A winmastersnél nem kell ugyanarról az IP-ről, gépről, háztartásból belépned, akkor is beleköthetnek az egy család dologba.
Erre írtam korábban, hogy a túl kevés ügyfelükre túl sok idejük van...
És igen, mint ha ezt az apa plusz fia egyenlő egy család dolgot szándékosan értelmeznék rosszul.
Egyrészt alapból bizonyíthatatlan, milyen rokoni kapcsolat van két külön felhasználó között (nincs olyan okmányod, amiben a faterod vagy a gyermekeid neve benne lenne), másrészt nem lehet elvárni azt sem, hogy mielőtt egy irodához regisztrálsz, a külön háztartásban élő nagykorú fiadat vagy az apádat hívogasd azért, hogy ő már ügyfele-e az adott bukinak.
Tehát életszerűtlen ezzel foglalkozni, nem is teszik ezt máshol, hacsak nincsen más "bibi".
Engem is megpróbáltak meggyőzni, hogy én csaltam, mert az apám beregisztrált az én regisztrációm után majdnem 3 évvel hozzájuk.
Egymástól 15 km-nyire élünk, mindketten otthoni vezetékes netet használunk, 35 éve nem laktunk egy helyen, volt, hogy évekig nem is láttuk egymást, de a winmasters értelmezése szerint egy család vagyunk...
Tudtam a regisztrációjáról, mivel pont én ajánlottam neki a winmasterst, mikor magyar nyelvű irodát keresett pár hónappal korábban, de fel nem merült, hogy ezzel szabályt sértek/sértünk.
A meghívásos bónuszt direkt nem használtuk ki, apám meg egy új irodánál sokkal óvatosabb, mint én, így kemény 1500 ft-tal használta ki a kezdőbónuszt... (akik ismernek, tudják, hogy erre én nem lennék képes.
)
Az egész egyébként a winmasters béna ügyfélszolgálata miatt bukott ki egyszer, mikor éppen arról győzködtek, hogy jóváírtak már nekem ingyen pörgetéseket, amiket én nem találtam sehol.
Rutintalanul próbáltam nekik segítene abban, hogy esetleg összekevernek valakivel, akinek nem véletlenül, de ugyanez a neve és bizony ebből eredően még az email-címe is hasonló...
Ezek után világosodott meg az iroda arról, hogy mi apámmal megszegtük a szabályokat.
Nagyon rápörögtek, de "nagyvonalúan" felajánlották, hogy eldönthetjük, melyik számlát zárják be és a másik számláról még a
legutóbbi befizetés összegét is visszaadják!
(nagyon jellemző a "hozzáértésükre", hogy a legutolsó befizetést akarták visszaadni és nem a számlaegyenleget, persze nyilván azért, mert az nagyságrendileg kisebb összeg volt. Ha befizettem volna 100,000-t és már csak 2000 van a számlámon, akkor azért szerintem nem a befizetés összegét akarták volna visszafizetni...)
Annyira biztosak voltak benne, hogy itt most csalót fogtak, hogy apámnak nem is írtak semmit, csak miután rákérdeztem, hogy vele mire jutottak!
Nekem meg égett a fejem felhívni fatert (remek irodát ajánlottam neki, ahol bent ragad a pénze...), ráadásul két külön felhasználót hogy a picsába kérhet az iroda, hogy egyezzen meg egymással arról, hogy melyikük lesz megszívatva?!
Én felajánlottam nekik, hogy fizessenek ki, aztán zárják be a számlámat, de végül ők döntöttek és apámét zárták be. Elképzelhető, hogy a levelezés végére már nem tűntünk annyira csalónak, mert végül a teljes egyenlegét kifizették, de csak 20,000 ft körüli összegről volt szó, nem tudom, ha ott van még egy nulla, akkor is ilyen nagyvonalúak-e.
Arra a kérdésemre, hogy egész pontosan mit értenek család alatt, nem kaptam azóta sem kielégítő választ, így elvileg após, testvér vagy majd a már kirepült gyermekeink, unokánk miatt is kerülhetünk ilyen kellemetlen helyzetbe, amit jobb elkerülni. (az ügyfélszolgálatnak jeleztem, hogy Ádámig és Éváig visszavezetve tulajdonképpen valamennyien rokonok vagyunk ám...)
A személyes rossz tapasztalatomat azért nem írtam le eddig erre a fórumra, mert én még az ügyfelük vagyok és ugye "monitorozzák" ezt a fórumot, de ezek alapján én már biztosan nem fogom senkinek ajánlani a regisztrációt hozzájuk.