Gumiszoba

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

Faszszopó amerikai geci patkány állatok, rohadjatok meg a kurva édes anyátokkal együtt, Ti szájba baszott rohadt féreg gecik!!! (LCB)

Idézetet írta: luckyman Dátum február 17, 2015, 10:03:02
Faszszopó amerikai geci patkány állatok, rohadjatok meg a kurva édes anyátokkal együtt, Ti szájba baszott rohadt féreg gecik!!! (LCB)

Na mi történt velük? :D

Idézetet írta: 26juventino Dátum február 17, 2015, 10:08:24
Na mi történt velük? :D

Minden második héten elküldi őket a retekbe  :D

Idézetet írta: alexthebest Dátum február 17, 2015, 10:21:22
Minden második héten elküldi őket a retekbe  :D

LCB Shop T&Cs UPDATE

12. Members coming from Hungary are allowed to claim only the free chips from the store. This rule is applying to Hungarian member accounts that were opened after 14th of March 2014.

Due to an increased abuse coming from Hungarian members ( multiple accounts, stolen content, meaningless posts, use of proxy etc ) we are restricting all the new(er) accounts to free chip claims only.

I really have no time nor patience to go back and forth with these new members and their crappy posts, stolen content and multiple accounts.

I am sorry it had to come to this, and that these shady members have ruined it for the rest of members coming from Hungary.

I will be open to re-evaluating single member's account for those Hungarians that proved to be useful and loyal to LCB and its community.

Any further abuse by Hungarian members will only lead to the full shop exclusion.

Zuga
LCB Admin

Idézetet írta: luckyman Dátum február 17, 2015, 10:36:11
LCB Shop T&Cs UPDATE

12. Members coming from Hungary are allowed to claim only the free chips from the store. This rule is applying to Hungarian member accounts that were opened after 14th of March 2014.

Due to an increased abuse coming from Hungarian members ( multiple accounts, stolen content, meaningless posts, use of proxy etc ) we are restricting all the new(er) accounts to free chip claims only.

I really have no time nor patience to go back and forth with these new members and their crappy posts, stolen content and multiple accounts.

I am sorry it had to come to this, and that these shady members have ruined it for the rest of members coming from Hungary.

I will be open to re-evaluating single member's account for those Hungarians that proved to be useful and loyal to LCB and its community.

Any further abuse by Hungarian members will only lead to the full shop exclusion.

Zuga
LCB Admin

Hoppácska. Szóval mostantól nem lehet skrillre pénzt lekérni? Marad a free chips... Lays vagy Cheetos? Pringles?

;D ;D ;D Alex  ;D ;D ;D

Rasszista gecik!

Ohh az anyád picsáját te fish geci. A5 egy színem van, neki A6, persze hogy egy deka szín nincs. Következő kör, ugyanő ellen, nekem AK, neki A7, persze hogy riverre ott a 7-es.  :bash: :bash:

Én se vagyok teljesen normális hogy erre a Fülöp szigeteki (PBA) kosár bajnokságra próbálok tenni...
De ettől függetlenül San Miguel Beerman-os kutyák remélem egyetlen örömötök ma az lesz h megbaszhatjátok anyátokat.

Kurva anyját a női párosoknak meg a super tbnek. Ma 3ból 3 elment a tbben. Büdös kurvák.

És ott a 4. Elvesztett super tb.. nehezen hiszem ezt el.

Kurva anyád Leonardo Mayer hogy nem tudtál két szettben nyerni. De istenkirály vagy hogy 3.set 1-4nél feladtad, és így jött a kombim. :D

Querrey rohadjál meg  :bash:

Baszátok meg Báyern  nemsokára az új tippmixszelvényen is lehet kétesélyben fogadni de ti még azt is elbasznátok nekem mi a faszért lötettek 8 a hétvégén ha most meg egy sem ment  :bash:

Három kombi, három el is ment egyen. Az egyiken 80Euro+35% bónusz, a másikon 50Euró és 35% bónusz, a harmadikon meg 40Euró+30% bónusz.
A két teniszes kombin az egyik super tb 6-3ról, a másikon meg az ázsiai párnak volt vagy 2 mp-ja legalább. Köszönöm szépen.
Akik meg elvitték, a kurva anyátokat.