Live vs. Standard

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Sziasztok! Üdv mindenkinek! Még teljesen új vagyok!

Működő stratim is van már, de abszolút kezdő vagyok, ezért itt tenném föl első kérdéseimet a témával kapcsolatban. Szóval sorolom:

1. Az lenne először is a kérdésem, hogy az élő fogadásoknál, ahol ugye folyamatosan a meccs közben is ugrálnak az odds-ok, ha én megteszek egy adott pillanatban egy bizonyos irodánál egy tétet pl. egy X.YZ odds-ra. Akkor ha a fogadásomat jóváírta a buki, onnantól a meccs későbbi menetétől függetlenül az én megkötött odds-om már nem változik? Azaz ha nyerek vele, akkor a nyeremény szorzóm marad azon az X.YZ odds értéken amin épp megkötöttem? (vagy a rosszabbik eset az, ha mindig a változtatott odds-al számolják a nyereményemet, azaz amit az adott buki a meccs végének a pillanatában kínált az élő fogadásra!?)

2. Milyen gyakran fordul elő az, hogy az iroda később törli az élő fogadásomat, pl. 100 esetből átlag hányszor fordul ilyen elő? Úgy olvastam, hogy a közvetlenül a gólok után megtett live-fogadásokkal szoktak ilyen "bakik" előfordulni amikor is törli a buki a fogadást.

3. Az első kérdésem ugyanebben a formában vonatkozna a Standard fogadásokra is! Vagyis amikor a meccs kezdete előtt teszek egy irodánál, de az később (még a meccs előtt!) változtat azon az odds-on, akkor nekem is változni fog az az odds amit már megkötöttem?

4. Végezetül egy utolsó kérdés. Ki ismer esetleg olyan ODDS COMPARISON (összehasonlító) oldalt, ahol a live odds-okat lehet követni és ahonnan a legtöbb irodához (közvetlenül a konkrét odds-okhoz) is el lehetne jutni egy kattintással? Sajnos pl. az oddsportálon ez a funkió csak bizonyos irodák esetében működik vagyis nem mindenhol! Jó lenne egy olyan odds-figyelő oldal ahol egyszerűen kiválasztom a kívánt odds-ot és a buki oldalára jutok azonnal - azaz nem kell tovább keresgélnem a bukinak a honlapján a meccset!

Köszönök minden segítő hajlamú választ előre is!   ::)