Sziasztok!
Tegnap este próbáltam chatelni az ügyfélszolgálattal, de mivel 59-en voltak előttem, így másfél óra után feladtam a lehetetlennek tűnő vállalkozást. Ma csak 36-an várakoztak, úgyhogy ezúttal már türelmesen végigvártam a 3,5 órás sorban állást. A kb. 5 perces beszélgetés végül 37 (!!!) percig tartott, mivel minden válaszom után 7-8 percet vártam, hogy a hölgy újra felbukkanjon az éterben. Biztos vagyok benne, hogy egyszerre több emberrel is chatel, ami csak azért rossz, mert láthatóan nem tudja egy idő után követni, hogy ki mit írt neki. Én például rögtön azzal kezdtem, hogy sem az asztali gépemen, sem a mobilomon nem tudok tegnap este óta fogadni. Erre a hölgy első kérdése pár perc elteltével (idézem): "Hadd kérdezzem meg, hogy asztali gépen vagy telefonon kívánt fogadást tenni?"
Na ez volt az a pont, amikor kicsit azt éreztem, hogy egy olyan galaktikus örvénybe kerültünk, ahol nagy valószínűséggel soha nem találunk egymásra.
Na de a lényeg:
A mobilon (android) a következőket kellett tenni:
1. El kell távolítani a telefonról az appot, ha le van töltve.
2. Belépni a mobilon a weboldalra, legörgetni a sport alkalmazásig és azt letölteni. (A weboldalon majdnem a lap alján találunk egy olyat, hogy
Minden bet365 alkalmazás, arra rámegyünk, és a következő oldalon kiválasztjuk a
Sport alkalmazást.)
3. Ha ez megvan, akkor máris lehet fogadni. Én legalábbis azonnal meg tudtam tenni végre egy fogadást, és furcsa mód nem is kért semmilyen hitelesítést.
Nem tudom, hogy hányan lesztek olyan szerencsések, mint én, de ha csak egy pár embernek is sikerül, akkor már megérte.
Végül még megkérdeztem a hölgyet, hogy "az asztali gépre várható valami megoldás a későbbiekben?", amire egy olyan választ kaptam, ami nem igazán volt egyértelmű, de azért leírom szó szerint, hátha valakinek sikerül értelmeznie:
"Az asztalin egyelőre csak a frissítés és elölrőlkezdés és ismét próbálkozás egyelőre."
Kódfejtők már dolgoznak a fenti mondaton.