Volt jegyem egy április 4-i járatra (Wizz), ami ugyebár törölve lett. Hozzád hasonlóan jóváírták a 120%-át kreditben március 31-én, amit másnap módosítottam 100%-os pénzvisszafizetésre. Azóta, tehát április 1-je óta nem érkezett meg. Van egy másik ügyem is velük, miszerint SMS-ben értesítettek egy másik, március 14-i reggeli járat törléséről (13-án este 7 óra körül), s így vennem kellett jegyet a Ryan Air járatára 50 ezer forintért. Majd éjfél körül jött egy másik SMS, hogy mégis elindítják. Emiatt 250 € kártérítésért megyünk egy céggel. Ideje ott is érdeklődnöm.
Még a Ryan Air is jön nekünk 2 oda-vissza jegy árával, amit eddig kreditként kaptunk meg. Majd kitöltöm újra az igénylésre vonatkozó űrlapot a pénzvisszatérítésre, amit ők - oly elegánsan játszva a hülyét - figyelmen kívül hagytak. Náluk annyival jobb a helyzet, hogy a fel nem használt kreditek nem vesznek el, a különbözet, vagy akár az egész összeg végül kifizetésre kerül majd (2021 év végén).
A három eset közül ami igazán elfogadhatatlan, az a tervezett indulás előtt 12 órával törölt járat, amit aztán mégis indítottak. Teljes mértékben amatőr, megbízhatatlan, az utasokat semmibe vevő eljárás volt. Én aznap éjszaka, a második SMS után megfogadtam, hogy soha nem többé nem fogok repülni a Wizz Airrel. Akkor sem, ha fele annyiba fog kerülni a jegy, mint más társasággal, és akkor sem, ha csak velük lesz közvetlen járat.