Idézetet írta: Cavalorn Dátum november 09, 2011, 11:01:05
Nos, látom elkél egy kis magyarázat.
Kezdjük azzal, hogy nem vagyok bónuszvadász. Gondolom az is ezt bizonyítja, hogy kb 1 évig rendszeresen játszottam az Unibetnél.
Na de akkor miért is szánalmas?
- Miért kell állandóan este 8-9 között tartani a karbantartást?
- Rohadt lassú egy oldal, sokszor be sem jön. Az élő fogadás panelről meg ne is beszéljünk...
- Hülyének nézik az embert. Nem tetszett nekik, hogy nagyobb összegekkel is játszottam néha (olyan 50,000 ft körüli összegről van szó), aztán lekorlátoztak. Hiába írtam többször is az ügyfélszolgálatnak, hogy le vagyok korlátozva, azt hazuidták a szemebe állandóan, hogy nem vagyok. A francokat nem... Nem fogom eltűrni, hogy hülyének nézzenek, többet be nem teszem oda a lábamat.
- Ez az új bónuszforgatási feltétel meg egy vicc. Ahogy Lord is mondta, ez a fogadó kizsebelése.
- A cash-in funkciót is megemlíthetném, ami egyedül NÁLUK van, ami EGYEDI, sehol máshol sincs ( nem tudom akkor pl a Betfair-en mi az a cash out, na de mindegy), és persze legtöbbször teljesen használhatatlan. És ezzel vágnak fel elég sűrűn.
Hirtelen enniy jutott az eszembe. Remélem most elégedett vagy, mivel ahogy láthatod, nem csak a bónusz a lényeg. Persze megértem, hogy neked védened kell az irodát, de akkor sincs minden rendben itt.
Csak akkor védjük az irodát, ha szerintünk nem jogosak a támadások.
Az elsődleges cél a fogadók védelme, s nem az irodáké.
Ha látjuk, hogy az iroda kezd paraszt lenni, s nem tiszteli a játékosat, akkor se perc alatt fekete listára kerülhet, s erre volt nem egy példa.
Viszont nem értek egyet ezzel a mondattal:
"Ez az új bónuszforgatási feltétel meg egy vicc. Ahogy Lord is mondta, ez a fogadó kizsebelése."
A fogadó fő feladata, hogy hamar a bónuszt zsebre vágja? Természetesen 80%-a így gondolkodik, s emiatt jönnek akkor a korlátok, melyek alapján jön a sok panasz, hogy...uhh...ez a mocskos iroda mit művel velem.
Nem, egy fogadó azért regisztrál egy irodához, mert mondjuk jó a kezelőfelület, jók az oddsok, nagy a választék stb.
Az a kapott bónusz csak egy extra, s véleményem szerint ezt a 12-szeres megforgatást is meg lehet oldani.
Ami a panaszaidat illeti:
- örvendek, hogy jelzed ezt a karbantartás dolgot, esetleg felhozhatod a témát a többieknek is, s ha máshol is így van, akkor kérdőre vonhatjuk az irodát
- ugyanaz a sztori a lassúsággal kapcsolatban is
- korlátozni minden iroda korlátoz, ha meg ők azt írják, hogy nem korlátoztak le, akkor lehet valami félreértés van
Érdekes, hogy az eddigi vélemények eléggé pozitívak voltak erről az irodáról, most meg egyből ennyi rossz tulajdonsága van?