Fortuna win probléma (győztes fogadás jóváírás 24 órája elmarad ... )

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Üdv mindenkinek ! Tegnap fogadtam a Fortunawinen 3as combo-t 20 euro értékben 5× eredővel , és azóta sem írták jóvá az egyenlegemben . Nem tudom hogy mitévő legyek mivel a számlakivonatban sem található már meg az hogy én fogadtam hamis értékek vannak a live fogadásban pedig nem is live-oltam egyáltalán ezen az oldalon . Valami meghibásodás lehet a rendszerben vagy nem is igazán tudom mert ilyet még nem láttam eddig fogadásaim során eléggé hihetetlennek tűnik nekem ... Szóval aki éppen most akarna fogadni az oldalon vagy regisztrálni hát nem ajánlom ne hogy ő is úgy járjon mint én .. Aki tapasztalt ehhez hasonló esetet akár más irodában is és még nem lezárt az ügye esetleg feljelentést is tett kérem írjon mert mindenki véleményére szükségem van ahhoz hogy megoldjam ezt a komoly problémát .. 100 eurót nem dobhatok csak úgy ki az ablakon és kitudja hány emberrel csinálta ezt az iroda szóval fel kell lépni ez ellen ... na üdv mindenkinek várom a hozzászólásokat

Az ügyfélszolgálatot próbáltad már? Írd meg nekik mi a problémád, mert attól ugye nem oldódik meg, hogy csak ide írod meg. Május végétől játszom náluk, bár nem ment minden mindig zökkenőmentesen, de az ügyfélszolgálat a fogadásokkal kapcsolatos problémákat simán megoldotta nálam. Bár teljesen nem is értem mi a baj. A mérkőzések, amiket fogadtál már ki vannak értékelve? Mi az hogy hamis értékek vannak? Kicsit bővebben írd le a problémát légyszi, na meg vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, élő chat is van.

Sztem is ügyfélszolgálatnál próbáld meg. Lehet, hogy pont akkor volt frissítés a rendszerben és kimaradtál. Nekem is volt már ilyen, hogy nem küldték meg az összeget viszont olyan nem, hogy hamis értékeket írtak le.
A feljelentést meg felejtsd el:D

a hamis értékek az jelentik hogy igazából a fogadások listájában semmi nincs hanem a élő fogadásoknál ír 4 szelvényről és olyan dátummal ami az utolsó belépés dátuma ... szóval ezt nem értem megmutatom példának :
A szelvény száma    Tét    Lehetséges nyeremény    Státus    Mód    Dátum
   
CANCEL_NOFITICATION SET_NOFITICATION
   1    0.0    0.0    Nyitott    NONE    2011.01.31.  13:15
és ezt az egészet nagyon nem értem mert a befizetésem sincs rögzitve a végbement fogadásaim se, szóval maximum a bank által rögzített befizetés alapján tudnék reklamálni mivel a számlámon mindne bizonylat eltűnt. igen próbáltam az ügyfélszolgálatot bár még nem nagyon reagáltak az élő chatet nem próbáltam ott sajna eddig olyat tapasztaltam hogy beraknak oda egy embert és ennyi nem érdekli őket ha nem ért hozzá... Unibeten hasonló esetem volt vagyis van is mivel ott eléggé megforgattam a pénzt és önkizárás indokkal kizártak félévre ezt is jogtalanul mivel aktívan játszottam ott valószínű hogy nem azon töröm a fejem hogy kizárjam magam meg a kis unokaöcsém se ül le ide véletlenül hogy félrekattintana, meg egy többlépéses dolog ez hogy önkizárás. körülbelül 2,5 hónapom van mire visszaadják a regem na arra is kiváncsi leszek hogy mi lesz belőle mert így be sem enged lépni a Suppal felvettem a kapcsolatot annyit írtak hogy nem tudnak mit tenni a félévet meg kell várnom és visszakapom a reget úgy ahogy van. de hát akárhogy is számolom most ez már 50 ezer Ft amivel így "lógnak" fogadóirodák.. és ne tegyek feljelentést ?? nem tudom mit gondolnátok ebbe a helyzetben de kezd nekem betelni a pohár. régebben még csak lekorlátozásokat kaptam na az még haggyán de ez már túllőtt a célon..

Ez érdekes, tehát eltűnt az egész történeted? Szerintem aligha lehet szándékos, ilyen adatbázis átmozgatásoknál szokott megtörténni webes tapasztalataim alapján. A nem nagyon válaszoltak a leveledre mit jelent? Leírtad a problémát úgy, ahogy itt? Az élő csetet szerintem a FortunaWinnél használd simán, legalább több helyen megemlíted a problémád. Nekem egyelőre nem az a tapasztalatom a FortunaWinnél, de pl. a bet365-nél sem, hogy csak létszámkiegészítőnek vannak ott az emberek, és nem tudnák miről van szó. Szóval szerintem ügyfélszolgálat, ha az első leveledre nem kaptál választ, akkor kérdezz rá, hogy mi történik egy újabb levélben. Részletesen írd le a problémát, plusz mindenképp megpróbálnám az élő csetet.

Jet írj a live chatnek segítenek ők rajtad!

Meg másold nekik a befizetési bizonylatodat ahonnan utaltál nekik!
Szebb napot! :cya: :great: :beerchug:

Eddig bármilyen teremben, irodában volt problémám a "support" mindig megoldotta! Szerintem is próbálkozz a supportnál (e-mail, chat, telefon). A feljelentés meg felejtős, hogy miért, szerintem felesleges kifejteni.

Üdv,
hardcore

1    0.0    0.0    Nyitott    NONE    2011.02.02.  18:52
   
CANCEL_NOFITICATION SET_NOFITICATION
   2    0.0    0.0    Nyitott    NONE    2011.02.02.  18:52
   
CANCEL_NOFITICATION SET_NOFITICATION
   3    0.0    0.0    Nyitott    NONE    2011.02.02.  18:52
   
CANCEL_NOFITICATION SET_NOFITICATION
   4    0.0    0.0    Nyitott    NONE    2011.02.02.  18:52

Ilyet csak teljesen szűz reg után ki kisfiam:D tehát még nem utaltál a számlára azért sztem ki se ért még a pénzed vmit nagyon elnéztél kipróbáltam most az irodát semmi gond velük! Az abaqoosnál keresd a hibát vagy bátyjádnál h nem utalt ki neked csak úgy érezted Jetike fiam!:D :redchug: :redchug: