Idézetet írta: sniper elite Dátum szeptember 29, 2010, 16:39:20
Hello!
Lenne ezzel a céggel egy elég komoly problémám, 1 hete regiztem náluk egy számlát, el is küldtem 20ezer forintot, elsőre nem mertem többet... Szóval elküldtem, de eddig xarnak jóváírni a számlámon, 5-6 napja nem érdekli őket. Most írtam nekik egy levelet, mert nagyon kezdem unni ezt a mentalitást ahogy ők hozzáállnak a dologhoz. Egyértelmű hogy napok óta rá se néznek a Magyar számlájukra, ami Erste bankos mert ha ránéznének akkor látnák hogy küldtem rá zsét és ideje lenne már jóváírni...
A neteller oldalán megadtad az adatokat, hogy mennyit fogsz nekik utalni?
Én az eurós számlámra forintban utaltam (az Erstéhez) és az előtt kellett.
Pontosan kiszámolják, hogy mennyit várnak ellenértékként. Azt nem tudom, mi történik, ha számukra kedvezőtlenül mozdul el a pénz megérkezéséig az árfolyam, mert mos én szívtam, és hiába lett volna 100 eurónál több a pénz a forinterősödés miatt, ugyanúgy 100-at írtak jóvá a számlán.
Egyébként 3-4 napig tartott, de egy emailt sme küldtek róla...
Én elsősorban azért nyitottam, mert a tipicóhoz akartam befizetni (ezt meg is tettem) és skrillről nem járt volna a 100 euró bónusz.
A kártyám (axás Visa) meg nem használható fogadóirodákhoz, más bankoz meg nem megyek, mert nem tudok annyi szolgáltatót eltartani.
Idézetet írta: Gery185 Dátum május 19, 2012, 18:40:14
Megosztanám én is tapasztalomat a netellerről, én nagyon mb-párti vagyok, de úgy felbaszták az agyam, hogy ezt le kell írnom, még márciusban nyitottam egy számlát, elküldtem a papírokat, el is fogadták, akartam feltölteni a mb-s mastercardommal, erre magtagadták, majd zárolták a számlám, hogy további szolgáltatásokat nem nyújtanak nekem, nem használhatom ezt a szart, stb... Végülis magukkal basztak ki, mert fee-t termeltem volna nekik rendesen.. Ma még fel is hívtam őket, a faszi csak ugyanazt tudta elmondani, gecik ezek, csak azt sajnálom, hogy mb-s számlám Eur-ban van és nekem usdos számla kéne...
Én is a moneybookers kártyámmal akartam hozzájuk tölteni - gondoltam milyen okos vagyok, hogy a két számla között azonnal átvezetem a pénzt - de nem engedte, nekem is zárolták a számlámat a sikertelen próbálkozások (?!) miatt.
A moneybookers szerint minden rendben van a kártyával (bár tegnap az interwettenhez sem tudtam használni, mondjuk ott nem akarják, hogy mobilról moneybookerst használjunk, tehát ez nem biztos, hogy véletlen)
Talán itt is tudatos döntés valamelyik fél részéről, hogy a konkurenciához ne passzoljon a mb kártya...
A lényeg, hogy valamelyik biztosan hazudik a "nálunk minden rendben volt" szöveggel, de lehet, hogy mindkettő.
Aztán csak akkor nyitották újra a számlát, miután telefonon is beszéltünk - ők hívnak - , nem voltak elegendőek az okmányaim. Bár egy rohadt fillér sem volt addig a számlán, nem tudom, mi indokolta a pánikszerű zárást...
Bár az, hogy zárolják a számlát, mikor pont a konkurenciától hoznál át hozzájuk pénzt, az elég érdekes...
Van esetleg valakinek jó tapasztalata is velük kapcsolatban? hehe