bet365 Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 26 vendég van a témában




Köszönöm a válaszokat!  :ok:
Akkor nálam lehet gond.  :crazy:

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy ideje nem használtam a Moneybookers számlám. A bet365-re próbálok befizetni, de amikor megadom a jelszót, ez az üzenet jelenik meg:
"In order to keep your account secure, user sessions expire automatically after some time of user inactivity."

Valószínüleg régen használtad a MB-t. (csak tippelek, de nálam is hasonló volt) Ezért hiába írod be a jelszavad, nem fogja elfogadni, kérni kell egy másikat Tőlük. (ez eltartott nálam egy darabig, mert igazolnom kellett, hogy én én vagyok. e-mail e-mail hátán.  Amit írtak az meg kb. annyi, hogy: Azért hogy megőrizzük a számlád biztonságát, a felhasználói viszony lejár automatikusan egy bizonyos inaktivititási idő elteltével                    (...or something like that))

Idézetet írta: Coward Dátum november 07, 2011, 20:12:42
Valószínüleg régen használtad a MB-t. (csak tippelek, de nálam is hasonló volt) Ezért hiába írod be a jelszavad, nem fogja elfogadni, kérni kell egy másikat Tőlük. (ez eltartott nálam egy darabig, mert igazolnom kellett, hogy én én vagyok. e-mail e-mail hátán.  Amit írtak az meg kb. annyi, hogy: Azért hogy megőrizzük a számlád biztonságát, a felhasználói viszony lejár automatikusan egy bizonyos inaktivititási idő elteltével                    (...or something like that))
Köszönöm a gyors választ!
Múlt héten kértem új jelszót, mert nem tudtam belépni, és pont ma érkezett meg a pénz amit feltöltöttem. Ezért nem értem, miért nem tudok befizetni vele sehová. Holnap jelzem nekik a problémát.  Van nekik német vagy magyar nyelvű ügyfélszolgálatuk is, vagy csak angolul lehet velük beszélni?

Sziasztok!

Érdeklődnék hogy volt-e már valakinek hasonló problémája, és hogy ez mitől lehet??:

Bónusz igénylésnél amikor bepötyögöm a bónuszkódot: ezt a hibaüzenetet dobja vissza: Sajnos a számlája nem jogosult erre az akcióra. További segítség kéréséhez, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba és hivatkozzon a(z) SO10 referenciaszámra.

Kapcsolatba léptem az ügyfélszolgálattal, ők ezt írták vissza: A bet365 korlátozza a bónuszok felhasználását személyenként, családonként, háztartás címenként, e-mail címenként, telefonszámonként vagy fizetési mód számlaszámonként (pl. bank- vagy hitelkártya, neteller, stb.). A számlája egy vagy több más bet365 számlával is kapcsolatban van a fenti módok egyikén., ezért nem tudja igényelni a bónuszt.

A háztartásból egyedül nekem van a bet365-nél számlám. Bankkártyámról és mb számlámról kizárólag csak a saját bet365 számlámra fizettem be...

Nem létezik az, hogy egyszerre két bónuszt akarsz felhasználni?

Azért, mert egy időben csak egyet lehetséges, s miután megvan a forgatás, utána jöhet az újabb bónusz.

Idézetet írta: Milan Dátum november 16, 2011, 14:30:11
Nem létezik az, hogy egyszerre két bónuszt akarsz felhasználni?

Azért, mert egy időben csak egyet lehetséges, s miután megvan a forgatás, utána jöhet az újabb bónusz.

Nem. De köszönöm, hogy próbálsz segíteni. A legelső bónuszt, a 100% befizetési bónuszt rég teljesítettem, utána kaptam még 2-3x hűségbónuszt, de egy idő után már olyat sem, hiába volt néha aktív a számlám. Pár hónapja küldtek egy e-mailt 50%-os befizetési bónuszról, amit szerettem volna kihasználni... akkor merült fel ez a probléma. Azóta semmilyen bónuszt nem kaptam, de pl. hallom, hogy az ismerőseim pedig igen...   

#654 november 16, 2011, 15:18:42, benson
Idézetet írta: barnagab Dátum november 16, 2011, 15:12:14
Nem. De köszönöm, hogy próbálsz segíteni. A legelső bónuszt, a 100% befizetési bónuszt rég teljesítettem, utána kaptam még 2-3x hűségbónuszt, de egy idő után már olyat sem, hiába volt néha aktív a számlám. Pár hónapja küldtek egy e-mailt 50%-os befizetési bónuszról, amit szerettem volna kihasználni... akkor merült fel ez a probléma. Azóta semmilyen bónuszt nem kaptam, de pl. hallom, hogy az ismerőseim pedig igen...

Nem vagy esetleg lekorlátozva? Erről ugyanis nem rögtön, hanem hónapokkal később küldenek tájékoztatást a piszkok. Mondjuk a korlátozást hamar észreveszi az ember (hacsak nem játszik kisebb-nagyobb szünetekkel), de ez is egy kizáró ok a bónuszokra.

Idézetet írta: benson Dátum november 16, 2011, 15:16:05
Nem vagy esetleg lekorlátozva? Erről ugyanis nem rögtön, hanem hónapokkal később küldenek tájékoztatást a piszkok. Mondjuk a korlátozást hamar észreveszi az ember (hacsak nem játszik kisebb-nagyobb szünetekkel), de ez is egy kizáró ok a bónuszokra.

Erről e-mailt küldenének? Mert azok közt nem találok erre vonatkozót. Kisebb nagyobb szünetekkel szoktam egyébként játszani náluk, de azon kívül hogy nem kapok semmiféle bónuszt, más korlátozást nem veszek észre.

Annyi még, hogy fathernak is van náluk számlája, de ő más lakcímen lakik, más háztartásban él. Az ő fogadásait volt 1-2x hogy lecsekkoltam itthonról. Ez baj lehet? De tel. számunk, e-mail címünk, befizetésre használt cuccaink mind mások...  Ő pl. rendszeresen kap bónuszokat. Én nem.

Idézetet írta: barnagab Dátum november 16, 2011, 15:47:58
Annyi még, hogy fathernak is van náluk számlája, de ő más lakcímen lakik, más háztartásban él. Az ő fogadásait volt 1-2x hogy lecsekkoltam itthonról. Ez baj lehet? De tel. számunk, e-mail címünk, befizetésre használt cuccaink mind mások...  Ő pl. rendszeresen kap bónuszokat. Én nem.

Ez a baj barnagab, sajnos.


Idézetet írta: csacsa44 Dátum november 16, 2011, 16:00:02
Ez a baj barnagab, sajnos.

Biztos? Egy gépről miért ne jelentkezhetne be több ügyfél? A saját bet365 számlám közepesen aktív, de nem régen a bnőm számlájáról (ez csak bónusz esetén aktív)) használtam ki egy bónuszt és nem volt semmi baj.

Idézetet írta: Latzka Dátum november 16, 2011, 16:09:29
Biztos? Egy gépről miért ne jelentkezhetne be több ügyfél? A saját bet365 számlám közepesen aktív, de nem régen a bnőm számlájáról (ez csak bónusz esetén aktív)) használtam ki egy bónuszt és nem volt semmi baj.

Azért gondolom, hogy ez a probléma, mert barnagab írta, hogy a faterjának is van náluk számlája, akkor viszont egyeznek a nevek, és ez épp elég nekik, hogy azt tegyenek, amit jónak látnak. Szerintem. 

Idézetet írta: csacsa44 Dátum november 16, 2011, 16:15:15
Azért gondolom, hogy ez a probléma, mert barnagab írta, hogy a faterjának is van náluk számlája, akkor viszont egyeznek a nevek, és ez épp elég nekik, hogy azt tegyenek, amit jónak látnak. Szerintem.

De ha ez így van,  akkor apa számláját is le kéne így korlátozniuk, szerintem! Azt írták még, hogy más ügyfél adatait ugye nem adhatják ki, így biztos nem fogom megtudni, kivel lehet a probléma. De ha emiatt korlátozgatnak akkor kérjenek szem.igazolványt + lakcímkártyát, és megbizonyosodhatnak róla, hogy nem ugyanabban a háztartásban élünk. Még csak egy városban sem... na mind1, azért köszönöm hogy próbáltok segíteni megfejteni ezt a rejtélyt!