Szasztok.
Ez az én esetem: SPF Admin hívta fel a figyelmemet, hogy nem tudok pénzt fogadni a Skrill-számlámon (nyertem 5 eurót SFscore-ban). Próbálgattam belépni, nem sikerült, mindig kiírta, hogy zárolva van a számlám.
Írtam a helpnek, majd napok múltán nagy nehezen válaszoltak (de legalább válaszoltak), s egy ilyen üzenetet írtak:
Dear XY (én)
Thank you for contacting the Skrill Help Team.
We would like to inform you that your account has been closed and can not be reopened.
However, you can set up a new Skrill account with a different e-mail address. Please choose whether the account should be private or business in order to avoid future inconvenience.
If you have further questions, we are at your disposal.
Kind regards,
Peritsa
Skrill Help Team
Magyarul mindenféle indok nélkül bezárták a számlámat, s nem is nyithatom újra. De legalább megtehetem másik e-maillel...
Találkoztatok már ilyennel?
Amúgy alig használtam, sok éve, míg pókereztem, akkor gyakrabban utalgattam vele ki-be, de max. 50-100 dollárokat, utoljára talán 1-1,5 éve volt pénzmozgásom rajta, azokat a pénzeket fizettem be valahová, vagy utaltam haza, amit itt nyertem (10-30 eurós nagyságrend...). Még a legszebb, hogy volt 5 euró a számlán, lényegében azt megtartották maguknak (arra még rákérdezek náluk, hogy képzelik), arra vártam, hogy majd ha nyerek máskor is, 10 eurót már be tudok fizetni valahová, nem volt sürgős. Ez úgy fél éve állt náluk.
Szóval elég gáz, nem értem az egészet. És a k. anyjukat.