Na, nekem nem jött meg a kártya mind a mai napig, közben 28-án lejárt ( ha ugyan tényleg lejárt mert ezt írták, de ezeknek kezdek nem hinni, még nem próbáltam ki). Ismerek más embert is akinek nem jött meg amúgy.
Erre ma jön egy e-mail, komolyan mondom azt hittem rosszul látok, de nem, tényleg komolyan gondolják:
Thank you for contacting Skrill.
With regards to your inquiry we would like to kindly inform you that that due to a technical problem we were not able to send the new Skrill card for your Skrill account.
However, due to the fact that the current Skrill card has been automatically disabled (due to changes in the system that supports the Skrill cards), what we can advise you to do is to order a new Skrill card from the relevant section in your member center.
Please be informed that this will include a charge of 10 EUR.
Should you require further assistance or in case further queries arise, please do not hesitate to contact us again.
Magyarul technikai probléma (= saját baromságuk) miatt nem tudták küldeni, jelenleg ennek következtében nem tudom használni a kártyát, de rendeljek 10€-ért újat??
Normális? Mert szerintem nagyon nem. Kár hogy nincsenek itt előttem mert rájuk borítanám az asztalt, nem a 10€ miatt, hanem maga az eljárás nagyon gáz.