Kicsit tájékozatlanok a WillHilles ügyfélszolgálatosok... Írtam nekik délelőtt, hogy a tegnapi pörgetésem nyereményét még nem írták jóvá. Kérdezett pár dolgot, átnézte a számlám, majd írta, hogy én tegnap nem is pörgettem. Mutatom neki a printscreent és erre mondja, hogy akkor biztos nem voltam bejelentkezve a pörgetés időpontjában. Jó egye fene ráhagyom a dolgot, pedig tisztán emlékszem, hogy bevoltam jelentkezve, na m1. Írtam neki, hogy akkor kárpótlásként adjanak egy kis bónuszt erre egyből rávágta, hogy a szabályok ezt nem teszik lehetőve, mert bónuszt csak promócióból kifolyólag adhatnak. Délután megpróbáltam újra, ekkor már egy másik emberkéhez kapcsoltak, eljátszottam ugyan ezt. Leellenőrízte ő is a számlámat, majd ő is megmondta, hogy nem voltam bejelentkezve. Viszont ő egyből írta, hogy kárpótlásként viszont tud adni 5 font bónuszt. Ezt szépen felmarkoltam! Beírhat egy piros pontot az iroda!