Idézetet írta: Csenii Dátum december 12, 2017, 15:38:15
Szerintem azért van a magyar ügyfélszolgálat hogy a magyarok hozzájuk forduljanak minden csip-csup üggyel.
Nem értem miért akarjátok kijátszani az angol ügyfelesek jóindulatát. Vagy arra építeni. Ezzel egy idő után csak azt éritek el, hogy majd nem engedik a magyarokat regisztrálni, mert csak a baj van velük. Ha utólag azt mondják hogy tévedtek vmiben, akkor tévedtek. Fogadd el, örülj hogy ott játszhatsz, vagy ha nem tetszik a rendszerük, keress egy másik irodát. A tippmixpro egyébként mennyivel jobb e tekintetben? Mire beveszi a rendszerük a fogadásodat addigra tizedeket megy le az odds. Tegnap raktam egy tippet 10-es oddson, mire elküldte a rendszer addigra már csak 9-et ért.
Egyébként nyertes volt a fogadásod aminek módosították utólag az oddsát, vagy nem?
Nem a tippmixpro a minta semmiben sem.
Egyébként meg minden helyzetben, ha ügyet intézel (a hétköznapokban is igaz ez) a lehető legmagasabb szintű döntéshozót kell keresni, a valószínűleg nagyobb felkészültsége és a biztosan nagyobb döntési jogköre miatt.
Ha a bet365-nek magyar lenne a vezetősége és ők hoznák a szabályokat, akkor őket kéne megpróbálni elérni és nem az angol ügyfélszolgálatot.
Az ügyfélszolgálat csak tolmácsolja, amit megértett a szabályokból, ráadásul néha fordítás közben veszik el a lényeg.
Egyébként a hibás szorzós, de cashout-olt fogadások visszafejtésére szerintem nincs kapacitás, nem éri meg nekik ezeket ellenőrizgetni és számolgatni, így azt tapasztaltam más irodánál, hogy ilyenkor inkább benyelik a veszteségüket.
Kb. ugyanez igaz a pereskedésre: az EU-n belüli székhelyű irodáknak biztosan lenne módja a magyar hatóságok megkeresésével intézkedni, de ehhez nekik is tolmácsok és ügyvédek kellenének, aztán ha jogos a követelésük, akkor sem biztos, hogy be tudják majd azt hajtani, ahhoz még egy bírósági ítélet is kevés, ha nincs vagyon vagy látható jövedelem, amin azt végre lehet hajtan, így egyszerűbb, ha egyszerűen kirakják az irodától a játékost, aki kárt okozott nekik.