Kalandvágyból, no meg 50 euró kezdőbónusz reményében regisztráltam ehhez az irodához.
A betbrain.com-on reklámozzák, bár a bónuszról érdekes módon semmi pontosabbat nem találni.
A TonyBet-en sem, gondoltam azért megnézem "belülről" őket.
Ez nem sikerült.
Kitöltöttem a regisztrációs felületet, ahol egyből a személyi igazolvány másolatának (vagy egyéb okmánynak) feltöltését is kérték.
Nem szokványos, de legyen.
Elküldtem, majd email-ben megerősítettem a reget. Ezután tájékoztattak, hogy 12 órán belül ellenőrzik a számlát, majd értesítenek.
Értesítettek is:
Data verification failed (no reply)
Hi,
Thank you for your registration. Unfortunately we can't approve your account. This might happen due to the following reasons:
- the scanned document doesn't apply or the data is unreadable;
- the data in the document doesn't match the data provided in the registration form;
- personal data was entered in an incorrect manner.
Please provide the correct data.
You may do this by registering again.
Please feel free to contact us if you have any questions.
Kind regards,
TonyBetBiztos én vagyok a hülye (mint már annyiszor), így két nap múlva újra próbáltam a reget. Persze alaposabban átnéztem, de nem találtam semmit, amit elcseszhettem volna.
Ugyanez a procedúra, ugyanez az üzenet a végén.
Ott a "no reply" a címben, de nem tudok annyira angolul és egyébként sem kívánságmműsor, így visszakérdeztem, hogy mit csesztem el, ha a személyim eredeti, érvényes, látható, valamint jól adtam meg az adatokat.
Erre ez az üzenet jött noreply-től:
Hello,
We are very sorry to announce but your account won't be verified at the moment.
Possible reasons:
- duplicate account;
- not the 1st account from the same IP address;
- some of account details were found on one of blacklists.
TonyBet reserves right not to go into more details or explanation on this case.Sikerült találni 3 új okot, amelyeknek semmi köze az előző háromhoz!
(multizom szerintük vagy feketelistán vagyok valami miatt, de semmi közöm hozzá)
Azért megkérdeztem, hogy ez valami kvízjáték-e, mert mindig 3 lehetséges választ kapok, ahelyett, hogy őszintén megmondanák mi a helyzet!
Az egészen csak röhögnék, ha nem gondolkodtatna el, hogy ennek a szutyok irodának (ügyfél megszólítása: "hi", "hello") csak úgy elküldtem a személyim másolatát.
Bár lehet, hogy a pofaviziten buktam el, csak nem merik közölni...
Pedig szerintem szimpatikus vagyok.