Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 36 vendég van a témában


Idézetet írta: slade Dátum február 03, 2016, 12:02:48
Nekem (is)  a napokban mindegyik számlámra való belépéskor csak  jelszó csere után engedett tovább. Az egyikre pedig sms-ben kellett elöbb kódot kérni amit azóta is küldenek  :bash:
Nekem is ez volt nem jött meg a kód utána meg már fel sem ajánlotta egyből a supporthoz küldött.  Neked megoldódott? Mi volt, lóvéd rendben?

Idézetet írta: Wezli Dátum február 03, 2016, 12:29:29
Nekem is ez volt nem jött meg a kód utána meg már fel sem ajánlotta egyből a supporthoz küldött.  Neked megoldódott? Mi volt, lóvéd rendben?

Tegnap kértem a kódot , ma pedig írtam a supportnak, egyelőre pár napot várok.

Én is tegnap írtam nekik,probléma ugyanaz átmenetileg felfüggesztve nem lehet belépni.Van egy másik számlám is ott nincs pénz oda bezzeg be tudok lépni.
Nem kevés pénzem van ott remélem azért le nem nyúlják annál komolyabb cég.

Roppant érdekes az egész. Amúgy ha olyan komoly cég lenne akkor nem lenne ilyen hulladék a support, napokat kell várni a válaszra és akkor az ügy megoldása még sehol nincsen. Ha mindenki ilyen tempoban dolgozna még mindig a középkorban lennénk.

Mi ez a tömeges jelszócsere? Az összes ismerős számláját zárolták, az enyémet is. Mindenhol jelszócserét kér. Ahol sms kód kell azt senki nem kapta meg.  Ez tényleg érdekes. Más fórumokon ugyanezeket írják.

Idézetet írta: mathero Dátum február 03, 2016, 14:35:06
Mi ez a tömeges jelszócsere? Az összes ismerős számláját zárolták, az enyémet is. Mindenhol jelszócserét kér. Ahol sms kód kell azt senki nem kapta meg.  Ez tényleg érdekes. Más fórumokon ugyanezeket írják.

Mondom, marhára gyanús az egész, reméljük csak valami rendszerhiba és nem pénzzel való lelépésről van szó!

Idézetet írta: mathero Dátum február 03, 2016, 14:35:06
Mi ez a tömeges jelszócsere? Az összes ismerős számláját zárolták, az enyémet is. Mindenhol jelszócserét kér. Ahol sms kód kell azt senki nem kapta meg.  Ez tényleg érdekes. Más fórumokon ugyanezeket írják.

Nálam is ez helyzet. Engem is ismerős hívott az előbb ezzel, aztán megnéztem a család két számláját és ugyanez: jelszócserét ajánl, de kódot persze nem küld a telefonra.

Hogy a picsába van pofájuk ehhez?
Mégis melyik bank zárolhatná csak úgy biztonsági okokból tömegesen az ügyfelei számláit, mindenféle tájékoztatás nélkül?!
És ha én ezzel pont fizetni akarok, mert mondjuk ezért tartom ott a pénzem??

Van, akinek sikerült újraélesztenie a számláját?
Gondolom a számlához tartozó bankkártya használata is fel van ilyenkor függesztve, vagy ezt próbálta már valaki?


Nem tudom, van-e a sportfogadas.org-nak valamilyen partneri elérhetősége, de ha akad, esetleg rákérdezhetnétek náluk, hogy mégis mit terveznek!

Nekem az a szerencsém, hogy Windows Phonera nem lehetett letölteni azt a telefonos appot, így kihagytam a telefonos azonosítás lehetőséget :D Különben most elég ideges lennék... bár lehet azért se szarakodnak mert VIP vagyok.

Idézetet írta: slade Dátum február 03, 2016, 12:02:48
Nekem (is)  a napokban mindegyik számlámra való belépéskor csak  jelszó csere után engedett tovább. Az egyikre pedig sms-ben kellett elöbb kódot kérni amit azóta is küldenek  :bash:

Ezek szerint voltak számlák, ahol a jelszócsere sms nélkül is működött és utána be tudtál lépni?
Ezeknél a számláknál volt megadva telefonszám?

Nekem jó, még nem kért semmi jelszócserét sem, pedig az elmúlt napokban használtam mind befizetéshez, mind ATM-s pénzfelvételhez. Csak el ne kiabáljam  :bash: :bash:

Amúgy tényleg jó lenne ha a károsultak közül valaki nem csak szidná őket, hanem rá is kérdezne...

"Mondom, marhára gyanús az egész, reméljük csak valami rendszerhiba és nem pénzzel való lelépésről van szó!"


Én nem erre gondolok. Inkább arra hogy feltörték őket, ellopták az adatokat. Remélem nem ez a helyzet.

Nálam is még jó... aztán ki tudja meddig.    :noway:

Nálam minden simán megy. Előbb csináltam egy próbavásárlást is. kopp-kopp ::)
Viszont kommunikációban nem állnak élen. Se twitter se facebook bejegyzés... :P

Idézetet írta: sparco Dátum február 03, 2016, 14:49:59
Nekem az a szerencsém, hogy Windows Phonera nem lehetett letölteni azt a telefonos appot, így kihagytam a telefonos azonosítás lehetőséget :D Különben most elég ideges lennék... bár lehet azért se szarakodnak mert VIP vagyok.
Idézetet írta: Knapp Dátum február 03, 2016, 14:51:06
Ezek szerint voltak számlák, ahol a jelszócsere sms nélkül is működött és utána be tudtál lépni?
Ezeknél a számláknál volt megadva telefonszám?

Igen 2  számlára  jelszócsere utàn beengedett ( bwinre töltöttem is fel utàna) de ezekre nem tudom van-e mobil megadva. A harmadikra kért sms azonosítást. A többi számlámat még nem probáltam.

Idézetet írta: Knapp Dátum február 03, 2016, 14:51:06
Ezek szerint voltak számlák, ahol a jelszócsere sms nélkül is működött és utána be tudtál lépni?
Ezeknél a számláknál volt megadva telefonszám?

Nekem működött a jelszócsere sms nélkül. Van megadva telefonszám. Megcsináltam és be is tudtam lépni.