Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 32 vendég van a témában


Idézetet írta: mathero Dátum február 03, 2016, 14:59:53
"Mondom, marhára gyanús az egész, reméljük csak valami rendszerhiba és nem pénzzel való lelépésről van szó!"


Én nem erre gondolok. Inkább arra hogy feltörték őket, ellopták az adatokat. Remélem nem ez a helyzet.
Én már sok mindenre gondoltam ,de hogy egy tetű lassú, semmiről nem informáló banda az tuti, mintha nem belőlünk élnének.

Idézetet írta: alexthebest Dátum február 03, 2016, 14:58:33
Nekem jó, még nem kért semmi jelszócserét sem, pedig az elmúlt napokban használtam mind befizetéshez, mind ATM-s pénzfelvételhez. Csak el ne kiabáljam  :bash: :bash:

Amúgy tényleg jó lenne ha a károsultak közül valaki nem csak szidná őket, hanem rá is kérdezne...

Két káromkodás között írtam nekik és személyiről is egyből mellékeltem a képet, mert elvileg ezt kérik az "újraazonosításhoz".

Ami a legnagyobb pofátlanság, hogy nem jött a számlazárásról értesítés, így ha mondjuk gyorsan akarnál befizetni valahova, akkor csak a befizetéskor fog kiderülni, hogy nem megy. Így a fantáziánkra van bízva, hogy mennyit bukhatunk miattuk!   :)

Egyébként akinek működik újraazonosítás nélkül, az VIP státuszban van? (én nem)

Nekem is megy gond nélkül.
Telefonos appot nem használom. Ellenben VIP vok, meg van Security Tokenem a belépésekhez, ha ez az info segítene vkinek.
Remélem semmi komoly, mert lassan mindenhez ezt használom...

Idézetet írta: mathero Dátum február 03, 2016, 15:04:11
Nekem működött a jelszócsere sms nélkül. Van megadva telefonszám. Megcsináltam és be is tudtam lépni.

Nálam is így volt.

Tegnap jött az e-mail:

This is an automatic email to issue you with a temporary new password for your Skrill account.

Your new password is: xxxxxxxxxx

The password above should be used with your email address to login into your Skrill account. After your first login with this password, please change it immediately via the 'My Account' > 'Change password' section. Your password should be unique for Skrill and not used for any other internet accounts. Passwords are case sensitive, must be at least 8 characters long and must contain at least one non-alphabetic character such as a number and one alphabetic character. Your password cannot be the same as your email address.

Best regards,


Beléptem, lecseréltem, ennyi volt.

The password for your Skrill account was successfully changed.

Támadás érhette az oldalt, ezért késhet a kifizetés, és ezért kérik a jelszócseréket.

Idézetet írta: Wezli Dátum február 03, 2016, 15:05:07
  Én már sok mindenre gondoltam ,de hogy egy tetű lassú, semmiről nem informáló banda az tuti, mintha nem belőlünk élnének.

Most ,hogy már nincs igazi konkurencia (Neteller-Skrill egy cég lett) csak negatív tapasztalataim vannak. Pl.: A Neteller-nél megszűnt az ingyenes pénzküldés számlák között. Kaptam pénzt transferrel a Netellerre. Venném ki az ATM-ből  de nincs elég pénz a számlán. Hazamegyek megnézem a számlát és most már el kell fogadni a pénzt nem történik automatikusan. Persze a 6$-t levonták. Ilyet se csináltak még, legalábbis nekem. Nem tudja valaki ,hogy lehet beállítani az automata pénzfogadást Netellernél? Vagy lehet egyáltalán?

Talán rendszerhiba miatt nem küldi sms-ben az ígért kódot, de úgy tűnik a VIP-eket nem szívatják.
(lelépni azt hiszem inkább az ő pénzükkel lenne érdemes)

Telefonos appot nem használtam, de oké, küldjön sms-t, ha már megadtam a telefonszámomat, de ne kelljen már ezért "könyörögnünk"?

Idézetet írta: csacsa44 Dátum február 03, 2016, 15:36:05
Támadás érhette az oldalt, ezért késhet a kifizetés, és ezért kérik a jelszócseréket.


Bármi is az ok, az sms küldés elmaradása miatt nem működik a jelszócsere sem.
Mondjuk lehet, hogy a tömeges és kényszerű jelszó cserék miatt halt be az sms küldő rendszerük és így majd sok ügyfélnek manuálisan kell megcsinálniuk az újra nyitást...



Üdvözletem!

Nálam is simán ment a jelszó csere és semmi fennakadásom nem volt, eddig. :)
Remélem azért az adatok biztonságban vannak. Biztos Vajna-cége feltörte, hogy kikeressék a külföldi portálokon játszók adatait. :D

Idézetet írta: mathero Dátum február 03, 2016, 15:41:13
Most ,hogy már nincs igazi konkurencia (Neteller-Skrill egy cég lett) csak negatív tapasztalataim vannak. Pl.: A Neteller-nél megszűnt az ingyenes pénzküldés számlák között. Kaptam pénzt transferrel a Netellerre. Venném ki az ATM-ből  de nincs elég pénz a számlán. Hazamegyek megnézem a számlát és most már el kell fogadni a pénzt nem történik automatikusan. Persze a 6$-t levonták. Ilyet se csináltak még, legalábbis nekem. Nem tudja valaki ,hogy lehet beállítani az automata pénzfogadást Netellernél? Vagy lehet egyáltalán?


Ha már a Neteller szóba került, a belépésnél minden egyes alkalommal megjelenik a titkos kérdés/titkos válasz "kérdőív"?

#2379 február 03, 2016, 16:24:36, mathero
Idézetet írta: RedMunchen2013 Dátum február 03, 2016, 15:54:08

Ha már a Neteller szóba került, a belépésnél minden egyes alkalommal megjelenik a titkos kérdés/titkos válasz "kérdőív"?

Én úgy vettem észre ,hogy minden új IP-cím esetén : igen megjelenik. Ha használsz VPN-t, Zenmate-t és azon keresztül fizetsz be Neteller-el akkor a következő belépésnél biztos kérik.

Most jött a levél, hogy a 27-én lehívott pénzemet továbbították a bankhoz.

Én is VIP vagyok mégis szívatnak.

Idézetet írta: csacsa44 Dátum február 03, 2016, 16:55:35
Most jött a levél, hogy a 27-én lehívott pénzemet továbbították a bankhoz.

Nekem is.

2 és fél órával az e-mail után a számlán a pénz. Előtte írtam nekik, próba szerencse alapon, hátha az is segített.