Expekt-ről úgy általában

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Üdv mindenkinek!
Azzal a kéréssel forduolok hozzátok hogy szeretném ha egy picit felvilágosítanátok... Először is elnézést kérek amiért nem olvasom a régebbi témákat az Expektről stb, de az Expekt is sokat változott én pedig már egy éve nem fogadtam szóval nagyon kiestem azt sem tudom mi hogy működik... Lényegében arról van szó hogy én tavaly próbálkoztam először a netes sportfogadással, de akkor még nem voltam 18 éves csak 17 szóval a szüleim adataival meg bankszámlájával kellet trükköznöm. MOst elmúltam 18 éves és szeretnék újra belekezdeni a Sportfogadásba, a gond csak ott kezdődik hogy szinte már semmire nem emlékszem  :-\Egy fogadást persze meg tuidok kötni nem arról van szó, de nagyon sok alap dologra már nem emlékszem. Szeretném ha ki tudnátok segíteni...
Először is: Banki átulással szeretnék utalni pénzt, mennyi is a minimum? 1500 ft avgy 3000 ft??
Hogyan is kell?? Bemegyek az OTP-be megadoma számlaszámot és a közleményekbe be kell irni a felhasználó nevemet/azonosítómat?? Nem tudom ezen után kell még valamit ügyködni??Semmi sms értesítő? Vagy átutalásnál nem kapok valami kódfélét smsben amit át kell irni?? Mennyi idő is tulajdonképpen mire megérkezik a pénz az Expektre?
Sportfogadásoknál a hosszabításban szerzett gól is számít ugye?? Mármint nem emlákszem pontosan.. van olyan szabály hogy a rendes játékidőn túl (90 percen) már nem érvényes a gól így a fogadás eredménye az ami 90 perc alatt születik?? Vagy itt nincs ilyen??
Kiutalás. Lehívom az összeget egy bankszámlára... Ha jól emlékszem az Expekt vacakol a Takarékszövetkezetes számlákkal, tulajdonképpen meg érkezik a  pénz de a TaxSzöv fennt tartja és csak fönn akad? Vagy erre rosszul emlékszem?? Már elmúltam 18 éves de még mindig OTPJunior kártyám van. Ez számít valamit?? Ebbből lehet késöbb gond?
Röviden ennyi jut eszembe :-\ Mégegyszer bocsánat a kérdések miatt de nagyon kijöttema  gyakorlatból, és jó lenne ha valaki/k segítene.. :) Ha más dolog is eszetekbe jut nyugodtan irjátok meg. Bármi alap dolog vagy trükközés avgy akármi általános dolog amit jó tudnom.  :beerchug:
Köszönöm. Rooney88

Üdv
Addig még ezt a levelet megírtad,annyi idő alatt az Expekt oldalán az összes kérdésedre kaptál volna választ
üdv sipista

Szerintem, ha OTP-s vagy, érdemes lenne OTP direktet csináltatnod, akkor nem kellene a bankba szaladgálni.
Csak átmásolod a bankszámlaszámot, az azonosítódat,  és már megy is a pénz, ami 2-3 napot vesz igénybe.
Szerintem az nem gond, hogy junior számlád van, mert ha jól tudom azt 25 éves korig lehet használni. Az a lényeg, hogy 18 évestől több legyél, és legyen saját bankszámlád.

Az ügyfélszolgálathoz intézet kérdésemre már vagy 4. napja még csak érdemi válasz sem jött tőlük.Pedig csak egy promóval kapcsolatban irtam és kérdeztem az irodától. Ez a csúcsminőségű ügyfélszolgálat? Vagy csak mindenki szabin van tőlük. Kissé nevetséges ez a szarok az ügyfélre stílus!!!

Idézetet írta: Atika Dátum július 23, 2010, 00:10:59
Az ügyfélszolgálathoz intézet kérdésemre már vagy 4. napja még csak érdemi válasz sem jött tőlük.Pedig csak egy promóval kapcsolatban irtam és kérdeztem az irodától. Ez a csúcsminőségű ügyfélszolgálat? Vagy csak mindenki szabin van tőlük. Kissé nevetséges ez a szarok az ügyfélre stílus!!!

Az expektre ez nem nem jellemző, biztosan odaért a leveled?

Most érkezet egy válasz tőlük hogy a levelet megkapták és továbbították az illetékes osztályhoz. Kiváncsian várom hogy mikor kapok érdemi választ, mivel ez az időmenyiség kicsit lassúnak tűnik mivel egy elég tekintélyes irodárol van szó.

Tegnap fogadni akartam 3 meccsre a bankom 1%-val. Azt hittem, hogy a tizedesösszeget is elfogadja az oldal, (pl. 83.96 egy szelóra) aztán kiderült hogy nem, és véletlenül a kiszemelt 3 meccsre feltettem a teljes bankomat...Sokkot kaptam, és dobtam az ügyfélszolgálatnak egy PM-t, hogy hogyan lehet még az események kezdete előtt törölni egy szelót a "függőben" mappából, ha véletlenül elütöttem valamit (az események bő 3 óra múlva kezdődtek volna, tehát nem történt volna semmi, ha segítenek).20 perc múlva láttam, hogy elolvasták a kérdést, de választ azóta sem kaptam!

A poén viszont az, hogy nyertem, és így sikerült megduplázni a bankomat! :great:

Összességében: Az expekt ügyfélszolgálat lassú, én meg szerencsés vagyok...

Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy Expektnél merre kell váltani a valutát, amiben a számlám van?
Most forinton van, de át akarnám tenni euróra, mert a bankom nyitatna velem külön számlát emiatt.
És egy másik kérdés: a számlámon honnan jelent meg 2,65 ft, mikor egy garast nem töltöttem még fel.
Köszi

Idézetet írta: lapgellert Dátum augusztus 16, 2010, 22:47:47
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy Expektnél merre kell váltani a valutát, amiben a számlám van?
Most forinton van, de át akarnám tenni euróra, mert a bankom nyitatna velem külön számlát emiatt.
És egy másik kérdés: a számlámon honnan jelent meg 2,65 ft, mikor egy garast nem töltöttem még fel.
Köszi

Általában nem lehet csak úgy valutát váltani. Kérdezd meg az ügyfélszolgálatot.
A 2.65 ft-ot nem tudom, de gazdagodj meg belőle :D

Idézetet írta: ab_aevo Dátum augusztus 16, 2010, 23:03:23
Általában nem lehet csak úgy valutát váltani. Kérdezd meg az ügyfélszolgálatot.
A 2.65 ft-ot nem tudom, de gazdagodj meg belőle :D


20 ft a minimum sajna  :-\

Nagyon gyors az Expekt ügyfélszolgálata.
30 percen belül válaszoltak, mikor írtam nekik, néztem is hogy lehetnek ennyire gyorsak.
Bet 365nél sem rossz, de azért ők sem ennyire gyorsak

A kifizetés topicban a pozítívumról írtam, ide sajnos becsúszott egy kellemetlen malőr. 100%-ig nem vagyok benne biztos, hogy az iroda a hunyó, de a történetem rajtuk keresztűl bonyolódott, ezért ide írom.
Nos, a pókerezés során összegyűlt FPP pontjaimat általában verseny tikettek formájában szoktam levásárolni. Most is ez történt: szept.01-én vásároltam 2db 2+0.40$-s és 1db 5+0.50$-s jegyet. Ezek a vásárlások általában 1-2 órán belül megjelennek a pókerkliensben és fel lehet őket használni. Mostani vásárlásomnál 1db 2+0.40$-s jegy lemaradt. Különösebben nem estem kétségbe, hisz az utóbbi időben ez gyakran előfordúlt. Ilyenkor írtam egy e-mailt az Ügyfélszolgálatra, kaptam a választ, hogy küldik vizsgálatra a problémám és általában 24 órán belül sürű bocsánatkérések közepette megkaptam a jegyet. Most viszont, több nap átfutással, kapom a választ, hogy a szóbanforgó jegyeket mind megkaptam és fel is használtam. Hmmmm.... Korosodom, korosodom, de hülye azért nem vagyok. Csak tudom hogy mit kaptam meg és mit nem, egyébként mi a francnak reklamáltam volna. Ez már veszett fejsze nyele, de az igazságérzetem még ennek az egy levélnek a megírására sarkallt:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Válaszukat megköszönve az alábbiakat szeretném Önökkel közölni: biztos, hogy egy 2+0.40$ tikett nem érkezett meg, egyébként nem tettem volna szóvá. Viszont ha az Önök rendszere azt mutatja, hogy én ezt megkaptam és fel is használtam, nem tudok mit tenni, tudomásul veszem, mert bizonyítani nem tudom, hogy nem így történt. Tudomásom szerint nekem, mint vásárlónak nincs olyan lehetőségem, hogy az ilyen és ehhez hasonló vásárlásokat valahol visszakeressem, hogy tényleg realizálódott-e vagy sem. Szerencsére nem nagyobb tételről van szó, így nem fogom ezzel a problémával a jövőben Önöket zavarni.
Azt viszont teljes bizonyossággal ki merem jelenteni, hogy a szóban forgó tételt nem kaptam meg, de azt is hangsúlyozni szeretném, hogy túlléptem rajta, a jövőben ezzel a kérdéssel kapcsolatban több e-mailt nem küldök az Önök számára!

Maradok tisztelettel:"
Kíváncsian várom a reakciót. Ha érdekel benneteket szívesen megosztom veletek a fejleményeket, de nálam ez már "veszett fejsze nyele" kategória.

Várda, velem ugyanezt tették pár hete, csak nem póker lé, hanem fogadás lét nyúltak le. Nem írták jóvá a nyereményt, de azt kamuzták, hogy igen. Ne nézzenek már madárnak, írtam nekik, hogy ez volt az utolsó, aszt otthagyom őket. Merthogy ez már sokadik problémám volt velük rövid idő alatt, előtte sose volt semmi baj, "istenítettem" őket, pedig magamon kívül nem nagyon szoktam mást...  ;D Ez van.

Azért nem eszik olyan forrón a kását, mert estére megérkezett a válasz, attól az Ügyfélkapcsolattartótól akivel úgy nagy általánosságban tartom a kapcsolatot és ez az illető eddig még minden problémámat korrekten rendezte. Íme:

"Tisztelt Jene István,

köszönjük, hogy megkeresett minket levelével.

Kérdésére válaszolva szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy a hiányzó belépő tokenek jóváírásra kerültek pókerszámláján.

Szeretnénk elnézést kérni Öntől, hogy ebben az ügyben ekkora bonyodalmat okoztunk, sajnos, kollégáink nem reagáltak megfelelően pókercsoportunk válaszára, amit rendelése vizsgálatakor kaptunk.

Ezt nem tudjuk magyarázni, kérjük, korábbi leveleinket tekintse tárgytalannak.

Bármi kérdéssel, problémával forduljon hozzánk bizalommal.

Kívánunk Önnek sok szerencsét honlapunkon.

Tisztelettel,"

Nos, ez így korrekt! Azaz mégsem, mert most egy 5+0.50$ tikettel többet kaptam. Ha szóltam a hiányért, akkor a becsület azt diktálja, hogy szóljak a többletért is. Folyt.köv. ...


A magyar Scotty Nguyen-nel :) nem mer ujjat húzni az expekt; a plusz token az fájdalomdíj ;)