Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 31 vendég van a témában


FIGYELEM!

Annak érdekében, hogy elkerüljük azon kellemetlen eseteket, hogy feltörik a számlánkat, ajánlott, hogy igényeljünk egy biztonsági tokent! Erről több infót itt találtok:

http://www.sportfogadas.org/cikk-Moneybookers_Security_Token-177.html

Ezen kívül, ha bármilyen levelet kaptok, ellenőrizzétek a feladónak az e-mail címét. Ha gyanús, akkor semmilyen körülmények közt se nyissátok meg, ne kattintsatok az illető levélben található hivatkozásra.

Ha nem szólit néven az e-mail a Skrilltől vagy Netellertől vagy Paypaltől, akkor az kuka mert halász e-mail.

Vége az első szemináriumnak.  ;D  :cya:

Skrill mastercard készpénz felvétel dija 1,8 euro függetlenül az összegnagyságától?

Idézetet írta: Larsson Dátum szeptember 27, 2014, 11:39:54
Skrill mastercard készpénz felvétel dija 1,8 euro függetlenül az összegnagyságától?

Igen. Ha a kártya és a számla pénzneme nem ugyanaz, akkor van + átváltási díj is.

Sziasztok!

Skrillről akarnék hazautalni, de az IBAN számom nem tetszik neki jártatok már így? Megoldás?

Sziasztok.

Regisztrációkor rossz születési dátumot adtam meg és ez akkor derült ki amikor nyertem egy nagyobb összeget casino oldalon és a kifizetést a skrill számlára kértem.
Nem tudom leutalni a pénzt saját számlámra, mivel születési dátumot kéri. Megadtam, de helytelennek vélte, így pár próbálkozás után korlátozta a fiókomat. Írtam az ügyfélszolgálatnak, nagyon nehezen válaszoltak erre.

A válasz:
Thank you for contacting the Skrill Help Team.

Thank you for the provided documents and information.
We have now escalated this matter to a more senior team here at Skrill, and will do our best to offer a satisfactory resolution within the next 24 hours.

Thank you for your patience.
-
Nos igen. Elküldtem a személyigazolványom fénymásolatát, illetve a lakcímkártyámat, hogy azonosítsanak. Ennek ellenére 5 napja nem válaszoltak. persze a levélben az áll 24 óra... Hiába küldtem azóta ismét levelet, akármit. Nincs válasz!! Írtam a [email protected] email címre. A weboldalon is jeleztem. De mindhiába. Ilyenkor mi a teendő?
Várjak ... vártam eleget. Próbáltam hívni őket, de nem tudok angolul beszélni és így nem is értettem mit magyaráznak.

A: Keress egy embert aki tud angolul hogy segítsen.
B: Várj heteket míg megoldják a problémád.
C: Írj a vipeseknek fenntartott emailre. (keress rá googlen mert fejből nem tudom,de itt is írják valamelyik oldalon)
D: nincs D

#1793 október 06, 2014, 21:29:53, georgeboyd
Idézetet írta: oliveira Dátum október 06, 2014, 15:01:25
Sziasztok.

Regisztrációkor rossz születési dátumot adtam meg és ez akkor derült ki amikor nyertem egy nagyobb összeget casino oldalon és a kifizetést a skrill számlára kértem.
Nem tudom leutalni a pénzt saját számlámra, mivel születési dátumot kéri. Megadtam, de helytelennek vélte, így pár próbálkozás után korlátozta a fiókomat. Írtam az ügyfélszolgálatnak, nagyon nehezen válaszoltak erre.

A válasz:
Thank you for contacting the Skrill Help Team.

Thank you for the provided documents and information.
We have now escalated this matter to a more senior team here at Skrill, and will do our best to offer a satisfactory resolution within the next 24 hours.

Thank you for your patience.
-
Nos igen. Elküldtem a személyigazolványom fénymásolatát, illetve a lakcímkártyámat, hogy azonosítsanak. Ennek ellenére 5 napja nem válaszoltak. persze a levélben az áll 24 óra... Hiába küldtem azóta ismét levelet, akármit. Nincs válasz!! Írtam a [email protected] email címre. A weboldalon is jeleztem. De mindhiába. Ilyenkor mi a teendő?
Várjak ... vártam eleget. Próbáltam hívni őket, de nem tudok angolul beszélni és így nem is értettem mit magyaráznak.
Kb. 10-15 nap, mire rád kerül a sor, várni kell, bár megpróbálhatod felhívni őket, de nem biztos, hogy előbbre viszi az ügyet.... :'(
A születési dátumot nem könnyű elbaszni, megkérdezhetem, hogy neked hogy sikerült? A nevedet azért eltaláltad? 8)

Forditott hatos az becsapós.

Security Token igénylésre ha 2 hétig nem reagálnak akkor érdemes megint elküldeni, vagy várjak 3 hetet? Küldtem nekik üzenetet, de beállításoknál továbbra sem jelenik meg.

Elvileg 2 hét alat meg kellene jönnie. Amikor én igényeltem ki vártam a 2 hetett nem jött meg, írtam nekik és azt a választ kaptam 28 napjuk van nem 2hét...
Minden esetre összekapták magukat és rögtön feladták  :)
2 nap múlva meg is jött.
[email protected]

Idézetet írta: bendehal Dátum október 07, 2014, 16:13:14
Elvileg 2 hét alat meg kellene jönnie. Amikor én igényeltem ki vártam a 2 hetett nem jött meg, írtam nekik és azt a választ kaptam 28 napjuk van nem 2hét...
Minden esetre összekapták magukat és rögtön feladták  :)
2 nap múlva meg is jött.
[email protected]

Itt még nem arról van szó, hogy mikor jön meg, mert egyelőre csak ott tartok, hogy nem jelenik meg a "security settings" miután belépek. Ugye ilyenkor írni kell nekik, hogy aktiválják. Bejelentkeztem, írtam, de már lassan két hete várok az aktiválásra, semmi nem történik. Csak utána tudom megrendelni. A MasterCard elvileg már készül, arról már kaptam értesítést, de a Tokent továbbra sem tudom megrendelni.


OK  :beerchug:

Jó dolog lehet ez a token, ahogy olvastam az oldalukon megtérítik a kárt ha token használata mellett valaki le tud nyúlni pénzt a számláról. Alig várom, hogy nekem is legyen! A Neteller számlámat ma oldották fel több mint egy hónap után, a lenyúlt összeg sorsáról nem adtak tájékoztatást. 17 euro, szóval minimális, de akár lehetett volna több is, jelentősebb összeg. Mindegy, meghagyom tartalék számlának, arra jó lesz. Egyébként ha e-mailben akar velük kommunikálni az ügyfél a VIP support is rettentően lassú a SKRILL-nél, vagy az nem olyan vészes? Telefonon ha jól emlékszem azt írta valaki itt a fórumon, hogy nem lehet magyar tolmácsot kérni ha valami gubanc van. Ez mondjuk nem valami jó hír, mert beszélni csak nagyon alapszinten tudok, pl válaszolok ha megkérdezi a születési dátumomat, meg ilyesmi, de amúgy elég hulla az angolom.