Sziasztok!
Bocsánat, hogy csak most jelentkezem, akadt sok más feladat. Jaaas, te légyszi küldd el nekem privátban a kronologikus leírását a problémának, nem is percre meg órára pontosan, de nagyjából. Illetve az ügyfélszolgálat pontos reagálásait is.
Mikerta ügyében egy olyan mailt kaptunk szombaton, ami alapvetően nem nyújtott választ és megoldást a gondokra. A felelősök szerint nem nagyon van ilyen eset, de erre kapásból összeszedtünk még párat. Ezt az újabb levelet hétfőn délelőtt küldtük el az illetékes osztálynak. De akkor ezt a legfrissebbet is hozzácsapjuk, mert MB-s eset ráadásul nem volt köztük. De légyszi küldd el azért a részleteket Jaaas csak nekem, hogy gyorsabban menjen! Köszi!
Néhány dolog tekintetében nyugodjatok meg:
1. a gondok minden esetben meg lesznek oldva, a kérdés nem is ez
2. Mi innét Magyarországról addig ütjük majd az asztalt, amíg meg nem javul minden ilyen jellegű hiba, illetve csúszás a folyamatok lebonyolításában.
3. Én addig itt leszek és próbálok segíteni, amíg nem veszitek ostrom alá az irodánkat
Remélhetőleg persze erre nem lesz ok
Azt megértem, hogy ezek a szavak még nem jelentenek megoldást azonnal, mert a pénzek nincsenek ott, ahol lenniük kellene, de hosszú távon meggyőződésem, hogy el fogjuk érni a folyamatok optimalizálását. És ebben nektek ugyanúgy meg lesz az érdemetek, mert így tudjuk meg a legkönnyebben, és leggyorsabban, hogy milyen ügyekben kell lépnünk.
Amint kapunk választ az illetékesektől ezekben a kérdésekben, írok itt, de benézek még ma is, holnap is. És ha valamire nem válaszoltam volna, írjátok meg, de csak gyorsan tudtam olvasni a postokat, és lehet, hogy valami elkerülte a figyelmemet!
Üdv, Iván