Yogano

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Idézetet írta: Pyriel Dátum november 28, 2013, 10:30:38
Bankszámla kivonat szkennelve elég. Lényeg, hogy igazolva legyen a lakcímed.

Tegnapelőtt véletlenül a 10 eurós bónuszt választottam, és véletlenül el is találtam. Akartam pénzt kivenni innen, korábban megjátszott pénzt, hát nem megy, mert a bónusszal az ember nyer egy jó kis rollover követelményt is, és addig nincs kifizetés, a teljes pénzed be van ragadva. Gondolom, abban reménykednek, hátha visszabukom. Ravasz. Véget nem érő megforgatásokból áll az élet itt :)

Néha pont ezért húzzák a kifizetést 2 napig, hogy aztán elutasíthassák. 
Hja és utána, ha újra kikéred, akkor hónapon belüli második pénzfelvételnek veszik és ráterhelnek vagy 3 euró költséget.  :)

De ez igazából azt is jelenti, hogy folyamatosan bónusz adási kényszerben vannak. hehe

Idézetet írta: Pyriel Dátum november 28, 2013, 10:30:38
Bankszámla kivonat szkennelve elég. Lényeg, hogy igazolva legyen a lakcímed.

Tegnapelőtt véletlenül a 10 eurós bónuszt választottam, és véletlenül el is találtam. Akartam pénzt kivenni innen, korábban megjátszott pénzt, hát nem megy, mert a bónusszal az ember nyer egy jó kis rollover követelményt is, és addig nincs kifizetés, a teljes pénzed be van ragadva. Gondolom, abban reménykednek, hátha visszabukom. Ravasz. Véget nem érő megforgatásokból áll az élet itt :)
s azt nem lehet hogy Valahogy a bonuszt toroljuj hogy tudjuk igenyelni a penzt?

Idézetet írta: Pyriel Dátum november 28, 2013, 10:30:38
Bankszámla kivonat szkennelve elég. Lényeg, hogy igazolva legyen a lakcímed.

Tegnapelőtt véletlenül a 10 eurós bónuszt választottam, és véletlenül el is találtam. Akartam pénzt kivenni innen, korábban megjátszott pénzt, hát nem megy, mert a bónusszal az ember nyer egy jó kis rollover követelményt is, és addig nincs kifizetés, a teljes pénzed be van ragadva. Gondolom, abban reménykednek, hátha visszabukom. Ravasz. Véget nem érő megforgatásokból áll az élet itt :)

Az a baj, hogy bankszámla sincs a nevemen.Elküldtem Nekik a személyigazolványom, a lakcímkártyám másolatát, és egy telefonszámla másolatot,remélem elfogadják, és kifizetnek.

Nekemis hatalmas rolloverem volt, valami 650 euró, és abból megvolt 150, de szerencsére sikerült kipörgetnem, de most amíg nem küldik a pénzt, biztos, hogy nem bónuszozok Náluk..:D

Idézetet írta: fjazej Dátum november 28, 2013, 12:37:41
Az a baj, hogy bankszámla sincs a nevemen.Elküldtem Nekik a személyigazolványom, a lakcímkártyám másolatát, és egy telefonszámla másolatot,remélem elfogadják, és kifizetnek.

Nekemis hatalmas rolloverem volt, valami 650 euró, és abból megvolt 150, de szerencsére sikerült kipörgetnem, de most amíg nem küldik a pénzt, biztos, hogy nem bónuszozok Náluk..:D

Evvel küszködünk egy haverral is. Egyszerűen mindenbe belekötnek, elküldtük nekik a személyit illetve közüzemiszámlát, ami az apja nevén van.Személyin látszik a cím is.. Nekik az sem elég, még valami más amin egyszerre szerepel a cím és az ő neve is. Nem tudom a személyi és villanyszámla alapján miért nem egyértelmű. Egyszerűen nincs más a nevén. Arról nem is beszélve, hogy nekem pedig nem fogadták el még mindig a bankszámlakivonatot, hiába van rajta egyszerre a nevem és a címem. És nem segítenek, hiába írja le az ember mindezeket, ugyanazt a mondatot hajtogatják és avval el van intézve.

Idézetet írta: ab_aevo Dátum november 28, 2013, 13:40:31
Evvel küszködünk egy haverral is. Egyszerűen mindenbe belekötnek, elküldtük nekik a személyit illetve közüzemiszámlát, ami az apja nevén van.Személyin látszik a cím is.. Nekik az sem elég, még valami más amin egyszerre szerepel a cím és az ő neve is. Nem tudom a személyi és villanyszámla alapján miért nem egyértelmű. Egyszerűen nincs más a nevén. Arról nem is beszélve, hogy nekem pedig nem fogadták el még mindig a bankszámlakivonatot, hiába van rajta egyszerre a nevem és a címem. És nem segítenek, hiába írja le az ember mindezeket, ugyanazt a mondatot hajtogatják és avval el van intézve.

Azt mondják, hogy küldjük el a "padrón"-t. Szótár szerint az a valami névjegyzék. Mi a fene lehet az?

Idézetet írta: ab_aevo Dátum november 28, 2013, 13:49:44
Azt mondják, hogy küldjük el a "padrón"-t. Szótár szerint az a valami névjegyzék. Mi a fene lehet az?

Próbáljátok meg egy születési anyakönyvi kivonattal.
Bár az címet nem igazol...

Lehet, hogy ez egy "ottani" speciális nyomtatvány, amelynek nincs máshol megfelelője. ahogy lakcímkártya sincsen mindenhol...


Idézetet írta: fjazej Dátum november 28, 2013, 12:37:41
Az a baj, hogy bankszámla sincs a nevemen.Elküldtem Nekik a személyigazolványom, a lakcímkártyám másolatát, és egy telefonszámla másolatot,remélem elfogadják, és kifizetnek.

Nekemis hatalmas rolloverem volt, valami 650 euró, és abból megvolt 150, de szerencsére sikerült kipörgetnem, de most amíg nem küldik a pénzt, biztos, hogy nem bónuszozok Náluk..:D


Ennyiért akár megéri bankszámlát is nyitni...
Ha nem rendelsz hozzá bankkártyát, olcsón megúszhatod, akár egyetlen havi számlavezetési díjjal is.
(a nyitás általában ingyenes, viszont a felmondásnál/számlazárásnál kérhetnek pénzt. Biztosan egy havi számlavezetési díj lesz a költséged)

Ha megvan a számla, akár egyből kérhetsz személyesen egy számlakivonatot vagy ha van netbankod, akkor nyomtathatsz onnan egyet...

Mennyi idő alatt fogadják el, vagy utasítják el az iratokat?Már két napja elküldtem Nekik, de még mindig semmi, és hogyan értesítenek?E-mail-ben, vagy a yogano-nál üzenetben?Kezd felhúzni ez az iroda, nem tudom mit kell ennyit tökölniük ilyen hülyeségekkel..

Idézetet írta: ab_aevo Dátum november 28, 2013, 13:40:31
Evvel küszködünk egy haverral is. Egyszerűen mindenbe belekötnek, elküldtük nekik a személyit illetve közüzemiszámlát, ami az apja nevén van.Személyin látszik a cím is.. Nekik az sem elég, még valami más amin egyszerre szerepel a cím és az ő neve is. Nem tudom a személyi és villanyszámla alapján miért nem egyértelmű. Egyszerűen nincs más a nevén. Arról nem is beszélve, hogy nekem pedig nem fogadták el még mindig a bankszámlakivonatot, hiába van rajta egyszerre a nevem és a címem. És nem segítenek, hiába írja le az ember mindezeket, ugyanazt a mondatot hajtogatják és avval el van intézve.

Az hagyján,Neked legalább vissza írnak, Engem arra se méltatnak..:D

Idézetet írta: fjazej Dátum november 29, 2013, 12:44:01
Mennyi idő alatt fogadják el, vagy utasítják el az iratokat?Már két napja elküldtem Nekik, de még mindig semmi, és hogyan értesítenek?E-mail-ben, vagy a yogano-nál üzenetben?Kezd felhúzni ez az iroda, nem tudom mit kell ennyit tökölniük ilyen hülyeségekkel..

Elvileg 72 órát írnak a válaszra, de gyorsabbak szoktak lenni, vagyis voltak régebben.

Mondjuk most haveromat is szívatják, kiutalás helyett bekértek tőle még egy fényképes dokumentumot és egy másik (másmilyen) számlakivonatot.

Ha elfogadják az iratokat, akkor a belső levelezőben szokott róla üzenet jönni, a nevünk mellett piros "buborék" hívja fel rá a figyelmet.

Tenisznél feladás esetén mi a szabály náluk?

Idézetet írta: Latzka Dátum november 29, 2013, 16:15:18
Tenisznél feladás esetén mi a szabály náluk?

Sajnos, ha arra raktál, aki feladta, akkor bukta, ha nem rá, akkor nyertél.

lefényképezett dokumentumot nem fogadnak el? muszáj szkennelt legyen?

A bónuszok forgatására továbbra sincs határidő?

Idézetet írta: LFCfanBoti Dátum november 30, 2013, 15:35:29
lefényképezett dokumentumot nem fogadnak el? muszáj szkennelt legyen?

Mindig, mindenhova fényképet küldtem, itt is megfelelt nekik...

Idézetet írta: benson Dátum november 30, 2013, 16:10:22
A bónuszok forgatására továbbra sincs határidő?

Még nem találkoztam vele... :)

Ellenőrizték a számlám, és vissza írtak, hogy minden rendben, erre ma kértem egy kifizetést, és ezt a választ kaptam, ez mi lehet?A fordító semmi értelmeset nem dobott ki rá..

Nuestro Dpto. de Administración y Verificación de Cuentas ha localizado movimientos que van en contra de nuestra política para el correcto uso de la página.

Hemos podido verificar que existen movimientos realizados en su cuenta que son a ganador (con la única finalizadad de liberar el bono otorgado y cumplir rollover) rebajando así las pérdidas de la promoción que se le ha otorgado. Recuerde que, tal y como indican los términos y condiciones de la promoción "Cualquier uso abusivo o fraudulento de las promociones puede implicar la retirada de la misma y el cierre de su cuenta".

Queremos dejarle la opción a que siga jugando con nosotros y no vernos en la obligación de cerrar su cuenta de usuario. Por este motivo, hemos procedido a regularizar su cuenta de usuario modificando las cantidades de rollover y bono correspondientes.

Para cualquier consulta, puede contactar nuevamente con nosotros enviando un mensaje desde este apartado de Contacto.