Kálváriám pontosan 1 hete kezdődött ennél a cégnél. Pár hónapja a Pokersavvy-n keresztül regisztráltam a pókertermükbe, nem titkoltan azzal a céllal, hogy kijátszom a teremet a pokersavvy pontokért. Na, már itt volt egy kis difi, mert
a Coral nem hajlandó adatokat küldeni a Pokersavvy számára, hogy hogyan is állok a pontgyűjtést illetően. Ezzel különösebben nem foglalkoztam egyenlőre, mert kevés szabadidőm lévén tudtam, hogy lassan haladok, gondoltam majd hetek múlva rátérek erre a témára is.
Megelőztek. A Coral nov.07-én zárolta a számlám. Kérdésemre, "hogy miért?" azt a választ kaptam, hogy több számlám van nyitva náluk.
Én soha senkinél nem nyitok több számlát! Közöltem velük itt valami félreértés lehet nézzenek utána. Küldtek két telefonszámot, hogy beszéljek velük. Mondtam nekik, hogy nem beszélek angolul, kínáljanak valamilyen más lehetőséget a kapcsolatfelvételre. Új lehetőség: beszéljek az élő chattel. Rendben van, beszélnék, de az élő chat csak akkor aktív ha be tudok lépni a terembe, tehát közlöm velük+ küldök egy képet igazolás képpen, hogy nem ez a megoldás. Na most ők tegnapra megtalálták a megoldást:
I am writing to inform you that your account with Coral has been permanently closed. As of now, no further access to your account will be permitted. This decision has been taken in accordance with our terms and conditions, which you agreed to when opening your account. This is a business decision.
We apologise for any inconvenience caused.
Kind regards,
GinaHa jól értelmeztem, végleges kizárás üzleti döntés értelmében.
Összességében leszarom, viszont a számlán lévő pénzzel ilyenkor mi van?