Idézetet írta: vazul73 Dátum november 20, 2018, 19:34:03
Nah, voltam a rafinál fiókban is, még október 20-án, a munkatárs teljesen fogalmatlan volt, szerinte nincs olyan, hogy kártyára/kártyán keresztül számlára pénzt utaljanak, pláne Gibraltárról, dollárban. Készültem azért, vittem neki egy számlakivonatot régebbről, hogy lássa miről van szó. Deviza osztály felhív, lekérdez, megesküdtek, hogy október 1-ig visszamenőleg ebből az irányból nem jött utalás. Ok, mondom várok nov 15-ig, addigra le kell futni mindenféle havi zárásnak. Hát, tök felesleges volt, máig nincs a pénz visszautalva, beszéltem a Bet365 ügyfélszolgálattal, kikértem a kifizetési igazolást, ma megkaptam emailben, itt tartok most. Holnap ráborítom az asztalt az online ügyfélszolgálatukra, szegény egyetemistát előre sajnálom.
Tegnap beszéltem a Rafi ügyfélszolgálattal, panaszom elmondtam, figura felvette, van egy Worldpay-es ARN szám a kifizetési igazoláson, még azt is lediktáltam neki , továbbította, ma visszahívott, hogy ilyen esetben 1-2 napon belül a pénz visszamegy. Magyarán elmondta, hogy normális esetben hogy működik a dolog. Vettem pár nagy levegőt és mondtam neki, hogy nem futnám náluk a harmadik körömet (support- bankfiók-support), ha ez így lett volna, ott a bibi ugye, hogy ez nem ment vissza. Hogy akkor érdeklődjek a indító banknál, hogy mi újság. Mondom körberöhögnének, ha odaállítanék, hogy hol van 100K, adjanak már valami infót. Mondom a visszautalásnak kell hogy nyoma legyen, adjanak róla egy olyan dokumentumot, amit a másik bank elfogad. Hogy ők olyat nem tudnak, menjek be bankfiókba, ott majd fognak tudni (persze fizetni kell majd érte). Mint a múltkor írtam a fiókban letagadták még azt is, hogy pénz jött a számlám irányába, oda hiába is mennék. Itt tartok most. Még ma írok egy hivatalos panaszt nekik, hogy kérek minden létező adatot a tranzakcióval kapcsolatban (nyilván ha nem látják nyomát, akkor arról is kell egy papír), ezzel fogok tudni továbblépni, egyúttal megfenyegetem őket a bankfelügyelettel is.