Üdv! Van kis problémám a legutóbbi kifizetéssel. Bankszámlát váltottam (Rafi/Erste), a régiről volt befizetésem, rendszeresen oda is kértem a kifizetéseket (a számlához társított kártyára). A legutóbbi kifizetésnél elmondtam a supportnak, hogy számlaváltás volt, inkább Netellerre kérem az összeget (onnan is volt már befizetésem, utaltak is már rá korábban 1 v. 2-szer), ha a szokott számlára küldik, nem fogom megkapni. Csak kötötték az ebet a karóhoz, hogy ez a protokoll, csak akkor lehet más kifizetési módról szó, ha a régi bankkártyára nem jön össze. Mondom oké, majd rájönnek. Szept. 26 volt a számla megszüntetés, okt. 02 a kifizetési kérelem, ma ugye 17-e. Pénz sehol, supporttal ma beszéltem, azt mondták két hete elutalták, beszéljek a bankommal (hajlandó vagyok elhinni nekik, eddig sosem volt gond velük). Rafi ügyfélszolgálaton semmit nem tudtak intézni, nem teljesült utalásokra nem látnak rá, azt megerősítették, hogy a számla le van zárva. Utánanéztem a megszűnt számlára utalásnak, rögtön, aznap, esetleg 1-2 napon belül visszapattan magától/visszautalják. Hát ez most nem így van, mondjuk nem számlára, hanem kártyára jött volna a pénz, lehet ennek ilyen hosszú átfutási ideje? Merre induljak?