Indította gigazo, szeptember 09, 2014, 07:57:46
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Idézetet írta: gigazo Dátum szeptember 17, 2014, 21:54:19Megváltoztattam az e-mail címem és természetesen a jelszavam is és újra elküldtem a hitelesítő papírjaimat.De ennek ellenére több mint egy hét elteltével sem kaptam vissza az ellopott pénzem.Sőt egy hete még a levelemre sem válaszolnak. Még egy visszaigazolást sem küldtek, hogy a papírjaim megkapták.Ez lenne a skrill omg....
Idézetet írta: gabor88888 Dátum szeptember 18, 2014, 00:12:14Nálam ugyanez van a Netellernél 2 hete. Beszéltem a supporttal, de azt mondták, hogy legyek türelmes. Szerintem elképzelhető, hogy esetleg várnak pár hetet, és hesszelik, hogy ki akar belépni a számládra.
Idézetet írta: junglefever Dátum szeptember 18, 2014, 02:06:27Ugyanez alatt mit ertesz? Feltortek a netellered?
Idézetet írta: TiB Dátum szeptember 17, 2014, 23:18:59Abszolút nem szeretnék kötekedni, de részben a Skrill hibája is. Alapjáraton lehetne például SMS beléptetés, aminek a költségeit levenné az egyenlegből, vagy épp gyanús IP esetén blokkolhatna. Gyanús alatt az értem, hogy egy olyan számlára, ahova fixen magyar címről lépsz fel, gyanús tud lenni, ha elkezdenek Moszkvából belépni. Tudom, hogy magyarok is feltörhették gigazo számláját, csak láttam már ilyen orosz példát.
Idézetet írta: TiB Dátum szeptember 18, 2014, 13:01:21Hogy jönnek ide a magyar bankok? A téma megvitatása számomra így tárgytalan. Már csak Knapp hiányzik ide Szurkolok gigazo, remélem lesz valami előrelépés az ügyedben!