Sziasztok!
Érdeklődnék hogy volt-e már valakinek hasonló problémája, és hogy ez mitől lehet??:
Bónusz igénylésnél amikor bepötyögöm a bónuszkódot: ezt a hibaüzenetet dobja vissza: Sajnos a számlája nem jogosult erre az akcióra. További segítség kéréséhez, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba és hivatkozzon a(z) SO10 referenciaszámra.
Kapcsolatba léptem az ügyfélszolgálattal, ők ezt írták vissza: A bet365 korlátozza a bónuszok felhasználását személyenként, családonként, háztartás címenként, e-mail címenként, telefonszámonként vagy fizetési mód számlaszámonként (pl. bank- vagy hitelkártya, neteller, stb.). A számlája egy vagy több más bet365 számlával is kapcsolatban van a fenti módok egyikén., ezért nem tudja igényelni a bónuszt.
A háztartásból egyedül nekem van a bet365-nél számlám. Bankkártyámról és mb számlámról kizárólag csak a saját bet365 számlámra fizettem be...