Skrill Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 41 vendég van a témában


#2400 február 04, 2016, 17:14:04, Labs
Közben nekem sikerült megoldanom a problémát, telefonon hívtam őket, miután kaptam egy privát üzit Rabona-tol amit ezúton is köszönök!

"+44 xxxxxxxxxxxxxx (https://help.skrill.com/en/ContactSkrill - itt a call us menüpontban az international számot kell hívni)

Fogják kérni a Skrill ID számot (ezt nem kérte csak a gép, én nem adtam meg), lakcím adatokat, személyes adatokat, (bank név is kell) utána el kell mondani, hogy nem tudod használni a számlát, de már kiküldtél minden iratot, és a csávó megnyitja majd azonnal.

Hajrá"

Nekem új jelszót küldtek emailben miután beszéltem a csókával (angolul kell). Kb 5 percig tartott ami majdnem egy 1000-es volt a számlámról, de megérte.

Szerk: Ja kérte még a ticket számát annak az emailnek amit elküldtem a személyi kép másolatával, ezt is készítsétek elő :)

Sziasztok. Bár énsem tudok belépni, de úgy fél órával ezelött tudtam felvenni atm- ből. 23 volt a számlán és 20- at kértem le. Hál isten nem volt gond

Idézetet írta: Labs Dátum február 04, 2016, 17:09:42
Közben nekem sikerült megoldanom a problémát, telefonon hívtam őket, miután kaptam egy privát üzit Rabona-tol amit ezúton is köszönök!

"+44 xxxxxxxxxxxxxx (https://help.skrill.com/en/ContactSkrill - itt a call us menüpontban az international számot kell hívni)

Fogják kérni a Skrill ID számot (ezt nem kérte csak a gép, én nem adtam meg), lakcím adatokat, személyes adatokat, (bank név is kell) utána el kell mondani, hogy nem tudod használni a számlát, de már kiküldtél minden iratot, és a csávó megnyitja majd azonnal.

Hajrá"

Nekem új jelszót küldtek emailben miután beszéltem a csókával (angolul kell). Kb 5 percig tartott ami majdnem egy 1000-es volt a számlámról, de megérte.

Szerk: Ja kérte még a ticket számát annak az emailnek amit elküldtem a személyi kép másolatával, ezt is készítsétek elő :)

Ennyi. Sztem te vagy eddig az egyetlen aki 'bevállalta' az egyetlen járható utat   :ok:

Idézetet írta: Labs Dátum február 04, 2016, 17:09:42
Közben nekem sikerült megoldanom a problémát, telefonon hívtam őket, miután kaptam egy privát üzit Rabona-tol amit ezúton is köszönök!

"+44 xxxxxxxxxxxxxx (https://help.skrill.com/en/ContactSkrill - itt a call us menüpontban az international számot kell hívni)

Fogják kérni a Skrill ID számot (ezt nem kérte csak a gép, én nem adtam meg), lakcím adatokat, személyes adatokat, (bank név is kell) utána el kell mondani, hogy nem tudod használni a számlát, de már kiküldtél minden iratot, és a csávó megnyitja majd azonnal.

Hajrá"

Nekem új jelszót küldtek emailben miután beszéltem a csókával (angolul kell). Kb 5 percig tartott ami majdnem egy 1000-es volt a számlámról, de megérte.

Szerk: Ja kérte még a ticket számát annak az emailnek amit elküldtem a személyi kép másolatával, ezt is készítsétek elő :)

Jó neked! Én sajnos nagyon szar vagyok angolból. :-\ Még levélbe csak-csak... Na de beszélni.... Főleg telefonon... huh kell valami havert találnom rá aki beválallja, mert én fosok  :'( Az 1000 forint még nem is lenne gond... mert jelenleg ennél euroba is több van náluk...  :-\

Juhéé!Nekem is megjött email-ben az új jelszó,most már működik minden.
Egyébként úgy néz ki közben lefokoztak most nem vagyok VIP,mostanában hagyagoltam a befizetéseket.

#2405 február 04, 2016, 18:22:59, Knapp
Idézetet írta: alexthebest Dátum február 04, 2016, 17:35:53
Ennyi. Sztem te vagy eddig az egyetlen aki 'bevállalta' az egyetlen járható utat   :ok:

Érdekes, arra, hogy 9 különböző számon telefonhívásokat fogadjanak, arra van emberük, de arra, hogy a saját ütemükben feldolgozzák az írásos üzeneteket, arra nincs.

Egyébként én azt tartom járható útnak, hogy inkább a felügyeleti szerveiket zaklatom, mert csak attól fognak észhez térni, nekem nem hiányzik minden alkalommal ez a hosszadalmas, beleszarok ügyintézés.

Hja és úgy gondolom, hogy ha nem én vétkeztem, ők mégis biztonsági kockázatot sejtenek, akkor nekik kell felvenniük a kapcsolatot az ügyféllel, írásban vagy telefonon...


Idézetet írta: Knapp Dátum február 04, 2016, 18:20:30
Érdekes, arra, hogy 9 különböző számon telefonhívásokat fogadjanak, arra van emberük, de arra, hogy a saját ütemükben feldolgozzák az írásos üzeneteket, arra nincs.

Egyébként én azt tartom járható útnak, hogy inkább a felügyeleti szerveiket zaklatom, mert csak attól fognak észhez térni, nekem nem hiányzik minden alkalommal ez a hosszadalmas, beleszarok ügyintézés.

Hja és úgy gondolom, hogy ha nem én vétkeztem, ők mégis biztonsági kockázatot sejtenek, akkor nekik kell felvenniük a kapcsolatot az ügyféllel, írásban vagy telefonon...

Érdekesnek valóban érdekes, de sajnos ha valami fontos, azt rapid módon kell elintézni, és az a telefon.

Az lenne a legjobb ha lenne megbízható konkurenciájuk, akkor aligha szarnának bele. Most is bárki akinek problémája volt (nekem nem volt), kapott legalább egy üzenetet hogy mi a pöcs? Az ügyfél nem számít, nekünk viszont kell a skrill/neteller...

#2407 február 04, 2016, 19:24:09, Wezli
Idézetet írta: Knapp Dátum február 04, 2016, 18:20:30
Érdekes, arra, hogy 9 különböző számon telefonhívásokat fogadjanak, arra van emberük, de arra, hogy a saját ütemükben feldolgozzák az írásos üzeneteket, arra nincs.

Egyébként én azt tartom járható útnak, hogy inkább a felügyeleti szerveiket zaklatom, mert csak attól fognak észhez térni, nekem nem hiányzik minden alkalommal ez a hosszadalmas, beleszarok ügyintézés.

Hja és úgy gondolom, hogy ha nem én vétkeztem, ők mégis biztonsági kockázatot sejtenek, akkor nekik kell felvenniük a kapcsolatot az ügyféllel, írásban vagy telefonon...

Igen, marha szomorú, hogy 0 a tájékoztatásuk az ügyfelek felé, ha nem akarok belépni és pénzt lekérni akkor nem is veszem észre, hogy gond van és ki tudja hány ezer felhasználó van aki azt hiszi gond nélkül hozzáférhet a fiókjához, pl. holnap aztán jön a pofára esés.  Az ügyintézés tempója szintén gyalázat, ha nem zaklatod őket folyamatosan, twitteren (ez is milyen már ,hogy egy ekkora cég twitteren ügyfélszolgálatozik, nem futja nekik egy szaros livechatre?

Na de hogy pozitívum is legyen, tegnap miután helyreállt a számlám, kértem le lóvét már meg is érkezett, ilyen gyorsak talán még sosem voltak.

Hali. Hál isten nekem sima jelszócserével megoldódott a problémám. Reggel 8 kor rámentem a jelszócserére, rögtön küldtek egy linket, rámentem beütöttem az új jelszót és kész. Kb 10 perc sem volt.

Idézetet írta: Wezli Dátum február 03, 2016, 20:41:59
Tegnapi de én megpiszkáltam őket twitteren, de ott is láttam olyat akinek 4 nap kellett hozzá.

Hát te valamit nagyon jól piszkáhattál! Mert nekem visszaírtak ennyit:
Hi, our customer care team @Ask_Skrill will be able to look into this for you and be in touch to help, thanks!


Köszi az infot, nekem is így sikerült. Nagy angoltudás nem kellett hozzá, elmondtam, hogy nincs hozzáférésem a számlához, ezután kérdezte a lakhelyemet és a születési dátumomat, és az e-mail (amiben elküldtem a személyimet) ID-jét. Három perc múlva kaptam egy emailt az új kóddal, és a probléma megoldva. Amikor telefonon kérdezi a Skrill ID-t, ott vártam, kétszer elkérte, nem nyomtam semmit, utána kapcsolt tovább.

Idézetet írta: Labs Dátum február 04, 2016, 17:09:42
Közben nekem sikerült megoldanom a problémát, telefonon hívtam őket, miután kaptam egy privát üzit Rabona-tol amit ezúton is köszönök!

"+44 xxxxxxxxxxxxxx (https://help.skrill.com/en/ContactSkrill - itt a call us menüpontban az international számot kell hívni)

Fogják kérni a Skrill ID számot (ezt nem kérte csak a gép, én nem adtam meg), lakcím adatokat, személyes adatokat, (bank név is kell) utána el kell mondani, hogy nem tudod használni a számlát, de már kiküldtél minden iratot, és a csávó megnyitja majd azonnal.

Hajrá"

Nekem új jelszót küldtek emailben miután beszéltem a csókával (angolul kell). Kb 5 percig tartott ami majdnem egy 1000-es volt a számlámról, de megérte.

Szerk: Ja kérte még a ticket számát annak az emailnek amit elküldtem a személyi kép másolatával, ezt is készítsétek elő :)

Idézetet írta: rabona Dátum február 05, 2016, 15:28:55
Én annak nagyon nem örülök, hogy pénzküldésnél már nem kéri a születési dátumot. (ugye másnál se kéri?)

ÖÖÖ te miről beszélsz?! :D nálam addig se kérte míg hozzátudtam férni a számlámhoz, csak jelszót kért akkor is pénzküldéshez.

Idézetet írta: rabona Dátum február 05, 2016, 15:28:55
Én annak nagyon nem örülök, hogy pénzküldésnél már nem kéri a születési dátumot. (ugye másnál se kéri?)

A  régi oldalnál kérte a születési dátumot. Az új már nem  kéri.

Idézetet írta: Dani444 Dátum február 05, 2016, 16:32:04
ÖÖÖ te miről beszélsz?! :D nálam addig se kérte míg hozzátudtam férni a számlámhoz, csak jelszót kért akkor is pénzküldéshez.

Transfer-nál számlák között szül. dátumot kért nem jelszót.

Idézetet írta: rabona Dátum február 05, 2016, 17:14:46
Mit jelent a régi oldal? A Skrill is kérte mindig (a  moneybookers is). Most pár hónapja szűnt ez meg, teljesen pontosan nem tudom mikor, de szerintem ez annyira nem jó.

Megváltozott az oldal kinézete. Pl. a belépő oldal is más mint régen. Pontosan hány hónapja azt nem tudom de azóta nem kéri.