Skrill Mastercard

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Pedig lehet ATM en , Pin-t változtatni, most is mikor megjött az új kártya,
első dolgom volt megváltoztatni, a kedvenc pin számomra.
A Netelleres kártyára is azt raktam, szintén egy automatánál...

Idézetet írta: Wonder68 Dátum november 30, 2016, 09:36:14
Pedig lehet ATM en , Pin-t változtatni, most is mikor megjött az új kártya,
első dolgom volt megváltoztatni, a kedvenc pin számomra.
A Netelleres kártyára is azt raktam, szintén egy automatánál...

Köszi az infót. Ez számunkra is újdonság.

Idézetet írta: Wonder68 Dátum november 30, 2016, 09:36:14
Pedig lehet ATM en , Pin-t változtatni, most is mikor megjött az új kártya,
első dolgom volt megváltoztatni, a kedvenc pin számomra.
A Netelleres kártyára is azt raktam, szintén egy automatánál...
Hali!
Meg tudnád mondani, hogy ennek a PIN kód változtatásnak van költsége?

Idézetet írta: lulu65bj Dátum november 30, 2016, 10:34:26
Hali!
Meg tudnád mondani, hogy ennek a PIN kód változtatásnak van költsége?
Nincs költsége.

A régi kártyámon én is változtattam PIN-t, ezért nem értem, hogy miért nyelte el az újat a gép. És főleg, hogy miért nem válaszol a Skrill, vagy miért nem küld ingyen újat. Olyan jó érzés, hogy simán leszarják az ügyfeleiket.

Sziasztok egy kérdésre keresem a választ:

A skrill küld-e bármi féle értesítőt az e-mail címemre ha banki átutalással kezdeményeztem befizetést?
(először használok skrillt)

A válaszokat előre is köszönöm :)

A banki átutalásos feltöltést nem tudom, de ha valaki küld pénzt vagy egy irodától jön kifizetés, akkor küldenek emailt.

Idézetet írta: MagicVic Dátum november 30, 2016, 15:43:58
Sziasztok egy kérdésre keresem a választ:

A skrill küld-e bármi féle értesítőt az e-mail címemre ha banki átutalással kezdeményeztem befizetést?
(először használok skrillt)

A válaszokat előre is köszönöm :)

Szia,

Akkor fogsz kapni e-mailt ha a skrill-edre érkezett az összeg. Én mindig a 2. munkanapon kapom meg és mindig délután 5-6 óra között.

Na, nekem nem jött meg a kártya mind a mai napig, közben 28-án lejárt ( ha ugyan tényleg lejárt mert ezt írták, de ezeknek kezdek nem hinni, még nem próbáltam ki). Ismerek más embert is akinek nem jött meg amúgy.
Erre ma jön egy e-mail, komolyan mondom azt hittem rosszul látok, de nem, tényleg komolyan gondolják:

Thank you for contacting Skrill.

With regards to your inquiry we would like to kindly inform you that that due to a technical problem we were not able to send the new Skrill card for your Skrill account.
However, due to the fact that the current Skrill card has been automatically disabled (due to changes in the system that supports the Skrill cards), what we can advise you to do is to order a new Skrill card from the relevant section in your member center.
Please be informed that this will include a charge of 10 EUR.
Should you require further assistance or in case further queries arise, please do not hesitate to contact us again.

Magyarul technikai probléma (= saját baromságuk) miatt nem tudták küldeni, jelenleg ennek következtében nem tudom használni a kártyát, de rendeljek 10€-ért újat??
Normális? Mert szerintem nagyon nem. Kár hogy nincsenek itt előttem mert rájuk borítanám az asztalt, nem a 10€ miatt, hanem maga az eljárás nagyon gáz.

Idézetet írta: firgabácsi Dátum november 30, 2016, 20:15:36
Na, nekem nem jött meg a kártya mind a mai napig, közben 28-án lejárt ( ha ugyan tényleg lejárt mert ezt írták, de ezeknek kezdek nem hinni, még nem próbáltam ki). Ismerek más embert is akinek nem jött meg amúgy.
Erre ma jön egy e-mail, komolyan mondom azt hittem rosszul látok, de nem, tényleg komolyan gondolják:

Thank you for contacting Skrill.

With regards to your inquiry we would like to kindly inform you that that due to a technical problem we were not able to send the new Skrill card for your Skrill account.
However, due to the fact that the current Skrill card has been automatically disabled (due to changes in the system that supports the Skrill cards), what we can advise you to do is to order a new Skrill card from the relevant section in your member center.
Please be informed that this will include a charge of 10 EUR.
Should you require further assistance or in case further queries arise, please do not hesitate to contact us again.

Magyarul technikai probléma (= saját baromságuk) miatt nem tudták küldeni, jelenleg ennek következtében nem tudom használni a kártyát, de rendeljek 10€-ért újat??
Normális? Mert szerintem nagyon nem. Kár hogy nincsenek itt előttem mert rájuk borítanám az asztalt, nem a 10€ miatt, hanem maga az eljárás nagyon gáz.

Konkrétan rendeltél egy kártyát, melynek levonták a 10€-os költségét, azt meg technikai okok miatt nem küldték el. Most meg újra igényelned kell a kártyát, s 10€-t kérnek.
Előbbire szerintem visszajár a pénz, ha már nem kaptál kártyát.

Jól vezettem le a dolgokat?

Simán el tudom képzelni, hogy nem adják vissza a 10€-t. Nekem se térítették meg az ATM által benyelt kártyámat (az se az én hibám volt).

Idézetet írta: SPF Admin Dátum november 30, 2016, 21:19:34
Konkrétan rendeltél egy kártyát, melynek levonták a 10€-os költségét, azt meg technikai okok miatt nem küldték el. Most meg újra igényelned kell a kártyát, s 10€-t kérnek.
Előbbire szerintem visszajár a pénz, ha már nem kaptál kártyát.

Jól vezettem le a dolgokat?

Szerintem nem volt kártyarendelés sem, hanem a jövőre lejáró kártyák helyett is elkezdett a skrill újakat postázgatni már az idén. Gondolom az éves kártyadíjak miatt időzítették pont az évfordulókra a kártyacserét, mármint elvileg ez lehetett a szándék.
A 10 eurót éves kátyadíjként akkor is levonják, ha megmarad a régi kártya, itt most az a fő kérdés (egyébként nálam is), hogy ha "technikai hiba" miatt nem jött meg az új kártya, akkor a régi működik-e a tovább az eredeti lejáratig.
Ha igen, akkor nem kell visszaadniuk a 10 eurót.


Idézetet írta: Knapp Dátum november 30, 2016, 23:55:52
Szerintem nem volt kártyarendelés sem, hanem a jövőre lejáró kártyák helyett is elkezdett a skrill újakat postázgatni már az idén. Gondolom az éves kártyadíjak miatt időzítették pont az évfordulókra a kártyacserét, mármint elvileg ez lehetett a szándék.
A 10 eurót éves kátyadíjként akkor is levonják, ha megmarad a régi kártya, itt most az a fő kérdés (egyébként nálam is), hogy ha "technikai hiba" miatt nem jött meg az új kártya, akkor a régi működik-e a tovább az eredeti lejáratig.
Ha igen, akkor nem kell visszaadniuk a 10 eurót.

Igen, ez a helyzet. Sokakat érint amúgy, mondom tudok három emberről is akik ugyanebben a cipőben járnak, sőt olyanról is aki ahogy írták megrendelte az új kártyát, de az sem jött meg  :bash: ;D

Sziasztok!

Járt már valaki úgy hogy a Skrill a Mastercard kártyáját se szó se beszéd törölte? Fél évig gond nélkül használtam, majd ma fizetni akartam vele, és szóltak hogy nem érvényes a kártyám. Mit tudok ilyenkor tenni? Természetesen sehol nem találtam telefonszámot a Skrill ügyfélszolgálatához.

Idézetet írta: Tinyo Dátum december 01, 2016, 13:01:36
Sziasztok!

Járt már valaki úgy hogy a Skrill a Mastercard kártyáját se szó se beszéd törölte? Fél évig gond nélkül használtam, majd ma fizetni akartam vele, és szóltak hogy nem érvényes a kártyám. Mit tudok ilyenkor tenni? Természetesen sehol nem találtam telefonszámot a Skrill ügyfélszolgálatához.

Nem lehet, hogy te is abban a cipőben jársz mint én meg még jó páran? A Skrill most tömegesen "járatja le" az egyébként még érvényes kártyákat és küld helyette újat, elvileg legalábbis mert sokan nem kapják meg. Olvass vissza.
Persze lehet, hogy a te eseted más csak kicsit gyanús, hogy pont most történt veled is.