Feltörték a skrill számlámat!

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Idézetet írta: gigazo Dátum szeptember 17, 2014, 21:54:19
Megváltoztattam az e-mail címem és természetesen a jelszavam is és újra elküldtem a hitelesítő papírjaimat.
De ennek ellenére több mint egy hét elteltével sem kaptam vissza az ellopott pénzem.
Sőt egy hete még a levelemre sem válaszolnak.  :noway:  :noway:
Még egy visszaigazolást sem küldtek, hogy a papírjaim megkapták.
Ez lenne a skrill   omg....

Nálam ugyanez van a Netellernél 2 hete. Beszéltem a supporttal, de azt mondták, hogy legyek türelmes. Szerintem elképzelhető, hogy esetleg várnak pár hetet, és hesszelik, hogy ki akar belépni a számládra.

Idézetet írta: gabor88888 Dátum szeptember 18, 2014, 00:12:14
Nálam ugyanez van a Netellernél 2 hete. Beszéltem a supporttal, de azt mondták, hogy legyek türelmes. Szerintem elképzelhető, hogy esetleg várnak pár hetet, és hesszelik, hogy ki akar belépni a számládra.

Ugyanez alatt mit ertesz? Feltortek a netellered?

Idézetet írta: junglefever Dátum szeptember 18, 2014, 02:06:27
Ugyanez alatt mit ertesz? Feltortek a netellered?

Úgy néz ki, hogy igen, a neteller topikban leírtam az esetet:
http://www.sportfogadas.org/forum/index.php/topic,2966.msg502981.html#msg502981

Szaros 20 dollárt átutalt valaki a William Hill számlájára. Jeleztem nekik, hogy nem én voltam, mert soha nem volt náluk számlám, főleg nem USD alapú. Számla befagyaszt, két hete nyomoznak, majd szólnak, hogy mire jutottak.

Idézetet írta: TiB Dátum szeptember 17, 2014, 23:18:59
Abszolút nem szeretnék kötekedni, de részben a Skrill hibája is. Alapjáraton lehetne például SMS beléptetés, aminek a költségeit levenné az egyenlegből, vagy épp gyanús IP esetén blokkolhatna. Gyanús alatt az értem, hogy egy olyan számlára, ahova fixen magyar címről lépsz fel, gyanús tud lenni, ha elkezdenek Moszkvából belépni. Tudom, hogy magyarok is feltörhették gigazo számláját, csak láttam már ilyen orosz példát.


Valahogy csak figyelik,mert nyáron Kosovoból léptem be s kb.30perc múlva jött egy email,hogy veszélyes helyről léptek be és ha én voltam akkor számíthatnak még erre a közeljövőben....ill.,hogy mit kerestem ott? :police:

Idézetet írta: TiB Dátum szeptember 17, 2014, 23:18:59
Abszolút nem szeretnék kötekedni, de részben a Skrill hibája is. Alapjáraton lehetne például SMS beléptetés, aminek a költségeit levenné az egyenlegből, vagy épp gyanús IP esetén blokkolhatna. Gyanús alatt az értem, hogy egy olyan számlára, ahova fixen magyar címről lépsz fel, gyanús tud lenni, ha elkezdenek Moszkvából belépni. Tudom, hogy magyarok is feltörhették gigazo számláját, csak láttam már ilyen orosz példát.
Van megoldás erre a Skrillnél, kell igényelni tokent.

Idézetet írta: TiB Dátum szeptember 17, 2014, 23:18:59
Abszolút nem szeretnék kötekedni, de részben a Skrill hibája is. Alapjáraton lehetne például SMS beléptetés, aminek a költségeit levenné az egyenlegből, vagy épp gyanús IP esetén blokkolhatna. Gyanús alatt az értem, hogy egy olyan számlára, ahova fixen magyar címről lépsz fel, gyanús tud lenni, ha elkezdenek Moszkvából belépni. Tudom, hogy magyarok is feltörhették gigazo számláját, csak láttam már ilyen orosz példát.

SMS beléptetés helyett van a token ami hosszú távon olcsóbb.
IP néznek, itt a forumon is volt példará hogy VPNel bezártak a számlákat.  Plussz óvastam olyanról hogy ázsiában akart egy skrill ügyfél használni a kártyáját és rögtön letiltota skrill a kártyát. Megnézném hogy melyik magyar bank van ennyire képben.
A banki sms szolgáltatás az meg ha jól tudom azért van mert igy mentesülnek a charge back-től a bankok.
Tehát nem minket védenek hanem magukat.
Skrill a tokenel meg pénzfisszafizetést vállal, a kettő közt nagy különbség van.


Nálam nem problémáztak a különböző ip címek miatt, pedig az elmúlt 2 hónapban magyar, angol, svájci és szlovák ip-vel is beléptem a skrill számlámra. Belépés után kérte a születési dátumomat, és utána ment minden a szokásos módon.

Idézetet írta: TiB Dátum szeptember 18, 2014, 13:01:21
Hogy jönnek ide a magyar bankok? A téma megvitatása számomra így tárgytalan. Már csak Knapp hiányzik ide :)

Szurkolok gigazo, remélem lesz valami előrelépés az ügyedben!

Köszönöm szépen.  :beerchug: Legfőképpen az bánt, hogy abban a tudatban élek, hogy kellőképpen elővigyázatos és körültekintő vagyok.
Eddig azt hittem mindent megteszek (a tokenen kívül) a számlám és így a pénzem biztonsága érdekében.
Még reménykedem de úgy tűnik 30.000Ft-om bánja a dolgot.

Idézetet írta: TiB Dátum szeptember 18, 2014, 13:01:21
Hogy jönnek ide a magyar bankok? A téma megvitatása számomra így tárgytalan. Már csak Knapp hiányzik ide :)

Szurkolok gigazo, remélem lesz valami előrelépés az ügyedben!

Ha már megidéztél: szerintem többet és többen problémáznának azon, ha az azonosítás túl lenne bonyolítva és plusz költségekkel járna alapból.
Az automatikus sms költség nem mindenkinek érné meg a biztonságért cserébe. Vagy csak utólag jönne rá, hogy megérte volna.  :)

Azért be lehetne vezetni választható funkcióként (bár inkább a tranzakciókat kéne védeni sms-sel, nem a "sima" belépést, hogy az egyenlegnézegetés azért ne legyen alapból fizetős szolgáltatás), de amíg inkább abból vannak a problémák, hogy az ügyfelektől lopják el a belépéshez szükséges adatokat, addig az nem sajnos nem a bank hibája és nem biztos, hogy egy ilyen fejlesztésre pénzt költ majd, miközben egy normális ügyfélszolgálatra sem futja szegényeknek.

Beszéltem velük a tegnap, s azt az információt kaptam, hogy az Ügyfélszolgálat az elkövetkezendőkben javulni fog (saját kijelentésük szerint, ami egyébként valós, jelenleg nem a leggyorsabb dolog a világon).

Addig is, ha nagyobb gondok vannak, akkor jelezzétek az alábbi témában, s mi megpróbálunk segíteni:

http://www.sportfogadas.org/forum/index.php/topic,3545.0.html

:cya:

#40 október 02, 2014, 21:54:28, gigazo
Változás történt az ügyemben, visszakaptam a pénzem és már a számlám is tudom használni.
Hosszadalmas és rögös út vezetett idáig de minden rendben.  :ok:

Ezúttal is megköszönném mindenkinek aki szurkolt nekem és legfőképpen Milannak  :beerchug: