaszoltak :)


Sok panasz érkezik az ügyfél szolgálatosokra itt a fórumon. Elég sokat leveleztem az elmúlt 1 hónapban velük és 24 órán belül válaszoltak minden levelemre.  Sztem az alap gond hogy már csak vip-ekel foglalkoznak.

Amennyit legombolnak rólunk igazán csinálhatnának normális supportot. Nem azt mondom legyen live support, de legalább 24órán belül válaszoljanak..
Értem én hogy a VIP-ekkel kell foglalkozni,de a sima userek azért csak kiteszik a felhasználók 95%-t..

Idézetet írta: alexthebest Dátum március 28, 2014, 10:40:48
Masnak sem mukodik a bankkartyas feltoltes skrillre? Probaltam directet semmi, es a dijas feltoltest sem engedi...

Na akkor még egyszer megkérdezem  ;)

Skrill directtel tudott valaki feltölteni skrillre? Mindig így töltök fel, de most nem engedi. Csak azt írja ki hogy sikertelen, van egy ID és hogy próbáljak más módon. Írtam nekik mailt, de mire ezek válaszolnak már unokáim lesznek  :P

Ha valaki tud segíteni azt előre is köszönöm  :great:

Idézetet írta: alexthebest Dátum március 29, 2014, 08:13:52
Na akkor még egyszer megkérdezem  ;)

Skrill directtel tudott valaki feltölteni skrillre? Mindig így töltök fel, de most nem engedi. Csak azt írja ki hogy sikertelen, van egy ID és hogy próbáljak más módon. Írtam nekik mailt, de mire ezek válaszolnak már unokáim lesznek  :P

Ha valaki tud segíteni azt előre is köszönöm  :great:

Az lehet hogy átléptem valami limitet? Volt bőven pénzforgalmam a héten skrillen keresztül.