sziasztok,
újoncként én is segítséget szeretnék kérni.
Játszottam az EUcasinó oldalon - Rulett, abszolút amatőr módon színre...stb.
A kifizetéskor kérik a személyes adataimat, közüzemi szla, stb. Ezzel nincs is bajom, DE a bankkártyám mindkét oldaláról kellene másolat! Ezt kissé aggályosnak érzem. Mit tegyek? Köszi a segítséget előre is!
a kapott levél:
A kifizetési kérelmeddel kapcsolatban küldöm ezt az emailt.
Szeretnélek értesíteni, hogy az átutalással történő kifizetés díja 10€. *További információt találhatsz a Kifizetés oldalon/Tagok oldala/Kaszinó.
Amennyiben szeretnél nyitni vagy rendelkezel internetes pénztárcával, mint például Skrill, Neteller vagy Webmoney, akkor elküldheted nekünk az adatokat.
Azonban, ha továbbra is átutalással szeretnéd megkapni a kifizetésed, akkor kérlek küldd el nekünk a banki adataidat írásban egy email-ben vagy egy word dokumentumban:
Kedvezményezett neve (Számlatulajdonos neve):
Kedvezményezett címe:
Bank neve:
Bank címe:
Bankszámlaszám:
IBAN kód:
SWIFT kód:
Továbbá követve az alábbi egyszerű utasításokat szükséges még elküldened nekünk:
- Egy hivatalos személyazonosító dokumentum másolatát (útlevél, személyi igazolvány vagy jogosítvány).
- 3 hónapnál nem régebbi közüzemi számla (gáz, villany, telefon, mobiltelefon) vagy bankkártya számlakivonat másolatát, neved, címed és dátum látható legyen.
- A **7111 végű
bankkártya első és hátsó oldalának másolatátKérlek lépj be Játék Szoftverbe.
Ezután kérlek kattints a "Kasszára"
Majd kattints a "Szig Feltöltése"
Utána válaszd ki a "fájl típusát", válaszd ki a feltöltendő fájlt és mehet
Egyszerre 10 dokumentumot tudsz feltölteni az ellenőrzés ideje alatt. Minden formátum elfogadott maximum 5 MB-ig.
Miután feltöltötted a dokumentumjaidat automatikusan továbbításra kerülnek a Pénzügyi Osztályunknak ellenőrzésre.
Köszönöm az együttműködésedet.
Amennyiben további segítségre lenne szükséged, kérlek ne habozz kapcsolatba lépni velünk emailben vagy chat-en.
Üdvözlettel:
Pablo
EUcasino Customer Support
www.eucasino.comTel no:+1 647 724 4691