Idézetet írta: pukk Dátum szeptember 22, 2012, 12:59:41
Már egy egész napja ? Várj még (jó)néhány napot.Egyébként jobb ha a magyar ügyfélszolgálattal kezded az ilyeneket.
Elegánsabban szoktak kirakni ,egyszerűen leviszik a max tétedet.
Ez a kártyás dolog ha nem csináltál semmi szabálytalant vszínű megoldódik.
Köszi a tanácsot, minden új infónak örülök, mert - mint írtam - új vagyok az intenetes fogadásban, nem vagyok képben a bwin szokásaival.
Egyébként semmi szabálytalant nem csináltam, ha csak azt nem, hogy nyertem pár ezer eurót.
Egy nap után nemrég ezt írták vissza nekem:
"Tisztelt xxx Úr!
Köszönjük az emailt és a megküldött másolatokat.
A bwin számlahozzáféréssel kapcsolatos megkeresését továbbítottuk illetékes részlegünkhöz, ahol az ügyet felülvizsgálják. Amint választ kapunk, emailben fogjuk Önt megkeresni.
Kis türelmét kérjük, megértését köszönjük.
Amennyiben még akadna kérdése, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz, munkatársaink szívesen adnak felvilágosítást.
Üdvözlettel
a bwin Service csapata "
Csak azt tudnám, hogy milyen ügyről van szó és mit kell nekik felülvizsgálni?