Üdv! Még sose voltak gondjaim a kifizetéssel. Korábban is előfordult már, hogy több helyről, skrillről vagy bankkártyáról is fizettem be. Kifizetéseknél elég volt ráírnom a chatre, hogy melyik kifizetési módot szeretném aktívra venni (azok közül amelyekről befizettem), majd oda gond nélkül megérkezett az összeg.
Most a konkrét sztori, hogy előbb skrillről, majd bankkártyáról is befizettem. Kértem, hogy ne az utóbbi, hanem a skrilles kifizetést vegyék figyelembe, így azt aktiválták is, arra kértem is a kifizetést.
Ma viszont felhívtak (!) a supporttól, hogy adjam meg a bankszámlám adatait, mert a pénzügyi osztály úgy állapította meg, hogy arra jár a kifizetés. Hiába magyaráztam, hogy előtte pár nappal fizettem be skrillről, és ezzel eddig se volt gond így. Mondják, hogy így-úgy számoltak, hogy melyik befizetésből mekkora a nyeremény, dehát ezt hogy a fenébe számolják ki?
Na mind1, banki utalást semmiképp se szeretnék, mert nem ft -ban játszok és még 2 napom maradt egy másik teremben való bónusz megkezdéséhez.
Mit tehetnék szerintetek, hogy skrillre juttassam rendben a pénzt? Fizessek be még skrillről és akkor érvényesnek hiszik azt?