fortunawin

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Idézetet írta: vmlinuz Dátum június 16, 2010, 13:23:05
Az index nem foglalkozik azzal, hogy mit reklámoz.

De még az nso sem...

Az iroda kifizeti a reklámfelületet, aztán annyi. Indexet, nsot nem érdekli, hogy mi történik utána.....ők megkapják a pénzt, s kész.

Beszéltem ismét az ügyfélszolgálattal. Kiderült, hogy mivel igényeltem a bónuszt ezért amig nem forgatom meg 5-ször a pénzem, 3-as szozóval addig nem fizetik ki!!! EZ A FORTUNA WIN EGY ROHADT NAGY ÁTVERÉS!!! Feljelentem őket akkor is, ahol csak tudom. Fekete listára velük!!!

Idézetet írta: arman Dátum június 16, 2010, 16:47:30
Beszéltem ismét az ügyfélszolgálattal. Kiderült, hogy mivel igényeltem a bónuszt ezért amig nem forgatom meg 5-ször a pénzem, 3-as szozóval addig nem fizetik ki!!! EZ A FORTUNA WIN EGY ROHADT NAGY ÁTVERÉS!!! Feljelentem őket akkor is, ahol csak tudom. Fekete listára velük!!!

Ha igényelted a bónuszt akkor ne csodálkozz, hogy nem fizetnek ki, mielőtt ki nem forgatod, ez mindenhol így van, csak itt kicsit erősebbek a feltételet. Feljelenteni nem tudod őket, csak kinevetnének.. Én is gondolkodtam, hogy befizetek, de aztán megláttam a forgatási feltételeket és elszörnyűlködtem..
Remélem valaha viszontlátod a pénzed! ;)

üdv,

Gerynek igaza van, eddig nem irtad, hogy a bónuszt is igénybe vetted. Viszont az hiba részükről, hogy előbb technikai problémára hivatkoznak, s csak utána mondják meg, hogy mi is a gond valójában.

Én nem vettem igénybe a bónust mert már az elején láttam hogy lehetelen küldetés a bónusszal játszani. No de mind1. Tegnap délelőtt azt az infót kaptam tőlük hogy ,  technikai probléma van. Délután este fele, már egy másik karapekkal leveleztem, az azt mondta, hogy éppen most alálták meg az általam beküldött igazolvány másolatának mindkét olalát. 24 óra és lehet kifizetni. Eltelt, ez a 24 óra. Írtam nekik este 7kor, meg most is , de semmi válasz!Mindenki vonja le a következtetést. 50el száltam be, 100at akarok kivenni és állóvíz van!

Igazából én is rájöttem, hogy mivel igényeltem a kezdőbónuszt, így nem vehetem ki a pénzem, mielőtt ötször nem forgatom meg legalább 3-as szorzóval. Viszont azt nem értem, hogy most itt pár embernek mi a baja? Mert ugye választhattam volna azt a lehetőséget is, hogy nem kell a bónusz. Mindenesetre jártam már így párszor, pókerezem is, és ott is megtörtént sokszor, hogy vártam a nagy bónuszt, aztán kiderült, hogy FPP-ket kell gyűjteni hozzá, meg további feltételek vannak. Az alap tanulság az, hogy semmi sincs ingyen az életben, és minden kezdőbónusz azért van, hogy játszál vele, nem azért hogy kivedd :), plusz az apró betűvel írt részek mindig a legfontosabbak. Még egy dolog, a pénzem nekem még sose érkezett meg 3 napnál hamarabb sehonnan sem, ezért az után lehet ítéletet mondani, ha nem érkezik meg...

Annyi van, hogy az ügyfélszolgálat ne beszéljen mellé, mert nem hülyék. Ha meg hülyék, rakják ki őket. Ez a minimum, amit el lehet várni egy irodától, amellett, hogy fizetnek rendesen.

Én nem tudom megérteni, hogy minek kell mindenféle szart kidobni a piacra mielőtt be sincs fejezve vagy nem működik tökéletesen. Ezt csinálta a Betclic Magyarországi ága, ezt csinálják a Fortunawinesek is. Egy olyan oldalt én nem adtam volna ki. Sietnek, összedobnak egy halom pénzt reklámra, ahelyett, hogy ezt fejlesztésre költenék és összehoznának valamit, ami tökéletesen működik. Neeem, minél hamarabb ki kell dobni a piacra, nem számit, ha a userek szivnak. Csak 2 dolgot nem vesznek figyelembe: óriási a konkurencia, és ez megeszi őket előbb vagy utóbb és hosszútávon ez nem működik, mert az interneten hamar terjednek a negativ tapasztalatok és egy idő után már hiába költenek reklámra, mert már nem fog visszajönni és itt kezdődnek a bukások.

Legutobbi levelezésünk eredménye, hogy a problémámat átküldték a technikai osztályra még 19 óra körül és még 22:45ig sem jött rá válasz, de azon vannak hogy megoldják a problémámat. Érdekes, befizeni lehet azonnal de már a kifizetésnél szivatják az embert. Gondolom arrra apellálnak, hogy eljátszom a pénzt és nem kell kifizetni. Na de erre rácsesztek, már várok, igza egyre kevesebb türelemmel.

én nem akarom a bónuszt kivenni, csak azt a pénzt amit levettek a számlámról. zöldfülű vagyok a fogadásokban, de ahogy elnézzem ezeket a korrekt offshore cégeket inkább az is maradok. de az biztos hogy a gazdasági versenyhivatal, tv ügyvédje és egyéb fórumok figyelmét felhivom erre a szemétségre. Pl: a 10-es pont a szabályzatukban: Vita, reklamáció esetén a fortunawin döntése a mérvadó! Ez milyen már??

arman te szerintem csak feleslegesen fröcsögsz, mert ha igényelted a kezdőbónuszt, akkor nincs miről beszélni. A pénzed akkor kapod meg, ha első befiv. + kezdőbónusz összegét 5-ször megfordítod legalább hármas szorzóval. Ha ezelőtt pénzt akarsz kivenni, akkor értelemszerűen nem fogsz tudni. Benne van a szabályzatban. Szóval elmehetsz az ENSZ-hez is, ha azt akarod, hogy a világ rajtad röhögjön.

Más dolog xviktorx esete, arra tényleg kiváncsi vagyok, hogy hogy végződik. Ugyanis veled ellentétben nem igényelt bónuszt.

vmlinuz részben egyetértek, fogyasztóként elvárom, hogy minden jól működjön. Viszont több webes projektet is vezettem, és határidőre még sosem készült el semmi 100%-ra. Ugye a reklámkampányt meg nem két héttel , hanem pár hónappal kell leegyezni indulás előtt. Ha volt-van céged, akkor valószínűleg ez számodra is nyilvánvaló. Plusz ami a legrosszabb, hogy a csúszások miatt mindig a tesztfázis az, ami lerövidül.

Induló oldalaknál mindig ott a veszély, hogy az első kliensek nem a 100%-os szolgáltatást kapják. De ez kocsiknál és más termékeknél is így van, pl. állandó vendég vagyok egy meg nem nevezett svéd autómárka szervizében :).

Mindenesetre remélem sikerül a forgatás, a kifizetésre én is kiváncsi vagyok, de mivel a Fortunánál 10 éve sportfogadok (valószínű nem én vagyok az egyetlen, aki átjárt Szlovákiába), nem hinném, hogy meglopnák az ügyfeleket, sose volt ilyen tapasztalatom velük, pedig pár milliót már kifizettek, meg én is vissza :).

Egyelőre a mai 5-8 levélváltást követően is csak igérgetés, technikai hibára való hivatkozás!továbbra sincs semmi konkrétum. Jah csak annyi hogy elismerték hogy esetemben hibáztak, mert elkallódott az igazolványom másolatai. De ezt már tegnap megtalálták és ma 12 óra után közölték hogy hibáztak és már nem lesz semmi gond. De kifizetni még mindig nem tudok!

Most is megpróbáltam de továbbra is ugyan az a hibaüzenet mint kedden.Semmit nem csinálnak ezek!Kezdek idegileg tönkremenni!

Most kaptam ezt az emailt: "Tisztelt xxxxx xxxxx,

a kifizetési kérését elfogadtuk. Az összeg 2-3 napon belül megérkezik a számlájára.

Köszönjük, hogy a FortunaWin oldalain játszik. Bármilyen kérdés esetén továbbra is állunk rendelkezésére.

További jó szórakozást, és sok nyereményt kívánunk.

Tereza Damianidu
Helpdesk
De érdekes mert az oldalon lévő számlámon még mindig meg van a pénz

Akkor szerintem gyorsan kérjél még egy kifizetést, hátha a végén még mindkettőt megkapod, és így megduplázod a pénzed  ;D ;D