segítség

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Sziasztok!

Volna egy problémám!
Remélem, tud valaki segíteni!

A kérdésem a következő:

Regisztráltam a CASINO TROPEZ-en. Játszottam és szert tettem egy kis pluszra...
Kértem a Moneybookers-re való utalást, de 2 nap után vissza dopták és a pénz a kaszinó számláján maradt! Vajon miért nem teljesítették a kifizetést, amikor a befizetés is a Moneybookers-en keresztül történt?
Várom sürgős segítségét valakinek!

Nézd meg a postafiókod nem küldtek e levelet mert szerintem fogsz rajta találni valami értesítést amiért meghiúsult a tranzakció.

Szia ATLAS nem kaptál esetleg bónuszt mint új regisztrált mert akkor lehet hogy még nem teljesitetted a pénzkivételhez szükséges feltételeket ami ezekben a playtech kaszinókban a magyarokra nézve nagyon szar befizetés plusz a bónusz 40-szer és persze a bónusz nem kivehető ragacsos szokták mondani. Ja és persze ha minden okés is  4 napig várakozáson van a kivehető pénz csak hogy mégjobban szivassák a népet :crazy: remélem egy  :beerchug:kicsit tudtam segiteni

sziasztok,
újoncként én is segítséget szeretnék kérni.
Játszottam az EUcasinó oldalon - Rulett, abszolút amatőr módon színre...stb.
A kifizetéskor kérik a személyes adataimat, közüzemi szla, stb. Ezzel nincs is bajom, DE a bankkártyám mindkét oldaláról kellene másolat! Ezt kissé aggályosnak érzem. Mit tegyek? Köszi a segítséget előre is!

a kapott levél:
A kifizetési kérelmeddel kapcsolatban küldöm ezt az emailt.

Szeretnélek értesíteni, hogy az átutalással történő kifizetés díja 10€. *További információt találhatsz a Kifizetés oldalon/Tagok oldala/Kaszinó.

Amennyiben szeretnél nyitni vagy rendelkezel internetes pénztárcával, mint például Skrill, Neteller vagy Webmoney, akkor elküldheted nekünk az adatokat.

Azonban, ha továbbra is átutalással szeretnéd megkapni a kifizetésed, akkor kérlek küldd el nekünk a banki adataidat írásban egy email-ben vagy egy word dokumentumban:

Kedvezményezett neve (Számlatulajdonos neve):

Kedvezményezett címe:

Bank neve:

Bank címe:

Bankszámlaszám:

IBAN kód:

SWIFT kód:

Továbbá követve az alábbi egyszerű utasításokat szükséges még elküldened nekünk:

- Egy hivatalos személyazonosító dokumentum másolatát (útlevél, személyi igazolvány vagy jogosítvány).

- 3 hónapnál nem régebbi közüzemi számla (gáz, villany, telefon, mobiltelefon) vagy bankkártya számlakivonat másolatát, neved, címed és dátum látható legyen.

- A **7111 végű bankkártya első és hátsó oldalának másolatát

Kérlek lépj be Játék Szoftverbe.

Ezután kérlek kattints a "Kasszára"

Majd kattints a "Szig Feltöltése"

Utána válaszd ki a "fájl típusát", válaszd ki a feltöltendő fájlt és mehet

Egyszerre 10 dokumentumot tudsz feltölteni az ellenőrzés ideje alatt. Minden formátum elfogadott maximum 5 MB-ig.

Miután feltöltötted a dokumentumjaidat automatikusan továbbításra kerülnek a Pénzügyi Osztályunknak ellenőrzésre.

Köszönöm az együttműködésedet.

Amennyiben további segítségre lenne szükséged, kérlek ne habozz kapcsolatba lépni velünk emailben vagy chat-en.

Üdvözlettel:

Pablo

EUcasino Customer Support
www.eucasino.com
Tel no:+1 647 724 4691